Gå til innhold

Dating og overvekt...

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Du mente vel at en slett personlighet ikke kan kompensere for en fin kropp?

Om det var det du mente, så tenker jeg jo liksom at det blir helt feil å komme med et eksempel som det. Fordi det er jo ikek enten-eller. Man vil gjeren ha begge deler.

Hvis ikke kan du jo forklare hva du mente...om du orker. :)

Små flaut..siden du ikke tok den....Meeen, syns innlegget ditt ovenfor med at du kunne date en som veide litt mer enn han skulle om han var sjef i en toppstilling, og at det var så kvalmt med litt fett, kun veltrente menn, kvalm av utrente menn osv. virket så overfladisk og lite tiltaltende, at jeg mente DU var et eksempel på at man ikke kun kan ha en fast rompe og flat mage, noenganger er det personligheten (altså her kanskje din) som gjør så man spankulerer i motsatt retning....Sorry :blomst: hehe

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

En dame som ikke engang klarer å holde styr på kroppen sin, klarer neppe å holde styr på så mye annet heller. Hun er følgelig ikke noe å satse på.

Å være feit i dag, må anses som at man har en karaktersvakhet. Det er sikkert noen som har sykdommer og genetiske bla-bla-blaer, men som oftest er feite mennesker skapmatvrak.

Feite damer kan være svært sexy og helt ok for en ONS. Men ikke noe mer.

Finnes det noe eklere enn feite småbarn? Tanken på å se sine barns og deres mor fråtse i boller og potetgull er avskyelig.

En mann som driver med nettdating bør skrive rett ut i profilen at dama han søker må være slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gjest 23:20

Sånne kommentarer får meg til å ville fordufte fra jordens overflate. Jeg er feit, ungen min er normalvektig. Har innsett at ingen vil elske meg, bare pule meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo ingen motsetning i det å foretrekke menn som ser kjekke og slanke ut, versus det å være en reflekter person. Gjør du det?

Jeg tiltrekkes av damer som har det bra med seg selv som derfor smiler mye og hyggelige. For inneslutta og følsomme er heller ikke bra. Ikke minst bør de være hyggelige mot meg ;) . Utseendet har selvfølgelig noe å si for hvor komfortabel man er med seg selv, f.eks. er det sikkert ikke mange damer på over 100kg som er fornøyde med seg selv vil jeg tro. Men, som nevnt før, litt ekstra og former gjør ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne kommentarer får meg til å ville fordufte fra jordens overflate. Jeg er feit, ungen min er normalvektig. Har innsett at ingen vil elske meg, bare pule meg.

Ikke hør på det lavmål snakket hans! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Slank deg, så skal du se at mange flere vil kunne elske deg enn som kan det i dag.

Det er utelukkende opp til deg. Tren hardt minst fem dager per uke og slutt og gafle i deg.

Men å spille offer, vil ikke hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe
Små flaut..siden du ikke tok den....Meeen, syns innlegget ditt ovenfor med at du kunne date en som veide litt mer enn han skulle om han var sjef i en toppstilling, og at det var så kvalmt med litt fett, kun veltrente menn, kvalm av utrente menn osv. virket så overfladisk og lite tiltaltende, at jeg mente DU var et eksempel på at man ikke kun kan ha en fast rompe og flat mage, noenganger er det personligheten (altså her kanskje din) som gjør så man spankulerer i motsatt retning....Sorry :blomst: hehe

Fint at du forklarer hva du mener, for det er ikke alltid alle tar poenget til enhver tid.

Du behøver ikke å være sorry for at du synes det er kvalmt av meg å være overfladisk. Det er helt i orden for meg. Jeg svarer ærlig på spørsmålet. Jeg dater ikke overvektige. Sånn er det bare. Så får det bare være så kvalmt som bare det, at jeg ville ha vurdert å date en som veide 5-8 kg mer enn hva jeg ellers er komfortabel med om mannen har veldig mye annet, for eksempel en helt strålende personlighet som er av de sjeldne og/eller sitter i en ledende stilling i et selskap/arbeidsområde jeg er interessert i.

Jeg vet da om menn som ville ha sagt og gjort det samme...Godt vi er forskjellige da. Alle kan jo ikke være Mor Theresa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Jeg tiltrekkes av damer som har det bra med seg selv som derfor smiler mye og hyggelige. For inneslutta og følsomme er heller ikke bra. Ikke minst bør de være hyggelige mot meg ;) .

Det forstår jeg godt.

Ikke for høye krav det der.

Da er det greit å ikke være en fjesing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Gjest scott
Hjelpes, de der var bare tykke.

Skaff deg briller dame! De som var "ja" var jo ikke tykke i det hele tatt. Da er jo stort sett alle damer tykke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Skaff deg briller dame! De som var "ja" var jo ikke tykke i det hele tatt. Da er jo stort sett alle damer tykke ;)

Nr. 1 var riktignok ikke smellfeit, men hun var forferdelig utrent. Det er særdeles lite sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det forstår jeg godt.

Ikke for høye krav det der.

Da er det greit å ikke være en fjesing!

Det er bare "inntakskravene" ;) Er jo mye annet som bør stemme av småting og, men det er sånn man finner ut ved å date og bli bedre kjent.

