Gjest Gjest_Puppeguri_* Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Jeg er 174 cm høy og 57 kg. Jeg trenger med andre ord ikke veie mindre, men jeg er veldig slapp og føler at alt disser bare jeg gjør små bevegelser. Jeg har lyst til å stramme opp kroppen, bli litt mer muskuløs, MEN JEG VIL IKKE MISTE DET LILLE JEG HAR AV FRONTPARTI, jeg har så små bryst fra før og ønsker ikke å miste noe. Hvordan kan jeg trene?
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Hmm... Når du trener mister du jo en del fett, og puppene er jo fett. Så er det jo også slik at utholdenhetstrening forbrenner mest fett, derfor vil jeg nok heller anbefale deg å trene styrke.
Gjest Bolledeig Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Hvis du begynner å trene tung styrke vil kroppen din føles strammere, og du trenger ikke nødvendigvis gå ned i fettprosent. I tillegg ser en muskuløs kropp mer veltrent ut, selv med litt høyere fettprosent.
kristian82 Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Hmm... Når du trener mister du jo en del fett, og puppene er jo fett. Så er det jo også slik at utholdenhetstrening forbrenner mest fett, derfor vil jeg nok heller anbefale deg å trene styrke. Slenger meg på denne, det er utholdenhetstrening som jevnt over brenner mest fett og da også fettet i puppene. Men hørt det er veldig variert om jenter får mindre pupper eller ikke av trening. Jeg hadde nok sjangset på styrketrening på et helsesenter, og også styrt unna tung brysttrening.
Gjest Bolledeig Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Om musklene vokser under puppene gjør det ikke puppene mindre av den grunn, og siden punktforbrenning er så ubetydelig at den nesten ikke kan regnes med, gjør ikke tung brysttrening puppene mindre til noen større grad enn at 1000 situps forbrenner magefettet.
kristian82 Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 (endret) Om musklene vokser under puppene gjør det ikke puppene mindre av den grunn, og siden punktforbrenning er så ubetydelig at den nesten ikke kan regnes med, gjør ikke tung brysttrening puppene mindre til noen større grad enn at 1000 situps forbrenner magefettet. Jojo, punktforbrenning og det stemmer jo, men trener man tung brysttrening vil man fort få økt brystmusklatur og om ikke fettreduksjon så en "oppstramming" som nok kan oppleves som at puppene har blitt mindre...Men greit,. tror jenter får gi råd om hvordan andre jenter skal beholde puppene hehe Endret 18. juni 2009 av kristian82
Gjest Gjest_jeg_* Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 jeg hadde tatt to ganger i uken med styrke, og en gang med middels tung spinnning/aerobic. det er viktig å få opp pulsen litt pga hjertet/omløp. unngå jogging, det forbenner mye. pass på å spise et sammensatt kosthold som gir deg næringen du trenger - og husk en god middag etter trening for å få nytte av innsatsen. man kan som andre her sier ikke punktforbrenne, og grunnen til at enkelte deler(og spesielt der) går bort først, er fordi det består mest av fett. men man blir jevnt mindre på sikt uansett.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #8 Skrevet 18. juni 2009 Min erfaring som "skinny fat" er at det fint går an å legge på seg og i hvert fall bevare vekta når man trener, fordi jeg får mer matlyst. Men det kommer an på treningstype og kosthold. Jeg får ikke mindre pupper av litt trening, men av å bli tynnere.
Teriyaki Skrevet 18. juni 2009 #9 Skrevet 18. juni 2009 (endret) Jeg har ikke mistet pupper etter at jeg begynte treningen. Jeg er 174 cm høy. Før jeg begynte å trene regelmessig, veide jeg nesten 73 kg og hadde C/liten D cup. Nå veier jeg 67 kg hvor jeg også har fått mer muskelmasse, men puppene er ca. like store. Hvis det er forskjell på dem, så er det ikke merkbart i alle fall. Jeg trener forresten veldig mye kondisjon, med noe styrke. Endret 18. juni 2009 av Teriyaki
Annikken Skrevet 19. juni 2009 #10 Skrevet 19. juni 2009 Bryster er ikke bare fett, men i stor grad brystvev/kjertler/ hva det nå enn er. Noen er født med naturlig stor andel kjertler, og vil ha store bryster "no matter what" (type Jennifer Love Hewitt, som er tynn som en planke med likevel har store patter.) Prøver altså si at det er genetisk hvor mye av brystene som er fett. Kanskje har du allerede ganske lite fett i brystene, og da vil de ikke krympe noe særlig mer.
Gjest Tigress Skrevet 19. juni 2009 #11 Skrevet 19. juni 2009 Puppane mine blir berre mindre og mindre jo meir eg trener, ettersom eg får mindre og mindre feitt på skrotten. Men resten av kroppen ser jo mykje finare ut, og i forhold er det vel ikkje så stor skilnad. Tren, du!
Chanel.No5 Skrevet 19. juni 2009 #12 Skrevet 19. juni 2009 (endret) En ting som desverre er riktig er at ved trening kombinert med slanking er puppene noe av det første som forsvinner og ved vektoppgang igjen er det ett av de siste stedene en legger på seg.. Men om du ikke er ute etter å slanke deg, men trener hovedsakelig styrke for å stramme opp kroppen så tviler jeg på at du kommer til å merke dette på frontpartiet ditt.. Endret 19. juni 2009 av Lotte27
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #13 Skrevet 19. juni 2009 du kan trene akkurat hva som passer deg ! jeg vil påstå at du ikke får mye mindre pupper hvis du trener kondis enn styrke... det jeg fikk inntrykk av det folk skrev her, var at hvis du jogger ol så vil du få mindre pupper av det .. bullshit ..
Annikken Skrevet 19. juni 2009 #14 Skrevet 19. juni 2009 du kan trene akkurat hva som passer deg ! jeg vil påstå at du ikke får mye mindre pupper hvis du trener kondis enn styrke... det jeg fikk inntrykk av det folk skrev her, var at hvis du jogger ol så vil du få mindre pupper av det .. bullshit .. Og.... hhhvvooorfor.....?
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 26. juni 2009 #15 Skrevet 26. juni 2009 Jeg fikk større pupper når jeg begynte å trene styrke. Før har jeg bare trent kondis (i perioder) og da har de alltid blitt mindre. Nå trener jeg både kondis og styrke, og det ser ut til at styrketreningen har gitt meg en mer markert kløft og puppene står liksom mer ut og frem:) Ikke mye, men så mye at det synes.
Gjest Gjest_Astrid_* Skrevet 26. juni 2009 #16 Skrevet 26. juni 2009 Nei, dæm bli bære større og større...hæng og slæng dær dem e!
Gjest TR Skrevet 14. juli 2009 #17 Skrevet 14. juli 2009 Takker for alle svar! Nå har jeg trent ved å gå i motbakke i moderat tempo, og guess what, gikk ned fra 61 til 55 og har redusert str på puppene betraktelig. ikke det jeg ønska akkurat.. Hvordan rette opp igjen?
Gjest puppefleska Skrevet 23. august 2009 #18 Skrevet 23. august 2009 Heisann! Fortell mer om hvordan du gikk fra 61 til 55! Mine pupper er bare flesk, dem er ikke særlig faste og alt for svære! er vel ca 164 cm, og 55 er min idealvekt, men kommer ikke ned dit..jeg danser ti timer i uken og det er jo variert..men klarer ikke gå ned..må jeg starte å jogge? hvor ofte og når tidspunkt og hvor lenge...gjør HVA SOM HELST for ikke å betale femtitusen for brystreduksjon eller fettsuging av puppene, ti ganger heller trening..men trenger hjelp!
Wildlily Skrevet 23. august 2009 #19 Skrevet 23. august 2009 Takker for alle svar! Nå har jeg trent ved å gå i motbakke i moderat tempo, og guess what, gikk ned fra 61 til 55 og har redusert str på puppene betraktelig. ikke det jeg ønska akkurat.. Hvordan rette opp igjen? Det ble jo nevnt at du ikke skulle trene kondis, men styrke. Så dette er bare din egen feil. Hvis jeg ikke skulle ha slanket meg, men bare strammet opp, så hadde jeg skippa all puls trening, selv i moderat tempo(du forbrenner jo faktisk mer fett 60/70 % under maxpuls) Hvis jeg var deg nå, så ville jeg tatt en real fetekur med masse proteiner og samtidig et styrketreningsprogram med fokus på de områdene du vil fikse på. En veltrent damekropp med et sunt lag fett utenpå er idealet syns nå jeg.(dvs ikke Madonna)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå