Gå til innhold

Spille Lotto

Chil

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kunne godt tenke meg å begynne å spille Lotto! Noen som vet hva jeg skal gjøre da? Hvor skal jeg begynne? Hvordan spiller man Lotto egentlig :P ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Gå til tippefunksjonær (f.eks. Narvesen) og få et spillekort

Du fyller ut et skjema og betaler noen kroner - husker ikke hvor mye

2. Si at du skal ha en ukes kupong eller femukeskupong eller 10.

ELLER fyll ut et lottoskjema med 7 kryss. For systemspill krysser du flere kryss.

3. Betal i kassa - VIPS - du kan bli lottomillionær!!

Forresten, det kan du jo ikke, for det er jo JEG som skal bli det!! Og jeg vil ikke dele med NOEN!! Nemlig :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en god stund siden jeg har levert lottokupong - men du fyller sju kryss i hver rute - altså krysser av sju tall, som du velger. Det er ti ruter per kupong.

Tror det koster to kroner per rute/rad - altså en hel kupong koster tjue kroner. Du trenger ikke fylle alle - kan fylle ut for fire kroner (to ruter/rader) eller som du vil.

Du kan også fylle ut åtte kryss eller tolv - men da må du kun fylle en rad/rute per kupong - og dette er mye dyrere, vet ikke hva det koster.

Også må du levere før kl. 1800 lørdag, for å være med på denne ukas trekning. De har også ferdigutfylte lottokuponger - men tror det er femukers. Du kan krysse av for fem uker på den du fyller ut også. Eller du kan la være å fylle kupongen, og la maskinen gjøre det der du skal levere lottoen.

Lykke til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor
det koster vel tre kr per rad og tretti for en kupong..

Og 150 kr for en 5 ukers kupong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og for å spille lotto trenger du ikke spillekort heller. Du kan være uregsitrert spiller. Om du velger å spille Extra, Joker osv må du ha spillekort også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger ikke krysse av selv heller.

Jeg pleier bare si "en lotto", og vips....

Regner med at jeg blir rik snart

Hmm... det har jeg regnet med lenge, men ingenting har skjedd enda. Skjønner ingenting, jeg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...