PS: Det er ikke moro å tråkke på en fjesing :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, de der var bare tykke.

Regnet med at jeg ikke trengte linke til en masse linker av fotomodeller og andre tynnere damer som alle menn vanligvis synes er 'helt greit'. Men var liksom for å illustrere hvor grensa ligger for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være feit i dag, må anses som at man har en karaktersvakhet. Det er sikkert noen som har sykdommer og genetiske bla-bla-blaer, men som oftest er feite mennesker skapmatvrak.

På den annen side, om du hadde fråtset litt i mat en gang iblant og ikke kjempet så hardt for å følge suget tilbake, så kanskje du ikke hadde vært så aggressiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fint at du forklarer hva du mener, for det er ikke alltid alle tar poenget til enhver tid.

Du behøver ikke å være sorry for at du synes det er kvalmt av meg å være overfladisk. Det er helt i orden for meg. Jeg svarer ærlig på spørsmålet. Jeg dater ikke overvektige. Sånn er det bare. Så får det bare være så kvalmt som bare det, at jeg ville ha vurdert å date en som veide 5-8 kg mer enn hva jeg ellers er komfortabel med om mannen har veldig mye annet, for eksempel en helt strålende personlighet som er av de sjeldne og/eller sitter i en ledende stilling i et selskap/arbeidsområde jeg er interessert i.

Jeg vet da om menn som ville ha sagt og gjort det samme...Godt vi er forskjellige da. Alle kan jo ikke være Mor Theresa. :)

Nå er ikke jeg heller Mor Theresa og dater ikke overvektige selv, men når jeg snakker overvekt snakker jeg ikke om en dame som er litt kraftige og har litt valpefett her og der..I tillegg så sa du om han var sjef for et toppfirma så tolererte du litt overvekt, nevnte ikke personlighet med et ord hehe...Så sånn jeg forsto innlegget ditt så var det - veltrent topp til tå, sixpack osv godtas, alt annet er turn off og kvalmt.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille_kvinne

Hvordan vet dere hva de veier?

Er mange her som sier det er ok med 5 til 10kg overvekt, men hva med alle de som har 20kg overvekt men som ser ut som det bare er 10?

Løper dere når dere en dag ser hva den ekte vekten er?

Vet jeg setter det veldig på spissen, men jeg syns det blir veldig feil og skulle telle det på kilo. Da kan man mye heller si at man godt kunne datet en som var lubben eller fyldig, men en som er tykk eller overvektig ville man ikke sett to ganger på.

Det er foresten stor forskjell på tykk og overvektig..

Endret av lille_kvinne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet dere hva de veier?

Er mange her som sier det er ok med 5 til 10kg overvekt, men hva med alle de som har 20kg overvekt men som ser ut som det bare er 10?

Løper dere når dere en dag ser hva den ekte vekten er?

Vet jeg setter det veldig på spissen, men jeg syns det blir veldig feil og skulle telle det på kilo. Da kan man mye heller si at man godt kunne datet en som var lubben eller fyldig, men en som er tykk eller overvektig ville man ikke sett to ganger på.

Det er foresten stor forskjell på tykk og overvektig..

Vekten spiller ingen rolle for meg i seg selv. Blir jo hvordan dama ser ut kroppslig som avgjør om jeg syns hun er turn on, ikke om hun veier 74 eller 84. Er jenter som veier mer som har en langt finere kropp enn en jente med lik høyde som veier mindre, avhenger jo av muskler, benbyggning, og hvor på kroppen fettet ligger. Når jeg snakker overvektig så tenker jeg i alle fall på 165 høy 87 kg, snakker ikke om overvekt om man har litt fett her og der og er litt kraftig av seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille_kvinne
Vekten spiller ingen rolle for meg i seg selv. Blir jo hvordan dama ser ut kroppslig som avgjør om jeg syns hun er turn on, ikke om hun veier 74 eller 84. Er jenter som veier mer som har en langt finere kropp enn en jente med lik høyde som veier mindre, avhenger jo av muskler, benbyggning, og hvor på kroppen fettet ligger. Når jeg snakker overvektig så tenker jeg i alle fall på 165 høy 87 kg, snakker ikke om overvekt om man har litt fett her og der og er litt kraftig av seg..

*knis* nå fortalte du meg nettopp at jeg ikke er overvektig, tar det som et kompliment selv om det ikke var ment sånn ;)

Ellers tenkte jeg faktisk ikke på deg når jeg skrev innlegget mitt, du høres hvertfall ikke ut som en drittsekk når du svarer på dette.

Men de som konsekvent setter en vekt grense høres ja.. ganske så feil ut.

Du kan jo faktisk ikke se på en person hva h*n veier.

Selv har jeg vært både syltynn, normal vektig, lubben, tykk og ekstremt overvektig. Og jeg fikk mye mindre oppmerksomhet når jeg var veldig overvektig, det skal jeg ærlig innrømme. Men jeg har hatt kjæreste hele tiden så har ikke tenkt så veldig over det.

Personlig ville jeg ikke brydd meg om overvekten til en person, det er så mye annet som spiller en rolle.

Endret av lille_kvinne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...