Sniktitt Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Litt inspirert av en annen tråd her, så begynte jeg å tenke på at folk må jo ha sett utrolig mange rare og upassende antrekk i bryllup. Så hva er det mest upassende antrekket du har sett i et bryllup?
^^Belle^^ Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Jeg har ikke sett noe veldig merkelig i det ene bryllupet jeg har vært i. Men noe som er litt merkelig er at bruden i det aktuelle bryllupet hadde spesifikt sagt i fra at hun ikke ville at noen skulle ha rød kjole. På bryllupsdagen tropper en av hennes bestevenninner opp i, ja du gjettet riktig, rød kjole. 1
Minnimusepus Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Jeg må si jeg er imponert over hvordan noen går kledd i bryllup. Ei i vårt bryllup hadde på seg lilla tights/strømpebukse, og en sort topp under en lilla/sort kjole. I tillegg gikk hun med vinterstøvler og var helt usminket og hadde ikke gjort noenting med håret. Ble veldig paff når jeg så henne, og ALLE gjestene har snakket om det i ettertid. Hun er i tillegg ganske stor (ikke at det har noe å si), men man må kunne kle seg etter formene! Klovnedrakt har mange kalt det i ettertid, og jeg må jo si meg enig! Synes det er spesielt at man velger slike antrekk i bryllup, det kunne kanskje ha sett ok ut om det var karneval. Nå må jeg legge til at jeg ikke pleier å bry meg om dette med kledninger osv og at det var fantastisk mange flotte kjoler og dresser der også
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Jeg jobbet i kirka før, og en gang kom bruden i en brudekjole som var helt på kanten (etter min mening da ). hun hadde splitt midt fremme, nesten helt opp til skrittet, og puppene var så pushet opp at de nesten holt på å falle ut. Hun fikk iallefall all oppmerksomhet 2
Gjest Miley Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Søskenbarnet mitt klarte å ha på kjolen feil vei i et bryllup (ikke hennes heldigvis). Vi merket det når vi kom til kirken, men der var det ingen mulighet for å snu kjolen. Det ble en litt fnisete stemning der hun prøvde å gjemme seg så best det gikk. Tror ikke det var så mange som la merke til det heldigvis 1
Rampolina Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Var i et bryllup der en gjest (en av brudens beste venninner) kom i svart, LÅRKORT, virkelig kort assa, type rett under rumpebolla. I sånn blomstrete, gjennomsiktig stoff liksom. Vi ble bare stående å glane på henne, så helt forferdelig feil ut i en kirke og bryllup forøvrig.
Sort Pastill Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 Jeg var i et bryllup hvor en av forloverne hadde stroppeløs, kort, trang kjole- skikkelig "vise seg frem"-kjole. For min del ble det aaaltfor mye ben, utringning, bare skuldre og kropp generelt for et kirkebryllup- eller for den saks skyld, bryllup i det hele tatt.
Gjest k25 Skrevet 18. juni 2009 #8 Skrevet 18. juni 2009 Jeg kom i et bryllup engang, hvor ei god vennine av bruden kom i en hvit singlet og et hvit skjørt, og et brunt belte under gravid magen! Jeg reagerte ikke på selve singleten, skjørtet, og det brune beltet, hun var høygravid og skjønner det er vanskelig å finne gode klær til det midt på sommeren. Og det var igrunnen fint i seg selv. Men hvem går i et helt hvit antrekk som gjest i et bryllup??! :klø: 2
Rosalie Skrevet 18. juni 2009 #9 Skrevet 18. juni 2009 Var i et bryllup hvor en av brudens beste venninner kom i hvit singlet og kort-kort jeansskjørt, og flipflop-sandaler. Riktignok med paljetter på, men lell... Mannen hennes kom i mørk dress. 1
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #10 Skrevet 18. juni 2009 I et bryllup hadde brudens kusine knallrosa gallakjole med tyllskjørt og oppsatt bleket hår med (såvidt jeg husker en liten tiarasak). Greit å pynte seg, men det ble litt voldsomt. Hun lignet en Barbie-dukke. I vårt eget bryllup hadde en niese svart miniskjørt, hvit topp med en bar skulder og høye svarte støvler. Hadde heldigvis bunad i kirken. Ikke helt passende at en 13-åring nesten ser ut som at hun passer best på gata i Oslo! 1
Synne-Marie Skrevet 18. juni 2009 #11 Skrevet 18. juni 2009 Jeg har engang sett en gjest med bar mage Jeg brydde meg ikke, men hørte at andre kommenterte det. 1
Jade Skrevet 21. juni 2009 #12 Skrevet 21. juni 2009 En pen hvit kjole. Nå kunne hun på ingen måte utkonkurrere bruden, men uansett!! Kjolen kunne fint vært en brudekjole i et veldig enkelt bryllup! 3
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 21. juni 2009 #13 Skrevet 21. juni 2009 Hvit, kort linkjole som var så gjennomsiktig at det hvite undertøyet var godt synlig under.
Neytiri Skrevet 21. juni 2009 #14 Skrevet 21. juni 2009 I vårt bryllup var det 2 stykker i min og andre sin mening allt for upassende til bryllup. Ho ene hadde såååå kort kjole....tror det var like over rumpeballene....og så var den så trang at ho måtte nesten stå hele tiden siden ho ikke fikk sittet så lenge uten at kjolen sprakk....plus hadde den såå dyp utrigning...... så var det ho andre....ho hadde en svart, veldig kort kjole.....du såå hvite bh stroppene som datt ned hele tiden, plus mellom puppene når ho satt, og så var puppene 4, altså for liten bh......plus at jenta har tattoveringer over hele puppene og armer..... ikke er eg sånn at man må dekke seg i kirka og bla bla....men herrigud eg syns disse jentene passet ikke in i det hele tatt......menna dems hadde jo mørk dress! 1
frk.strøken Skrevet 21. juni 2009 #15 Skrevet 21. juni 2009 En mann i jeans, skinnvest og heavy metal t-skjorte. Oh yea! Men det er også ille med jenter som har så korte kjoler, høy splitt og eller dype utringninger. Etter min mening er det værre en "feil" farge på kjolen.
Gjest Lily1010 Skrevet 21. juni 2009 #16 Skrevet 21. juni 2009 Når halvbroren min gifta seg, så kom det en hel skåkk fra dama hanses sin familie kledd i skikkelig trashy klær. Damer i bittesmå trange glisende kjoler eller miniskjørt og bar mage. Det var riktignok mye glitter og stas men ikke akkurat eleganse. Mannfolka gikk i dress men med t-skjorter under og ikke fine tskjorter heller og flesteparten av de hadde på seg sneakers og joggesko. Og dette var ikke bare tenåringer liksom. Det var mest voksne folk. Et par uker i forveien så fikk jeg kjeft av henne fordi jeg hadde spurt om jeg kunne bruke en fotsid pen rød designerkjoler. DET passa seg lissom ikke. Det sto "mørk dress/smoking" i invitiasjonen også. Det gjaldt vis bare for vår del av familien det da. 2
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #17 Skrevet 22. juni 2009 i mitt bryllup så hadde den nye kjæresten til broren til min mann på seg en hvit blondekjole, en kjole som så ut som en brudekjole til et enkelt bryllup. greia var at vi hadde et enkelt bryllup!! må si jeg ble småforbanna.. litt vett i hode kan en ha. godt at hun ikke holdt ut lenge.
kinkeline Skrevet 22. juni 2009 #18 Skrevet 22. juni 2009 Hvitt skjørt med sport hettegenser (noe ala adidas og champions) over. Fett hår og nesten ikke noe sminke. Pen måte å kle seg på i søsterens bryllup.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #19 Skrevet 22. juni 2009 Jeg var i et bryllup med antrekk "mørk dress" og allikevel hadde brudgommens forlover beige lindress med hvit linskjorte utenpå buksa og brune sko. Alle de andre mennene hadde mørk dress, skjorte og slips. I bryllupet til en venninne av meg hvor antrekket var "galla" kom søsteren til bruden i lårkort kjole med nettingstrømper og røde knehøye lakkstøvletter. Passet ikke akkurat inn kan man si...
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #20 Skrevet 22. juni 2009 I vårt bryllup nå på lørdag satt en av kameratene til min mann med store solbriller på i kirken og under middagen. Han samme hadde på seg svart metallica t-shorte, svart utvaska bukse og slitte joggesko, kunne i det minste tatt av seg solbrillene i kirken hehe Min mor hadde på seg en kjole med dyyyyp utringning så jeg var redd puppene hennes skulle falle ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå