Gjest Gjest_Gurimalla_* Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Det er kanskje vanskelig å snakke i generelle vendinger her. Men alle sier at det er lurt å skru opp skattetrekket nå, pga den lave renten og for å unngå baksmell neste år. Hvordan vet jeg hvor mye jeg bør justere opp da? Fins det retningslinjer for dette? Eller er det noen som kjenner til en kalkulator etc på nett hvor jeg kan beregne dette basert på mine tall?
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Her kan du søke om nytt skattekort. Da legger du inn dine verdier, og får et nytt skattekort tilsendt. Evt. kan du be arbeidsgiver om å trekke en tabell eller to strengere, men du bør være sikker på at det er nok.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Det er kanskje vanskelig å snakke i generelle vendinger her. Men alle sier at det er lurt å skru opp skattetrekket nå, pga den lave renten og for å unngå baksmell neste år. Du kan jo rett og slett sette til side de pengene du har spart på rentekuttet selv, og bruke det på å betale baksmellen. Enkelt og greit, i hvert fall om man har ørlite disiplin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå