Gå til innhold

Kjoler med slep..?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal dere ha kjole med slep?? Jeg har prøvd en nydelig kjole med slep, men det er ikke til å ta av. Er litt i tvil om hvordan det blir utpå kvelden. Har jo lyst til å danse litt jeg også da??

Else

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjole har bare et bittelite slep og det er greit, så slipper jeg drasse på mye kjole når jeg skal danse. Men noen kjoler har forresten slep som kan tas av. Det er jo lurt når kvelden senker seg...12

Skrevet

Da må du nok holde slepet opp på en eller annen måte. Sjekk ut mulighetene for å få festet det opp selv, kanskje du kan fikse et eller annet slik at det kan gjøres litt kortere12

Skrevet

Har også kjöpt kjole med slep som ikke kan tas av. Brudesalongen har sydd inn en hekte i skjörtet og en oppe ved livet, slik at slepet kan hektes opp. Når dette er gjort ser kjolen ut som om den er ankellang, bare litt ekstra stoff bak. Er litt vanskelig å forklare, men det ser faktisk veldig bra ut. Spör i brudesalongen, de kan garantert hjelpe deg med å få festet opp slepet på en eller annen måte.

Angelina

Skrevet

Jeg har også litt slep på kjolen min, og den er inne til tilpassing nå.. er det fort gjort å få festet en løkke e.l. på slepet slik at jeg kan løfte det opp (f.eks når vi danser)? Isåfall vil jeg vurdere å be om det.. 12

Skrevet

Alle kjolene jeg prøvde med slep hadde slike for å holde den oppe. Det har sikkert din kjole også.

Skrevet

Kan ikke huske å ha sett det... hvis ikke er det sikkert ikke så vanskelig å få gjort noe med. Det må jo være veldig praktisk å kunne løfte det opp litt (f.eks. med en løkke som tres rundt håndleddet?) icon_smile.gif12

Skrevet

Jeg tror forresten at de fleste kjoler har en liten hempe på innsiden av slepet slik at du han henge det opp enten bak på kjolen eller holde det i hånda..12

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg har kjole med ca 1,5-2m slep, og der er det en hempe på innsiden så jeg kan holde det opp. Jeg kan nok ikke ta de aller voldsomste "svingomene", men det ofrer jeg for den elegansen slepet mitt tillegger kjolen:)12

Gjest KristinK
Skrevet

Jeg skal også ha kjole med litt slep. Personlig synes jeg ikke kjoler med avtagbart slep er noe fint, selvom det jo er praktisk. Alle kjoler med slep skal ogaå ha en liten hempe bak, slik at man kan tre denne inn på hånden når man skal gå eller danse. På denne måten skal det ikke være noe problem når man har slep.12

Skrevet

Hei hei!

Jeg skal ha kjole med slep... Og bak på kjolen er det en hempe jeg kan henge opp slepet med!

En kjekk løsning syntes jeg icon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...