Gjest gjestdeluxe Skrevet 19. juni 2009 #61 Del Skrevet 19. juni 2009 Det er bare "inntakskravene" Er jo mye annet som bør stemme av småting og, men det er sånn man finner ut ved å date og bli bedre kjent. PS: Det er ikke moro å tråkke på en fjesing Ja, da var du snill i kravene dine. Men kan jo være greit å sile ut de få fra mengden. Fjesinger har jeg hørt er farlige, man skal helst ikke tråkke på de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 19. juni 2009 #62 Del Skrevet 19. juni 2009 Nå er ikke jeg heller Mor Theresa og dater ikke overvektige selv, men når jeg snakker overvekt snakker jeg ikke om en dame som er litt kraftige og har litt valpefett her og der..I tillegg så sa du om han var sjef for et toppfirma så tolererte du litt overvekt, nevnte ikke personlighet med et ord hehe...Så sånn jeg forsto innlegget ditt så var det - veltrent topp til tå, sixpack osv godtas, alt annet er turn off og kvalmt.... :gjeiper: Ja, det stemmer. Jeg tolerer et par-7 kg mer fra en toppsjef i et selskap jeg ønsker sjanser i for en date - dersom han også ser ut til å ha en tiltalende personlighet. Nå snakker vi også i teorien her, tror jeg nok...de fleste jeg dater er normalt snille, hyggelige og kjekke menn, uten six pack, men ingen er i nærheten av valpefett og for mye mage. "Sixpack" ser bare teit ut, synes jeg....veltrent for meg er normal og veltrent med litt fedinerte muskler, men absolutt ingen six pack, det blir for steroid looking. Det er liksom ikke grenser for hvor man skal forklare - eller hvor litle man skal si - før det misforstås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 19. juni 2009 #63 Del Skrevet 19. juni 2009 Ja, det stemmer. Jeg tolerer et par-7 kg mer fra en toppsjef i et selskap jeg ønsker sjanser i for en date - dersom han også ser ut til å ha en tiltalende personlighet. Nå snakker vi også i teorien her, tror jeg nok...de fleste jeg dater er normalt snille, hyggelige og kjekke menn, uten six pack, men ingen er i nærheten av valpefett og for mye mage. "Sixpack" ser bare teit ut, synes jeg....veltrent for meg er normal og veltrent med litt fedinerte muskler, men absolutt ingen six pack, det blir for steroid looking. Det er liksom ikke grenser for hvor man skal forklare - eller hvor litle man skal si - før det misforstås. Hehe Noen (inkludert meg selv) kan kanskje ha litt tungt for det til tider hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 19. juni 2009 #64 Del Skrevet 19. juni 2009 Hehe Noen (inkludert meg selv) kan kanskje ha litt tungt for det til tider hehe Vel nei, det tror jeg nok ikke at du har (!). Vi tolker alle det vi leser kanskje på ulike måter - og jo mer vi sier desto mer kan det misforstås. Derfor forstår jeg godt at offentlige personer bør veie sine ord på vekt før de sier noe, og det lille de sier bør helst ikke kunne brukes mot de senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 19. juni 2009 #65 Del Skrevet 19. juni 2009 Hva er sugemunn? Fyldige og markerte lepper. Kyssetrut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 19. juni 2009 #66 Del Skrevet 19. juni 2009 For meg er en mann en som ser ut som en Mann. Tynne, såkalt veltrente, menn er ikke noe for meg. Liker ikke harde kropper. 5-10 kilo ekstra er bare fint synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #67 Del Skrevet 19. juni 2009 For meg er en mann en som ser ut som en Mann. Tynne, såkalt veltrente, menn er ikke noe for meg. Liker ikke harde kropper. 5-10 kilo ekstra er bare fint synes jeg Enig! De må gjerne være veltrent, men ikke være spinkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 19. juni 2009 #68 Del Skrevet 19. juni 2009 Enig! De må gjerne være veltrent, men ikke være spinkel. Du kan så si...jeg treffer en for tiden, som jeg synes er for tynn. Skulle ønske han hadde flere kilo på kroppen. Han er den tynneste jeg har datet. Det er jo ikke fysisk attraktivt med for tynne menn i forhold til sex, så får vurdere det. Ikke skal de være for tykke og ikke for tynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_enig_* Skrevet 19. juni 2009 #69 Del Skrevet 19. juni 2009 Ellers har jeg merket at det er en god del menn som ikke takler en dame som er fysisk større enn dem selv. De føler seg rett og slett ikke mandige når de ikke er større fysisk enn sin kjæreste. Det er ikke nødvendigvis fordi de synes at litt fett ekstra er ekkelt eller noe, men de takler bare ikke å ha mindre proposjoner enn en jente. Sånn har jeg det, bare motsatt! Jeg kan ikke tenne på en mann som er 'mindre' enn meg. Jeg er over gjennomsnittet høy og har ingen modellkropp selv om jeg forsåvidt er slank og veltrent. Mange gutter er like høye som meg eller lavere og med 'guttehofter' så blir de gjerne mye smalere enn meg også. Da føler jeg meg som en usexy elefant og ikke særlig feminin. Og når jeg føler det sånn så har jeg hvertfall ikke lyst på sex for å si det sånn. Så jo lavere en fyr er jo kraftigere må han være i kroppen for at jeg skal tenne på han. Det har rett og slett med selvfølelse å gjøre.. Men det løste seg for meg, gubben er like høy som meg og veier ca. 50 kilo (både muskler og kosemage) mer enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robotkalle Skrevet 20. juni 2009 #70 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Kanskje litt rart å spørre om men: Om du hadde dratt på date med en person, dere hadde en grei kjemi og du likte personens utseende (ansikt) men personen var overvektig. Sett at det var noe (er vel kanskje for de fleste) du ikke tente på, som ville gjort at en del av deg ville synes personen var frastøtende. Snakker ikke om ekstrem overvekt, men noen kilo for mye. Ville du kunne oversett dette pga. at du likte personen, og allikevel gitt h*n en sjanse? Og om ikke, hvis du møtte personen igjen etter en tid og h*n hadde blitt tynn, hvordan ville det i såfall forandret ting? Synes det virker som det er et sykt stort fokus på folks vekt når det kommer til dating og å finne seg en kjæreste. Jeg har noen kilo for mye (ikke mer enn 10, så er ikke sååå ille) Har datet på nettet, og i profilen har jeg et bilde av ansiktet. Har møtt mange gutter som på forhånd har vært kjempe ivrige, mast om å møtes. og vi har hatt kjempe bra kjemi.. Men, så dabber det helt av når vi har hatt 1-2 møter. De vil bare ha sex som regel og det blir med det. Har en anelse om at dette er pga at jeg ikke har kroppen som passer til hodet... Jeg datet en som var som deg. Søt i ansiktet, men feit og ekkel ellers. Jeg var litt småovervektig selv, og sleit litt med selvtilliten, så det var sikkert grunnen til at jeg gadd. Anyway, poenget er at da jeg ble lei av henne, så sa jeg at hun måtte fettsuge seg for at jeg skulle gidde å ha noe med henne å gjøre videre. Og tror du ikke at hun gjorde det? Men jeg ble ikke noe mer interessert i henne av den grunn, så da bare dumpa jeg henne. Det beviser jo at vekt ikke er alt, i hennes tilfelle hjalp det jo ikke noe at hun ble kvitt bilringene, og litt av mega-skinka. Vel, det hjalp kanskje for hennes senere sjanser, sånt sett burde hun jo takke meg. Endret 20. juni 2009 av robotkalle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #71 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg datet en som var som deg. Søt i ansiktet, men feit og ekkel ellers. Jeg var litt småovervektig selv, og sleit litt med selvtilliten, så det var sikkert grunnen til at jeg gadd. Anyway, poenget er at da jeg ble lei av henne, så sa jeg at hun måtte fettsuge seg for at jeg skulle gidde å ha noe med henne å gjøre videre. Og tror du ikke at hun gjorde det? Men jeg ble ikke noe mer interessert i henne av den grunn, så da bare dumpa jeg henne. Det beviser jo at vekt ikke er alt, i hennes tilfelle hjalp det jo ikke noe at hun ble kvitt bilringene, og litt av mega-skinka. Vel, det hjalp kanskje for hennes senere sjanser, sånt sett burde hun jo takke meg. Det var jo sjarmerende. Tipper du er sammen med den peneste i landet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 20. juni 2009 #72 Del Skrevet 20. juni 2009 Anyway, poenget er at da jeg ble lei av henne, så sa jeg at hun måtte fettsuge seg for at jeg skulle gidde å ha noe med henne å gjøre videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #73 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg datet en som var som deg. Søt i ansiktet, men feit og ekkel ellers. Jeg var litt småovervektig selv, og sleit litt med selvtilliten, så det var sikkert grunnen til at jeg gadd. Anyway, poenget er at da jeg ble lei av henne, så sa jeg at hun måtte fettsuge seg for at jeg skulle gidde å ha noe med henne å gjøre videre. Og tror du ikke at hun gjorde det? Men jeg ble ikke noe mer interessert i henne av den grunn, så da bare dumpa jeg henne. Det beviser jo at vekt ikke er alt, i hennes tilfelle hjalp det jo ikke noe at hun ble kvitt bilringene, og litt av mega-skinka. Vel, det hjalp kanskje for hennes senere sjanser, sånt sett burde hun jo takke meg. Håper du bare skriver det for å provosere. Hvis ikke, ja da har jeg medlidenhet for at noen kan være så trangsynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente86 Skrevet 20. juni 2009 #74 Del Skrevet 20. juni 2009 personlig liker jeg bedre kraftige "mandige" gutter fremfor de spinkle..selv er jeg tynn og lita...(160 høy og under 55 kg..)..og vil helst ha en fyr som er både høyere og kraftigere enn meg. er litt sånn "mer å ta i , mer å være gla i" :-) meen...jeg har fallt for spinkle gutter og..så personlighet er i bunn og grun det aller viktigste:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #75 Del Skrevet 20. juni 2009 Nja, ytterst tvilsomt om jeg ville ha datet en overvektig. Da skulle han ha hatt topposisjon i et firma jeg ønsket jobb i. Men da snakker vi om 5-8 kg ekstra over "slank og veltrent". Ikke noe mer! Eller s ville jeg ikek ha datet noen overvektige. Synes det er bare ekkelt med overflødog fettansamlinger som disser....det er så turn-off med utrente menn. Nå skal det sies at jeg selvsagt ikke er perfekt selv (!) men jeg forsøker i alle fall å spise sunt og trene jevnlig. Når jeg tenker etter så har jeg kun datet slanke menn i god fysisk form. Noe annet er bare utenkelig. Så du hadde datet en overvektig hvis han hadde "topp posisjon" i et firma du ønsket deg jobb?????????HÆ? Hva kaller vi det igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robotkalle Skrevet 20. juni 2009 #76 Del Skrevet 20. juni 2009 Ellers har jeg merket at det er en god del menn som ikke takler en dame som er fysisk større enn dem selv. De føler seg rett og slett ikke mandige når de ikke er større fysisk enn sin kjæreste. Det er ikke nødvendigvis fordi de synes at litt fett ekstra er ekkelt eller noe, men de takler bare ikke å ha mindre proposjoner enn en jente. Av ren nysgjerrighet, hvordan merket du det? Jeg mener ikke å avfeie påstanden, for jeg var selv sammen med ei dame, som var et par-tre cm høyere enn meg, hun målte vel 192 på strømpelesten, og da jeg sjekket henne opp, så satt hun bak en skranke først. Når hun attpåtil veier 20kg mer enn meg, da følte jeg meg litt liten, ja. Jeg fikk rett og slett komplekser av det, og hun hadde jo stort sett høyere menn i venneflokken. Det er ikke gøy å føle seg som smågutt, når du er vant til å være normalt høy. Jeg tenker på dette forholdet den dag idag, for det var på mange måter godt, om en ser bort ifra høyden. Nå var det kanskje ikke direkte høyden som var grunnen til at det tok slutt, den direkte årsaken var vel heller en konflikt som utartet seg, og som jeg fikk en liten stund ubetinget for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 20. juni 2009 #77 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg foretrekker ei jente med for mye enn ei med for lite, MEN den gyldne middelvei er selvsagt det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #78 Del Skrevet 20. juni 2009 den direkte årsaken var vel heller en konflikt som utartet seg, og som jeg fikk en liten stund ubetinget for. Prøvde du å fettsuge henne mens hun sov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frekka Skrevet 20. juni 2009 #79 Del Skrevet 20. juni 2009 selv har jeg gått fra 62 kilo til 80 kilo, og nå er jeg igjen på 60 kilo (ikke med vilje, helseårsaker....jeg er forsøvrig 1,74 høy, så 60 kilo blir type slank, på grensen til litt tynn) og jeg kan helt definitivt skrive under på at man får mer umiddelbar oppmerksomhet når man er slank. litt som når man går med dyp utringing. hyppigere, men kortvarig glede:P nå er ikke jeg singel, så jeg vet ikke hvordan det er å få seg et ligg(hehe....) - men når jeg veide på mitt meste så var vel saken litt slik: ble ikke kikket etter med lange blikk av hvermannsen, men fikk noen i ny og ne, og jeg opplevde fortsatt å bli sjekket opp. men ikke av de typisk overflatiske kjekkasene. de som først var sjarmert virket ikke å bry seg nevneverdig med litt lubben kroppsform. opplevde vel faktisk bli tilsnakket som en person, og ikke vurdert etter en "fin-skala". selv synes jeg ikke det er attraktivt med inaktivitet og menn som ikke bryr seg katta om utseende eller fysisk aktivitet/kosthold, så sjangsen for at de jeg tiltrekkes av er ekstremt overvektige er vel liten. pluss minus ti kilo spiller ingen rolle overhodet, men mer på pluss eller minussiden enn det tror jeg blir smak og behag hos den enkelte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 21. juni 2009 #80 Del Skrevet 21. juni 2009 Så du hadde datet en overvektig hvis han hadde "topp posisjon" i et firma du ønsket deg jobb?????????HÆ? Hva kaller vi det igjen.... Selvsagt! Om jeg likte hans personlighet og humor, og vi snakket samme "jobbspråk" og fant nytte i å snakke med hverandre, absolutt. Så fikk det vise seg med tiden om vi ble forelsket eller ikke. Hvis ikke er det jo "call it off". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå