Gå til innhold

Gitar spilling.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Emma4

:-? Er det noen her som kan tipse meg på hvem, hvor jeg kan få tak i en som kan spille litt gitar.

Har laget en sang tilmin elskede med låta Solskinnsdag av Postgirobygget.

Det eneste problemet mitt er at jeg ikke kan spørre svigermor (som faktisk spiller noe gitar) da dette er hemelig. Melodien er en av våre favoritter.

Er det noen av dere som kjenner noen eller vet hva jeg kan gjøre?

Takknemlig for svar?

Vi gifter oss 9 august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emma4

:D Det er rett utenfor Oslo i Strømmen. Fint med en positiv tilbakemelding. Da hadde jeg blitt glad som kommende brud om 11 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du registrerer deg i KG kan jeg sende deg en personlig melding. Men når på døgnet er dette? Hvis det er på kvelden skal det nok gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emma4

:D Det blir serverst middag kl 1700 og dette skal være overstått kl 2000.

Hadde tenkt å ha dette tl kaffen på kvelden en gang og trenger bare noen til å "klunke" sangen vår på gitar.

Skal prøve å registrere meg på KG nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emma4

:-? Klarer ikke å lage en profil. De sier at e-postadressen min er allerede i bruk.

Kan ikke huske at jeg noen gang har laget en profil her, men sender deg min epost her: E-post kan ikke legges i innlegg så jeg må nok fjerne den. Marianne (moderator)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emma, siden du får beskjed om at e-postadressen allerede er i bruk må du enten ha laget en profil tidligere, eller du deler adressen med noen andre? Som har brukt den her?

Blir ikke lett å finne noe kun på adressen, så om du ikke husker et tidligere brukernavn du har laget er det kanskje enklest å lage seg en ny e-post adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Nå har jeg også klart å lage en profil. tok meg mange timer ( vel en stresset brudgom i bakgrunnen).

Fint med en mail fra deg om hvem som kan hjelpe meg med sanegn vår på den store dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...