hvitveis1 Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Hva fjerner dere øyensminken med? Kan jeg bruke Cleansing milken til dette? Tenkte jeg skulle kutte ned på vann, men jeg er avhengig av å skylle øynene med vann etter å ha brukt øyesminkefjerner. Skal sies at jeg har mye dårlige erfaringer med øyesminkefjernere... Er Cleansing Milken god til å fjerne foundation? (Uten bruk av vann i ansiktet)
Gjest :) Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Kopierer fra min egen Decleor tråd her:) Først av alt fungerte Cleansing milk dårlig (!!!) når det kommer til fjerning av øyensminke. Prøvde å fjerne Diorshow, Lancome hypnose og en Clinique maskara. Alle endte med panda-øyne. Så med mindre jeg har totalt missoppfattet hvordan bruke denne på øynene, så kan den absolutt ikke fjerne all maskara (på langt nær). Ellers så må jeg fjerne sminke i to omganger med denne (bruker mineral sminke, og relativt lite av det), for å få vekk alt. Etter to omganger er det bitte litt sminke igjen på "bomullspaden" når jeg til slutt bruker Tonifying lotion. Så prossesen ble mye mer omstendig enn hva jeg ønsket, men huden min eelsker desse produktene! Etter en uke ser huden min både mer frisk og klar ut! Så alt i alt er jeg fornøyd! :D Jeg bruker nå bare Simple renseservietter til øyensminken. Fungerer egentlig fint, men skal finne en annen. Har sett Decleor har en, kanskje den er verdt et forsøk?
hvitveis1 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2009 Bruker du vann først? Jeg skyller ansiktet veldig godt før jeg begynner med sminkefjerning - da er det som regel ganske lite sminke igjen. Og er det "lov" å skylle ut cleansing milken med vann, eller er det best å bruke en bomullpads med toner til å fjerne den? Har alltid vært litt skeptisk til rens som ikke skummer, men i det siste så har huden min blitt så tørr av skummende renseprodukter så jeg har lyst til å prøve noe annet. Er ikke noe behagelig at huden er stram og føles som sandpapir etter rens, og at det derfor svir som et helvete å smøre på krem etterpå :s
Gjest :) Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Bruker du vann først? Jeg skyller ansiktet veldig godt før jeg begynner med sminkefjerning - da er det som regel ganske lite sminke igjen. Og er det "lov" å skylle ut cleansing milken med vann, eller er det best å bruke en bomullpads med toner til å fjerne den? Har alltid vært litt skeptisk til rens som ikke skummer, men i det siste så har huden min blitt så tørr av skummende renseprodukter så jeg har lyst til å prøve noe annet. Er ikke noe behagelig at huden er stram og føles som sandpapir etter rens, og at det derfor svir som et helvete å smøre på krem etterpå :s Jeg skyller ikke ansiktet med vann (med mindre jeg har dusjet først). Og de gangene er det, som du sier, lite sminke igjen til å fjerne. Fjerner først milk-en med pads (tørre), og går over ansiktet med pads med toner etterpå. Du kan sikkert fjerne den med vann, men jeg gjør det ikke, siden det er litt av "poenget" med denne type rens. Det er litt merkelig med null vann og rens som ikke skummer, men det er en vanesak. Huden min er godt fornøyd uten vann i vertfall (Har fuktfattig hud, som fort blir stram). Gi det et forsøk! :D
Gjest Sidonie Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Jeg bruker disse, og er fornøyd, men jeg stryker over ansiktet med våte hender etter Milk'en, før toneren, for jeg liker det best. Friskere, liksom Decléor har en sminkefjerner som er kjempegod, den får vekk alt mulig. Jeg bruker den først, på en pad, hvis jeg har øyesminke på - det er blant annet derfor jeg synes det er best å stryke over med vann, før jeg toner og tar krem på. Hvilken fuktighetskrem bruker dere? Jeg bruker Decléors Hydra Floral, men vurderer noe mer litt mer fukt.
Gjest :) Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Jeg bruker disse, og er fornøyd, men jeg stryker over ansiktet med våte hender etter Milk'en, før toneren, for jeg liker det best. Friskere, liksom Decléor har en sminkefjerner som er kjempegod, den får vekk alt mulig. Jeg bruker den først, på en pad, hvis jeg har øyesminke på - det er blant annet derfor jeg synes det er best å stryke over med vann, før jeg toner og tar krem på. Hvilken fuktighetskrem bruker dere? Jeg bruker Decléors Hydra Floral, men vurderer noe mer litt mer fukt. Bruker Hydra Floral jeg også, og synes egentlig at den gir nok fukt nå om sommeren. Men trenger definitivt noe mer om vinteren. Om du finner noe som gir mer fukt, så skriver du det inn her..? :-)
Gjest :) Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Decléor har en sminkefjerner som er kjempegod, den får vekk alt mulig. Hva heter denne?
hvitveis1 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2009 Hvilken fuktighetskrem bruker dere? Jeg bruker Decléors Hydra Floral, men vurderer noe mer litt mer fukt. Er det Hydra Floral Anti-Pollution 'Flower Nectar' Moisturising Cream du bruker? (Fine lange navn Decléor har!) Hvordan er denne kremen for kombinasjonshud/uren hud? Vurderer Matt Finish Skin Fluid men er redd den gir for lite fukt...
Gjest Sidonie Skrevet 19. juni 2009 #9 Skrevet 19. juni 2009 Ja, det er den, og den gir god fukt, jeg har også kombinasjonshud. Jeg har bare vurdert å supplere med en litt rikere krem til bruk som nattkrem, for jeg har litt tørrere hud i kinnene for tiden. Hydra Floralen kommer jo i både krem og emulsjon, den ene gir mer fukt enn den andre (nå husker jeg ikke hvilken som er hvilken, men jeg kan høre, jeg skal innom ets ted i morgen og kjøpe body lotion og solkrem). Sminkefjerneren er her, jeg bruker linser, men denne kan jeg bruke uten problemer.
vesla86 Skrevet 19. juni 2009 #10 Skrevet 19. juni 2009 Hydra Floralen kommer jo i både krem og emulsjon, den ene gir mer fukt enn den andre Det er vel kremen som gir mest fukt, mens emulsjonen er litt lettere.
hvitveis1 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 19. juni 2009 Leste forresten i produktbeskrivelsen på Feelunique at rensemelken til Decleor kan brukes som øyesminkefjerner også.
Rexina Skrevet 22. juni 2009 #12 Skrevet 22. juni 2009 Har akkurat fått tak i et minikit med Decleor-produkter og har brukt dette i en uke. De gir en helt fantastisk glød! WOW! Men over til spm: Bruker melken som sminkefjerner. Får pandaøyne først, men så fjerner jeg dette med vann etterpå. Egentlig tror jeg det blir bedre om man fjerner med bommulspads, for da får den med seg alt! Etter det fukter jeg en pad med toner og drar over, og avslutter med (aromessence om natten og) Hydra Floral kremen:) Dette funker fint som bare det!
Anaconda Skrevet 25. juni 2009 #13 Skrevet 25. juni 2009 jeg bruker hydra floral anti-pollution ("flower nectar" moisturising cream) og jeg har kombinasjonshud og trenger fuktighet. Veldig fornøyd!! (litt dyr bare!! jøje meg..men den er drøy i bruk!!)
hvitveis1 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 26. juni 2009 Har akkurat fått tak i et minikit med Decleor-produkter og har brukt dette i en uke. De gir en helt fantastisk glød! WOW! Men over til spm: Bruker melken som sminkefjerner. Får pandaøyne først, men så fjerner jeg dette med vann etterpå. Egentlig tror jeg det blir bedre om man fjerner med bommulspads, for da får den med seg alt! Etter det fukter jeg en pad med toner og drar over, og avslutter med (aromessence om natten og) Hydra Floral kremen:) Dette funker fint som bare det! Hva slags kit kjøpte du og hvor fant du det? Finner ingen kit på feelunique med rensemelk og toner, du har kun foaming cleaner og cleansing water...
Wonders Skrevet 26. juni 2009 #15 Skrevet 26. juni 2009 Jeg brukt Clinique før, og har fortsatt den her. Men siste besøk på spa kjøpte jeg meg DERMALOGICA Ultracalming Cleanser 500ml/16.9oz Først vann i ansiktet, prøver å ta av det meste av mascara ved bare å bruke fingertuppene. Etterpå burker jeg denne clenseren, mens ansiktet fortsatt drypper med vann og kranen er på. Den fjerner alt på et blunk og ikke svir det eller er ubehagelig. Deilig for meg som er allergisk mot det meste! http://eu.strawberrynet.com/skincare/derma...oo%20-%20Norway
Anaconda Skrevet 26. juni 2009 #16 Skrevet 26. juni 2009 (endret) Hva slags kit kjøpte du og hvor fant du det? Finner ingen kit på feelunique med rensemelk og toner, du har kun foaming cleaner og cleansing water... venter også i spennning på svar Endret 26. juni 2009 av annipanni
hvitveis1 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #17 Skrevet 26. juni 2009 Ja, Rexina, nå må du svare Hva inneholdt kitet og hvor kjøpte du det?
Rexina Skrevet 29. juni 2009 #18 Skrevet 29. juni 2009 Beklager folkens. Kom akkurat hjem fra hytta nå, og har ikke hatt nett;) Kitet jeg kjøpte var fra ebay.co.uk. av en selger (privatperson) som heter "crosschris9"med 100% feedback (535 personer). Direktelink til et bilde av kitet jeg har tatt: http://i190.photobucket.com/albums/z256/Re...me/Bilde004.jpg Det er MYE brukt av meg nå da, siden jeg har hatt det med på ferie endel steder og brukt det en stund;) Men settet inneholder: Rensemelk, Toner, Dusjolje/såpe, Fuktighetskrem (75 ml alle fire), parfyme, Aromaeccence Neroli (5 ml) og Hydra Floral krem (15 ml). VELDIG fornøyd og det er huden min og! Flaskene er akkurat passe store til reise og vil bli fylt opp igjen:D
Gjest Miss O'Hara Skrevet 30. juni 2009 #19 Skrevet 30. juni 2009 Litt OT, jeg fikk en kroppspeeling fra Decléor via strawberrynet, som lukter og virker helt nydelig. Samme type duft som body lotion'en har - perfekt, og huden blir helt fantastisk silkemyk. Her
hvitveis1 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #20 Skrevet 30. juni 2009 Takk for tips! Noen flere Decleorprodukter å anbefale? Siden vi allerede er off topic, noen som har erfaringer med øyesminkefjerneren? Tror jeg reagerer på nesten alle øyesminkefjernere i mer eller mindre grad, burde kanskje gå over til mascara som kan fjernes med varmt vann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå