Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min skal i militæret om noen dager. I den anledning har han nå plutselig fått en egen msn-liste for militæret, hvor det flommer over med forskjellige jente-navn. Dette var noe jeg så helt tilfeldig da jeg gikk forbi min kjære da han var på pc'en her om dagen. Jeg husket noen av navnene, og tenkte jeg skulle sjekke ut på facebook hvem disse var. Joda, det er kun ganske pene jenter på 18 med blondt hår... (jeg er den eneste brunetten han har vært sammen med, eller hatt en greie med. Jeg mistenker litt at han har en greie for blondt hår...)Og for tiden tar han med seg mobilen hvor enn han går, og snur den hver gang han får melding eller det ringer, bevisst slik at jeg ikke får se. Her om dagen fortalte han meg også at jeg har blitt mindre forståelsesfull ovenfor han. Det er kanskje sant, men det er av grunner han vet godt.

Har jeg grunn til å reagere? Han har vært utro tidligere, men det er flere år siden. Men jeg merker noe er galt. Prøver å snakke med han, men han vil ikke..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

blink blink, varsellampe

si takk og farvel når han drar i militæret og finn en som er Mann og behandler deg som han skal

Skrevet

Det virker som om noe ikke er som det skal, og da burde du reagere. Konfronter ham med det du syner virker unormalt; at han tar meg seg tlf overalt, snur den når den ringer o.l. Ta det opp på en ordentlig måte, og hør om han har et fornuftig svar.

Dette er noe dere burde avklare FØR han drar i militæret, så ikke du går hjemme med alt for mange bekymringer, eller venter på en som ikke er verdt å vente på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...