Gå til innhold

Slør OG hansker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en enkel stroppeløs kjole. Jeg vil selvfølgelig ha slør, men så vet jeg at min tilkommende synes det er så utrolig fint med hansker.

Er det noen av dere som har hatt BÅDE slør og hansker til kjolen? På bilder av brudekjoler jeg har funnet til nå har jeg bare sett enten/eller.

Hva gjør dere forresten med hanskene? Når har dere de på og når skal de tas av?

Er sånn passe grønn på dette med hansker, jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel hørt at de fleste tar de av seg...

Skal du sette på ring i kirken er det jo fryktelig upraktisk med hansker da.

Men jeg liker i utgangspunktet ikke hansker i det hele tatt......

Gjest Anonymous
Skrevet

Selvfølgelig kan du ha hansker.

Disse har du kun på deg i kirken og evnt til fotografering.

Det er faktisk en gammel skikk at bruden skal dekke hendene sine i kirken. Det er ganske "in" med gamle tradisjoner.

Synes det er fint med hansker jeg.. bare de passer til kjolen.

Skrevet

En måte å løse hele problemet på er jo å ha fingerløse hansker da. Synes de er ganske fine jeg!

Skrevet

Tar man da hanskene av når man bytter ringer og så på igjen etterpå??

Har egentlig ikke hatt så sans for hansker, men har sett på mange bilder og synes nå det kan være ganske fint. Når han da i tillegg synes det er så flott så må jeg jo i alle fall prøve og se hvordan det ser ut.

Gjest Anonymous
Skrevet

Salmen før man skal opp og sette på ringer så drar du forsiktig av deg hanskene og leverer de sammen med blomstene til forloveren din.

Ikke noe problem.

Hvis du i tillegg skal ha strapless kjole er lange hansker råstilig!!

Skrevet

Det blir ikke litt "mye" da - med begge deler?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Frosken!

Nei det blir ikke mye... selv hadde jeg strapless kjole, hansker, tiara og slør.

Så lenge det står i stil til hverandre så er det helt greit. Du sier også at kjolen din er enkel og strapless og da synes jeg at det er prikken over i'en.

Gå til en butikk som har peiling og hvor du får hjelp til å se helheten.

Du blir sikkert helt nydelig!

Skrevet

Tusen takk for hjelp!

Jeg skal i alle fall ta en runde og prøve.

Dersom noen har noen bilder av kjoler med både hansker og slør til vil jeg veldig gjerne se...

Skrevet

Jeg hadde kjole med slør, tiara og hansker. Kjempefint!

Hanskene lusket jeg av før vi gikk frem til alteret, og lusket de på igjen før vi gikk ut. Hadde de på under fotograferingen mm, helt frem til middag. Da tok jeg de av for siste gang.

Har forresten brukt hanskene mine mye etterpå til div selskapskjoler, og det er liksom prikken over i'en på et fint antrekk. Må legge til at min kjole og hansker ikke er hvite, men grå.

Send meg en mail eller adressen din i en pm, så skal du får se bilde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...