Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest Hilde
Skrevet

Hallo der ute,

vi har hatt en veldig tøff tid nå i ca et år, er mye som er skjedd, ikke mellom oss to vi har det kjempe greit i sammen, men mye sykdom i familie, så er blitt en del reiseing, å spnente sitvasjoner, om alt går greit, føler alle kom til oss, vi måtte være de sterke å vi kunne dem kome til alt med, ikke bare dem som var syke, men menst alle andre for å snakke om det, her hos oss er alle velkommene,

det har godt hart utover begge to. vi er ganske slitene, å ser fram til ferien å bare kan kose oss på tur, for nå ser det ut som kansje det meste løsner seg,

men nå kommer jeg til det jeg ble sint å glad for,

han kom hjemm i ettermiddag, så sa han at nå har jeg ordna er god ferie til oss, vi skal en uke på yngelings plassen din, bare vi to. nå har jeg bestil kennel for alle hundene, 3 styk + katten, å ungene en uke hos bestemor, endelig en uke for bare deg å meg sa han,

men jeg ble sint, ikke på ungene sin del dem er på en gård med masse dyr, det bare gleder dem seg til,

men jeg har sakt at jeg aldri vil ha mine dyr på kennel, men nå har han betalt plassen 10 dagene vi er vekke,

angrer på at jeg ble sint,, var jo bare fint tenkt av han da,

men så skummelt så sette dyra vekk så lenge når dem aldri har vært vekke fra oss,

hvordan hadde dere raagert på det,

nå er han på jobb, så jeg skal ringe han å si at jeg synest det var kjempe fint gjort, ikke meninga å bli sint, da jeg ble sint, sa han, ååå så søt du er nå da,

men vet at det er sån du reagere etter en tid med mye stress, når du har tenkt deg om, synest du å at det er deilig,, så ga han meg et kyss å reiset på jobb, med det smilet

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hallo der ute,

vi har hatt en veldig tøff tid nå i ca et år, er mye som er skjedd, ikke mellom oss to vi har det kjempe greit i sammen, men mye sykdom i familie, så er blitt en del reiseing, å spnente sitvasjoner, om alt går greit, føler alle kom til oss, vi måtte være de sterke å vi kunne dem kome til alt med, ikke bare dem som var syke, men menst alle andre for å snakke om det, her hos oss er alle velkommene,

det har godt hart utover begge to. vi er ganske slitene, å ser fram til ferien å bare kan kose oss på tur, for nå ser det ut som kansje det meste løsner seg,

men nå kommer jeg til det jeg ble sint å glad for,

han kom hjemm i ettermiddag, så sa han at nå har jeg ordna er god ferie til oss, vi skal en uke på yngelings plassen din, bare vi to. nå har jeg bestil kennel for alle hundene, 3 styk + katten, å ungene en uke hos bestemor, endelig en uke for bare deg å meg sa han,

men jeg ble sint, ikke på ungene sin del dem er på en gård med masse dyr, det bare gleder dem seg til,

men jeg har sakt at jeg aldri vil ha mine dyr på kennel, men nå har han betalt plassen 10 dagene vi er vekke,

angrer på at jeg ble sint,, var jo bare fint tenkt av han da,

men så skummelt så sette dyra vekk så lenge når dem aldri har vært vekke fra oss,

hvordan hadde dere raagert på det,

nå er han på jobb, så jeg skal ringe han å si at jeg synest det var kjempe fint gjort, ikke meninga å bli sint, da jeg ble sint, sa han, ååå så søt du er nå da,

men vet at det er sån du reagere etter en tid med mye stress, når du har tenkt deg om, synest du å at det er deilig,, så ga han meg et kyss å reiset på jobb, med det smilet

Kort svar fra meg denne gangen.

Foreslår at han reise på ferie alene, så kan du sitte med dyrene dine for å passe på de.

Jeg har dyr selv så jeg forstår hvor knyttet man kan være til dyrene sine. Men, dette overgår det meste.

Enten så blir du glad for og setter pris på det han har stelt istand med kennel, eller så skaffer du noen som orker å sitte barnevakt for 3 hunder og en katt i en uke!

Skrevet

Hei

Hilde

jeg fårstår deg veldig godt, har to hunder selv, som skal på kennel for første gang i sitt liv, å må si at jeg er litt nervørs, for at de kan savner meg å ikke spise å slikt,

men tenk på det posetive, dere kan oppleve bare du å han, dere er begge fri, behøver ikke tenke på at nå må vi ut å se etter hundene i bilen vist det er varmt, noen det pleier å være om sommren,

prøv å tenk at dette er ferie for dyra også, nye lukter nye mennsker, nyeopplevelser, jeg tror hunder å katter kan ha godt av det også,

jeg synest mannen din viste deg god omsorg for å ordne opp, med kennel for dere, var en fin overaskelse det tenker jeg, vi reiser samme dag som vi levere hundene, så da er jeg ikke hjeme når vi reiser, tror det blir lettere for meg på den måten,

lykke til :klemmer:

Skrevet

Jeg kan skjønne at du reagerte når det kom så brått på, men de aller fleste hunder og katter har ingen problemer med å takle en uke eller to på kennel. En venninne av meg hadde katten sin på kennel for første gang i fjor. Det gikk helt fint, katten var såklart glad for å få komme hjem igjen, men han var akkurat den samme som før og hadde nok hatt det helt fint.

Mamma pleier å ha hundene sine på kennel en uke i året, omtrent. Det er heller ikke noe problem. Hun har to stykker, som får være i samme bur, slik at de har selskap av hverandre. De får sin vante mat til vante tider, de blir gått tur med, de får springe løs ute i et stort inngjerdet område, og koser seg nok egentlig, selv om de såklart helst vil være hjemme.

Dra på ferie og kos deg, du. Og gled deg til å komme hjem og se tre elleville hunder som er overlykkelige for å se deg igjen.

Mamma har mobilnummeret til damen som har kennelen, og hun får sende melding og spørre hvordan hundene har det når som helst. Skaff deg telefonnummeret til kennelen, så kan du ringe og få bekreftet at hundene har det bra hvis du blir for bekymret.

Gjest gjest hans
Skrevet

Du burde ikke ha dyr,når du ikke kan setta dem på kennel, er dyr vet du, ikke mennsker det er snakk om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...