Power Skrevet 29. juli 2003 #1 Skrevet 29. juli 2003 Det er visstnok noe som kalles "Rosegartneriet" på Stjørdal. Noen som vet hva de står oppført som på Gule Sider? Finner dem ikke i telefonkatalogen... Jeg vet hvor de holder til, men jeg må ha nummeret deres for å høre når de har åpent (jeg bor i Tr.heim). Send meg en pm hvis noen vet det!
brudjuni Skrevet 29. juli 2003 #2 Skrevet 29. juli 2003 Har sendt deg en PM. Spør om mere dersom du lurer på noe
Ingeborg Skrevet 29. juli 2003 #3 Skrevet 29. juli 2003 Hei brudjuni, kan jeg også få den PMen med adresse til Rosegartneriet? Takk!
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #4 Skrevet 29. juli 2003 Jeg bor ikke langt unna dette gartneriet og de kalles "Stjørdal Rosegartneri". Kjempehyggelig betjening og mye flotte blomster. De har (hvis jeg ikke husker feil) stengt på mandag og tirsdag i sommer, men ellers åpent. Stjørdal gartneri Billig er de også: 20 roser for kr 80 og 10 roser for kr 40,- Må også få si et på Frosta, ikke langt unna er det flere rosegartneri.
Power Skrevet 30. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2003 Kommentar til Merete: De har stengt tirsdag og onsdag i sommer (ikke mandag og tirsdag). Åpningstiden er 9-16 på hverdager og 11-13 på lørdager.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #6 Skrevet 30. juli 2003 Kommentar til Merete: De har stengt tirsdag og onsdag i sommer (ikke mandag og tirsdag). . Sorry, jeg husket vel feil likevell :D Jeg kjøper en del roser der, og får flotte buketter til en svært lav penge. Jeg kjøpte også rosene vi brukte i barndåpen der, og var kjempefornøyde. Spesielt tofargede roser er helt nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå