super-ida Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 jeg og en veninne sitter å skal bestille oss en ukes sydentur nå... vi ønsker å reise rundt 20. juli, en uke, og selvfølgelig helste ikke betale 15.000kr uka pr pers... hehe! Vi ønsker å kunne slappe av, feste og samtidig kanskje oppleve nmoe... MEN vi er 27 år.. og føler oss ferdig med hersonissoss, ayia napa osv.... noen som har noen forslag... mener vi har hørt om en "partyøy" i hellas for litt "eldre ungdom" eller "unge voksne" hehe.... noen som har noen erfaringer?
Nelly Pelly Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Kan anbefale Kreta, Platanias. Ikke den peneste plassen, men go mat og greit uteliv. Da kan dere også ta småturer inn til Chania og sose rundt i gamlebyen Evt Er Kos et alternativ. Trivdes godt her, og utelivet er sentrert i 2 gater.
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Bare vær klar over at hvis du reiser til Platanias så må du ta buss til Chania sentrum og det tar ca 30-40 min, alt etter trafikken, slitsomt i varmen. Chania sentrum er veldig koselig og intimt. Fint og sitte langs havna om kvelden når man har middag eller bare sitte og se på folkelivet og ta en liten drink :-)
Gjest padawan Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Lisboa er en ganske fet by selv om det kanskje ikke er kjent for sitt uteliv. da jeg bodde i Lisboa bode jeg på Oasis Lisboa som er det festeste stedet jeg har bodd på i utlandet. festet litt i den byen og det var ganske bra uteliv der. det er også utrolig mye å se på dagtid.
Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Sjekk denne siden hvor det (på engelsk) er beskrevet uteliv og strender for mange greske øyer!
Mischa Skrevet 20. juni 2009 #7 Skrevet 20. juni 2009 Jeg anbefaler Ibiza! Elle har skrevet en veldig fin artikkel om øya denne måneden Det eneste kan være at det er litt i overkant av budsjettet deres da Ibiza er en dyr øy å feriere, men det er alltid muligheter for å få til en fin ferie på lavt budsjett også der Om dere absolutt vil til Hellas så er Mykonos en partyøy for "voksne", men legger man reisen dit bør man føle seg komfortabel rundt homofile da de er høyt representert på øya Mykonos kalles for Hellas svar på Venezia, så jeg tror det er en vakker øy og har veldig lyst å dra dit selv en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå