Gå til innhold

Jente ble rar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ei eg kjenner som eg alltid har synes er lett å prate med og hun er kjempehygglig. Alltid smilandes.

Hun ble helt rar da eg traff henne her om dagen. Trur ikke det var det at hun hadde ein dårlig dag for eg hadde treft henne eit par timer før og da var hun helt annerledes. So eg gikk videre tenkte eg over dette. So kom fram til at det var singleten eg hadde på kanskje.

Det at eg viste mye manns kropp og tatoveringer. Men eg trur ikke det er nokk hun driv med idrett, og mennene runt henne trur eg har stramare kropp enn meg sånn generelt. So da var det nok tatoveringene mine tenker eg, hun hadde nok ikke visst at eg hadde dei.

Kunne forstått det litt betre om eg hadde gått med bar overkropp. Men armer og skuldre, sjølv med tatoveringer er det nok å tenne ei dame....eller på den andre siden at hun følte seg utilpass.

Skal sies eg har treft hun flere ganger nu og da er hun helt som normal igjen. Var bare da eg gikk i singlet da virket hun helt satt ut?

Hva tror dere, er litt nyskjerrig? og ja alle folk er foskjellige so eg rekner med at ingen trur det same.

Eg trur hun ble utilpass fordi hun ville ikke stirre på tatoveringen eg da..og ikke det at hun tente på dei og skuldrene og armene for mine er litt tynne men dei ser senesterke ut.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Når jeg ser tatoveringer prøver jeg å ikke se rett på dem, fordi jeg synes det er så frastøtende når folk ødelegger huden sin på den måten. Men mange liker det jo sikkert, hvis ikke ville ingen ha tatovert seg.

Skrevet
Når jeg ser tatoveringer prøver jeg å ikke se rett på dem, fordi jeg synes det er så frastøtende når folk ødelegger huden sin på den måten. Men mange liker det jo sikkert, hvis ikke ville ingen ha tatovert seg.

Huden gror igjen etter at den er blitt hullet 1000vis av ganger med ein tatoo gun da so huden er ikke øydelagd :) Bare tuller, men so er spørsmålet du synes det er frastøtendes når du evt ser dei. Men om du vet ein person har men ikke ser dei, da er det ok for deg?

Sant det derfor går eg med genser somregel for å skjule dei. Og har ingen oppforbi halsen.,,,ser folk som har på hender og hals og nakke over liksom der genseren ikke dekker. Og da tenker eg faktisk mitt eg og.

Men har tenkt mye på det fordi eg har lyst på mer etter sommeren. I usa er dei ekstreme til mislike tatoveringer, og med tanke på at kvar 4 amerikaner har, er det ille å gå runt å mislike folk som har tatovert kroppskunst.

Gjest Gjest
Skrevet
Huden gror igjen etter at den er blitt hullet 1000vis av ganger med ein tatoo gun da so huden er ikke øydelagd :) Bare tuller, men so er spørsmålet du synes det er frastøtendes når du evt ser dei. Men om du vet ein person har men ikke ser dei, da er det ok for deg?

Sant det derfor går eg med genser somregel for å skjule dei. Og har ingen oppforbi halsen.,,,ser folk som har på hender og hals og nakke over liksom der genseren ikke dekker. Og da tenker eg faktisk mitt eg og.

Men har tenkt mye på det fordi eg har lyst på mer etter sommeren. I usa er dei ekstreme til mislike tatoveringer, og med tanke på at kvar 4 amerikaner har, er det ille å gå runt å mislike folk som har tatovert kroppskunst.

Jeg misliker ikke nødvendigvis personen i seg selv, men klarer ikke så se på tatoveringen. Spesielt ikke digre slanger og annet stygt som bukter seg oppover armene til folk. Huff...

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje hun ikke liker singlet på menn?

Jeg syns det ser femil, damete og rart ut, selv om de har herlige muskler.

Singlet - neh.

Stram t-skjorte er tingen!

Skrevet

Kanskje hun er som meg og ikke liker menn i singlet? :fnise:

Det er uansett kun hun som kan svare på hva hun reagerte på.. Noen liker ikke tatoveringer sånn som innlegget over meg, noen liker ikke menn i singlet sånn som meg...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kan godt hende det var singleten. Jeg syns det er veldig harry med singlet, og i følge min tenåringssønn, er det noe av det verste en gutt kan ha på seg...

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Jeg hadde nok også blitt litt satt ut dersom jeg hadde møtt en kamerat i singlet og masse tatoveringer, det er de to verste tingene jeg kan tenke meg på en mann.

Skrevet

Uff eg bruker ikke ofte singlet, men må innrømme eg liker det når eg gjør. Fordi med t-skjorte er det ingen ting som buler. Ser bare ut som ein tynn mann med t-skjorte som spiser for lite.

Med singlet ser det iallefall ut som eg har trent noen timer i mitt liv. Har liten fettprosent. Og har definasjon året rundt.

Litt felt om eg går rundt å være "harry" og feminin. Men eg liker behaglige klær. Og eg synes singlet er friskt og deilig å ha på seg, iallefall i sommervarmen. So om eg og sier eg har ein tendens til å gå med treningsbukse ala fightersport (siden eg har dreve med det ei stund) da er eg virklig ille ute og ikke sant hehe. Er so herlig å ha på seg er liksom ingen friksjon.

Har ein kompis, som går med ei slik skjorte, som ein ofte ser i fitness blad. Vet ikke kva dei heiter men dei ser ut som dei er malt på og 2 nummer for liten, eg meiner dei likner på noe som kanskje blir brukt i sykling og seilsport. Ei på jobb stirret veldig på ein kar som gikk med ei slik stram skjorte da. Om det var pga av at det var harry eller hun synes det såg digg ut vet eg ikke.. kompissen min har mye fett/kjøtt på overkroppen og da ser det faktisk ut som muskler med den trange treningsskjorta.

Det er eit dilemma, siden jean claude van damme og bruce lee, ser ikke spesielt muskuløse ut i ei t-skjorte. enn om den er stram (van damme var da steike muskuløs ei stund da men på normalen). Når du ser dei i singlet. For ja dei begge var glad i å bruke det. Ser du virklig at dei gutta har trent.

Eller er det galt at gutter viser seg fram på andre måter enn hårsveis og brunkrem og fancy klær?

Skrevet (endret)

Mann med tatoveringer :wow:

Mann med singlet :riste:

Endret av Afaia
Gjest Gjest
Skrevet
Det er eit dilemma, siden jean claude van damme og bruce lee, ser ikke spesielt muskuløse ut i ei t-skjorte. enn om den er stram (van damme var da steike muskuløs ei stund da men på normalen). Når du ser dei i singlet. For ja dei begge var glad i å bruke det. Ser du virklig at dei gutta har trent.

Eller er det galt at gutter viser seg fram på andre måter enn hårsveis og brunkrem og fancy klær?

Brunkrem?? Håper du tuller. Liker ellers ikke for mye muskler på en mann. Og singlet er ikke et tiltalende plagg. Dog er det aller verst på jenter, med synlige bh-stropper under. Tatoveringer er stygt uansett kjønn, synes jeg.

Skrevet
So om eg og sier eg har ein tendens til å gå med treningsbukse ala fightersport (siden eg har dreve med det ei stund) da er eg virklig ille ute og ikke sant hehe. Er so herlig å ha på seg er liksom ingen friksjon.

Har ein kompis, som går med ei slik skjorte, som ein ofte ser i fitness blad. Vet ikke kva dei heiter men dei ser ut som dei er malt på og 2 nummer for liten, eg meiner dei likner på noe som kanskje blir brukt i sykling og seilsport. Ei på jobb stirret veldig på ein kar som gikk med ei slik stram skjorte da. Om det var pga av at det var harry eller hun synes det såg digg ut vet eg ikke.. kompissen min har mye fett/kjøtt på overkroppen og da ser det faktisk ut som muskler med den trange treningsskjorta.

Liker nok ikke sånne treningsbukser du snakker om heller dessverre... Å gå rundt med de hjemme eller på trening ser jeg ingen ting ille i... Men ikke ellers.. Men det er jo bare min smak ;)

Alt for trange t-skjorter er heller ikke noe digg, men bedre enn singlet...

Og ikke synes jeg at jean claude van damme og bruce lee er deilig heller da men..

Ikke brukrem og stilen de mennene som bruker brunkrem har heller... :fnise:

Gi meg en mann i vanlig dongeri bukse og t-skjorte! Myyye bedre :jepp:

Men heldigvis så har folk forskjellig smak! Tviler ikke på at det finnes en god del damer som liker menn i singlet eller stram t-skjorte! Det må det nesten gjøre siden det er en del som går i det ;)

Skrevet

synes heller ikke d er spesielt nais med mannfolk med singlett...særlig ikke hvis den går inn/sammen på midten bak..men smak og behag..men siden du spør........kan, jeg sier KAN oppfattes som litt sånn "se på meg" - mulig derfor hun ble "rar"...

(forresten; mye finere om du skriver fullstendig nynorsk enn litt av hvert :goodbye: )

Skrevet

Jeg elsker tatoveringer på menn, og syns det er skikkelig turn-on.

Og når det kommer til singlet på menn, har jeg ingen spesiell preferanse ang. hva jeg liker og ikke liker. Det er helt greit, og jeg tenker ikke meg over det enn med andre plagg.

Skrevet
synes heller ikke d er spesielt nais med mannfolk med singlett...særlig ikke hvis den går inn/sammen på midten bak..men smak og behag..men siden du spør........kan, jeg sier KAN oppfattes som litt sånn "se på meg" - mulig derfor hun ble "rar"...

(forresten; mye finere om du skriver fullstendig nynorsk enn litt av hvert :goodbye: )

Mulig hun oppfattet meg som "se på meg" ja. Men har treft henne mange ganger i det siste, og deng der har det vært mye se på meg asså. Hun skjuler ikke at hun har drukket melken sin og dreve med idrett store deler av livet. Hun er rett og slett en 10er.

Hun må da være vandt til at menn vil vise henne sin beste side. Ikke det at eg gjør det.

Nynorsk og litt av hvert. Vaks opp i ei bygd der ein snakker nynorsk. Og las hundrevis av bøker på bokmål = det er ikke håp for meg å få til noe godt språk igjen.

Gjest KateW
Skrevet

Du tror ikke du tolker i overkant mye nå?

Jeg kan se annerledes på en mann dersom jeg er sulten, har lyst på kaffe, skal rekke noe og ikke vil være kort og avvisende... Det kan hende det var noe inni henne og ikke deg...

Skrevet
Du tror ikke du tolker i overkant mye nå?

Jeg kan se annerledes på en mann dersom jeg er sulten, har lyst på kaffe, skal rekke noe og ikke vil være kort og avvisende... Det kan hende det var noe inni henne og ikke deg...

Kanskje,,,

Hun skulle ikke noe plass stakk innom henne der hun jobber. var innom eit par timer før da var alt som det pleier. Hun og eg ser alltid kvarandre, vinker og smiler. Hun har ein tendens til å lene seg inn mot meg. Gjerne legge seg over ein disk eller reol. Avogtil synes eg hun er for litt nær. Alle årene eg har kjent henne har hun aldri blitt stum.

Det ble hun da eg kom inn. Hun sa ikke eit ord og greidde ikke å se på meg. Det var eg som sto for snakkinga. Men alt er tilbake til det normale da, eneste hun klagde over at hun kjedet seg da sist vi snakket. Sa det var so lite å ta seg til i byen.

Men hun har alltid hatt type, slutt no da ,men hun sa ho hadde noe nytt på gang. so har aldri tenkt i dei baner at hun liker meg sånn. Eg vet hun liker meg og synes eg er grei. Men ikke som kjæreste emne altså.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns både tatoveringer og singlet er fint jeg.

Syns det virker rart hvis noen skal bi satt ut av å se tatoveringer, det er da vel ganske så vanlig. Kan ikke ha sett så mye i sitt liv hvis det er oppsiktsvekkende..

Gjest Gjest_Maybe_*
Skrevet

Kanskje ho blei tent på deg? :briller:

Jeg blir satt ut dersom jeg snakker med noen som jeg liker å se på ... da vandrer tankene et helt annet sted ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...