Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Jeg har sett den første filmen to ganger nå og må bare kaste meg på fan skaren som er blitt hekta på denne filmen. Er kjempe bra underholdning! Noen andre som er blitt helt hekta og som bare venter på nr to skal komme i november?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann.

Jeg har sett den første filmen to ganger nå og må bare kaste meg på fan skaren som er blitt hekta på denne filmen. Er kjempe bra underholdning! Noen andre som er blitt helt hekta og som bare venter på nr to skal komme i november?

Jaaaaaa :duskedame::hoppe::danser:

Gleder meg kjempemasse, og har troen på at nr 2 skal bli enda bedre enn nr 1 :popcorn:

Skrevet
Jaaaaaa :duskedame::hoppe::danser:

Gleder meg kjempemasse, og har troen på at nr 2 skal bli enda bedre enn nr 1 :popcorn:

Me too!! Gleder meg!!!

Skrevet

Den var ok, jeg må si jeg venter ennå mer spent på filmen av House of Night Novellene til å bli film. Dævar sikkert for se blir så bra. Fikk lissom ikke kontakt m karrakterene i Twilight. Hakke lest noe av det...ennå

Skrevet

Jeg ble faktisk litt skuffa over filmen jeg.. Hadde trodd den skulle være bedre.

Skrevet

Jeg leste bøkene først, og syntes filmen egentlig bare var grei.

Skrevet

*tommel opp*

Har ikke lest boka, men etter å ha sett filmen må jeg ha nor å gjøre mens jeg venter på andre filmen :P Så den blir nok hentet på biblioteket snart.

Gjest Gjest
Skrevet

Wow, må lese bøkene..vampyrer har alltid fasinert meg.

Skrevet

Er de bøker og?

:klø:

Føler meg litt uopplyst nå....

:sjenert:

Skrevet
Er de bøker og?

:klø:

Føler meg litt uopplyst nå....

:sjenert:

Ja 3 bøker. Evighetens kyss, formørkelsen og under en ny måne.

Gjest Talula
Skrevet
Ja 3 bøker. Evighetens kyss, formørkelsen og under en ny måne.

Det er faktisk 4 bøker, men vet ikke om den fjerde "Breaking Dawn" har kommet på norsk ennå. :)

Gjest lille_kvinne
Skrevet

Hvordan klarer dere å lese på norsk?

Bøkene blir helt ødelagte i oversettelsen :sjenert:

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg vil bare anbefale folk om å lese bøkene på engelsk, har lest litt i de norske oversettelsene og det blir temmelig teit, Twilight-evighetens kyss??? Under en ny måne?? fyfy Jeg leser vanligvis bøker på norsk, men disse bøkene er veldig lettleste, så jeg anbefaler på det sterkeste å lese de på engelsk!

Gjest Purple Diamond
Skrevet

Filmen fascinerte meg fra første stund, men jeg må si at etter å ha sett den 3-4 ganger begynner jeg å bli litt lei... Og det har faktisk gått litt tid mellom hver gang også. :gjeiper:

Gjest Purple Diamond
Skrevet
Filmen fascinerte meg fra første stund, men jeg må si at etter å ha sett den 3-4 ganger begynner jeg å bli litt lei... Og det har faktisk gått litt tid mellom hver gang også. :gjeiper:

Må legge til at jeg uansett gleder meg veldig til neste film! Den virker bedre enn den første :)

Gjest tyttebær
Skrevet

Syns den var dårlig jeg! Hversin smak!

Skrevet

Jeg har lest de første to bøkene og synes de er kjempebra. Så filmen for noen dager siden og synes den var bra, men ikke så bra som alle skal ha det til. Gleder meg til film nr. to kommer. Jeg har tro på at den kommer til å bli bedre enn eneren.

Slenger meg også på anbefalingen om å lese bøkene på engelsk.

Skrevet

Jeg ble positvt overrasket over filmen. Den var mega bra, og jeg gleder meg masse til 2 kommer i November. :)

Har lest alle bøkene, de to første på norsk, og de to siste på engelsk. Og engelsk var desidert best. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

kommer nr 2 alt i November???Kino da elle?

Skrevet
kommer nr 2 alt i November???Kino da elle?

Den kommer på kino 20 november i USA. Vet ikke om den kommer til Norge da også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...