Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så den filmen på kino om fredagen, og jeg synes den var ganske bra. Flere som har sett den?

Man bør kanskje se nr.1 først: "The Fast and the Furious" men man trenger ikke.

Uansett, så anbefaler jeg alle og se denne filmen!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg likte denne filmen også!

ok...der kom kommentarer jeg visste ville komme, og hun modellen (hun med rosa bilen) hadde noen teite replikker som ikke alltid passet inn.,..

MEN,..tross i det,...jeg liker virkelig filmen!! :briller:

Clea

Skrevet

Oj, den må jeg skynde meg å se. Kusina mi er statist i filmen, håper det ikke er hun dumme blonde som du snakker om :briller:

Skrevet

Var på kino på søndag og så denne filmen, likte den ganske godt!

Han der hovedpersonen er ganske flott.. :oops:

Anbefaler denne filmen jeg også! Spesielt til de som liker fart, biler og mannfolk :blunke:

Skrevet

Har sett den første flere ganger (Vin Diesel, mmmm...) så nå må jeg komme meg av gårde for å se den andre!! Trenger vel ikke særlig overtalelse for å få med meg mannen heller...

Skrevet

Så den på mandag. Likte den! Kjærsten ble så gira at han måtte ut og jogge :lol:

Skrevet
Så den på mandag. Likte den! Kjærsten ble så gira at han måtte ut og jogge  :lol:

:hoho::hoho:

Måtte vel ut og holde testosteron-nivået oppe?

Synes han som spiller Brian (Paul Walker) og han negeren (hva het nå han?) er....tja....easy on the eye?

Hadde ingen problemer med og følge med da han negeren dro av seg skjorta ihvertfall...... :sjarmor:

Skrevet

Jeg vil også anbefale denne filmen. Så den for 3 uker siden, sammen med min forlovede.

Etter filmen, måtte han gi litt ekstra gass på mc'n på vei hjem :D

Det er bare så synd at Vin Diesel, ikke er med i denne oppfølgeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...