Gjest scott Skrevet 18. juni 2009 #21 Del Skrevet 18. juni 2009 Hehe... Ikke sant, forvente null av seg selv og alt for mye av andre. Men jeg har i hvertfall en tommelfingerregel, og det er at hun ikke bør veie mer enn meg :gjeiper: Men jenter som har former, og da snakker jeg ikke om overvektige jenter, men normale jenter som trener men har puppe/rumpe/lår, veier ofte mer enn gutten. Spesielt når gutten ikke er 10-20 cm høyere og bøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #22 Del Skrevet 18. juni 2009 Problemet er vel at damer som har en del kilo for mye, gjerne legger på seg enda mere senere. Damer som spiser usunt og ikke liker å trene blir ofte svære. Det er nok dette mange gutter og menn frykter. No synes jeg du skjærer alle over en kam her ja... Det er slett ikke tilfelle med alle nei. Kanskje sjansen er der hvis begge to har litt ekstra i utgangspunktet. Da er det lettere å synke ned i sofaen med godteri og cola enn hvis den ene parten er normal. Men hvis den ene er aktiv så er det lettere for den andre å slenge seg med også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scott Skrevet 18. juni 2009 #23 Del Skrevet 18. juni 2009 No synes jeg du skjærer alle over en kam her ja... Det er slett ikke tilfelle med alle nei. Kanskje sjansen er der hvis begge to har litt ekstra i utgangspunktet. Da er det lettere å synke ned i sofaen med godteri og cola enn hvis den ene parten er normal. Men hvis den ene er aktiv så er det lettere for den andre å slenge seg med også. Det er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 18. juni 2009 #24 Del Skrevet 18. juni 2009 Tja har vel noen kg selv for mye. Har litt ekstra på pupper, rumpe og lår. Mener selv jeg kunne godt tatt av 10 kg. men det er det visst ingen av venner/ familie som er enige med da, trener er aktiv og sprek, spiser ikke mye for tiden da, men håper det kommer seg da. Kunne datet en som veide 10 kg mer enn normalen, altså som hadde litt mage og var litt kraftig men ikke mer enn det. Vill ikke ha en mann med julenissemage liksom. Har selv fallt for en mann som ikke er "min" type som er kratig og har store armer, litt mage. Men det ser bare ut som om han er en skikkelig arbeidskar, med store hender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juni 2009 #25 Del Skrevet 18. juni 2009 De veltrente mennene du har datet tolererte altså litt skalvping fra deg? Siden du ikke er perfekt mener jeg..Merkelig. Hva? Jeg sa at jeg ikke er perfekt...det betyr ikke at jeg har skvalping. Jeg er slank og trener. Men jeg er ikek perfekt. Ikke min feil at jeg bare dater slanke og veltrente menn. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juni 2009 #26 Del Skrevet 18. juni 2009 Hehe... Ikke sant, forvente null av seg selv og alt for mye av andre. Men jeg har i hvertfall en tommelfingerregel, og det er at hun ikke bør veie mer enn meg :gjeiper: Oi, for en konklusjon. Wow. Selv trener jeg regelmessig og har som regel et sunt og variert kosthold. Også dater jeg bare slanke/veltrente menn. Hm. Hvor gjorde jeg meg misforstått? Bare fordi jeg sa at jeg ikke er perfekt? Vel, jeg kan da aldri bli helt fornøyd, kan jeg vel. Man kan alltid bli bedre uansett! (var mitt poeng...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juni 2009 #27 Del Skrevet 18. juni 2009 Feite mennesker får seg partner, de også. Akkurat som alle andre. Det er ikke veldig ofte vi hører om mennesker som har vært partnerløse et helt liv? Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 18. juni 2009 #28 Del Skrevet 18. juni 2009 Men, så dabber det helt av når vi har hatt 1-2 møter. De vil bare ha sex som regel og det blir med det. Har en anelse om at dette er pga at jeg ikke har kroppen som passer til hodet... Det er nok også ganske mange tynne jenter som blir utsatt for det der. Er nok mer snakk om at du er litt dårlig på å filtrere de du møter heller enn at du er overvektig. Ellers har jeg merket at det er en god del menn som ikke takler en dame som er fysisk større enn dem selv. De føler seg rett og slett ikke mandige når de ikke er større fysisk enn sin kjæreste. Det er ikke nødvendigvis fordi de synes at litt fett ekstra er ekkelt eller noe, men de takler bare ikke å ha mindre proposjoner enn en jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 18. juni 2009 #29 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg er tynn, og jeg har også opplevd at de har mistet interessen etter et par dater. Jeg tror ikke det handler om vekt, men om hvordan kjemi man har og om man faller for hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 18. juni 2009 #30 Del Skrevet 18. juni 2009 Feite mennesker får seg partner, de også. Akkurat som alle andre. Det er ikke veldig ofte vi hører om mennesker som har vært partnerløse et helt liv? Hæ? Synes vi hører om det hele tiden jeg. Spesiellt i forum som dette. Det er jo flere om er både 30 og 40 og som ikke har hatt noen partner. (dette har selvfølgelig ingenting med vekt å gjøre da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juni 2009 #31 Del Skrevet 18. juni 2009 Synes vi hører om det hele tiden jeg. Spesiellt i forum som dette. Det er jo flere om er både 30 og 40 og som ikke har hatt noen partner. (dette har selvfølgelig ingenting med vekt å gjøre da) Hvor mange som er 30 og 40 kjenner du som aldri har hatt en kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. juni 2009 #32 Del Skrevet 18. juni 2009 Nå kan jeg kunne svare for meg selv. Og jeg ville absolutt ikke brydd meg, men noenganger tror jeg faktisk at mannfolk er mye mer overfladiske på sånne ting enn jenter er, hvertfall når det gjelder de jeg kjenner. *venter på å bli skutt av KG's guttegjeng* Tja, jeg skal gi deg rett i en ting: Menn er nok på generelt grunnlag noe mer fokusert på utseende. Å kalle det overfladisk er vel noe stigmatiserende mener jeg. Om det er medfødt eller tillært skal jeg ikke påstå bombastisk men det har kanskje noe med "utvalget" å gjøre også, basert på empiri gjennom livet. ref tråden her inne, dominert av jenter, om hvorfor det er så mange pene jenter og så få pene/kjekke gutter å observere. Mitt svar er: Om hun er overvektig, som i feit, så hadde jeg nok ikke greid å bli supertent eller forelska nei, det må jeg innrømme. Noen kilo ekstra (eksempelvis 8-10 kg), litt avhengig av hvor og kroppsbygning så hadde det brydd meg midt i ryggen. Ei dame med EQ og IQ med pene øyne, fint smil, humor og evne til refleksjon og diskusjon står høyt i kurs. Har hun former øker interessen, er hun en skranglete klesheger (Kate Moss-kropp som endel av dere drømmer om, av uforståelige grunner) blir ikke jeg spesielt tent nei. Jeg tror nok vi har ulikt vurderingsgrunnlag og svarene blir individuelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #33 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva er sugemunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 18. juni 2009 #34 Del Skrevet 18. juni 2009 Også dater jeg bare slanke/veltrente menn. ... Bare fordi jeg sa at jeg ikke er perfekt? Vel, jeg kan da aldri bli helt fornøyd, kan jeg vel. Man kan alltid bli bedre uansett! (var mitt poeng...) Og det blir bare med dating og ikke noe mer? Du virker kanskje litt kroppsfiksert og overfladisk. Er du ung? Personlig mener jeg mange utseende opptatte damer heller burde forbedre seg mentalt enn å bare bruke tid på det ytre. Tomme brødhuer som ikke har annet her i livet en sats og shopping å prate om. Det er så klart forskjell på en slik forfengelighet som TS fremviser, og totalt kroppslig forfall. Det verste jeg vet er damer som ser mer enn branok ut som går rundt og er utilfreds med hvordan de ser ut, syter over dette og er sure og utilfreds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juni 2009 #35 Del Skrevet 18. juni 2009 Og det blir bare med dating og ikke noe mer? Du virker kanskje litt kroppsfiksert og overfladisk. Er du ung? Personlig mener jeg mange utseende opptatte damer heller burde forbedre seg mentalt enn å bare bruke tid på det ytre. Tomme brødhuer som ikke har annet her i livet en sats og shopping å prate om. Jeg er ikke ung i det hele tatt, jeg er 35. Men de som jeg dater sier alle at jeg er så ung. Kan ikke forstå det, for jeg er jo ikke ung. Det er man vel bare om man er i 20-årene og deromkring. Jeg ser jo ingen motsetning i det å foretrekke menn som ser kjekke og slanke ut, versus det å være en reflekter person. Gjør du det? Så synd for deg at du kjenner til så mange overfladiske damer. Jeg synes nå egentlig at Yonderboi har mye rett. når han synger om at shallow and profound: Det mest morsomme er å spille naiv og litt dum. For da er det ingen som har forventninger og alle slapper av fordi de ikke forventer noe fra den kanten. En behagelig rolle. Så kan man slå til når man har behov for det. Er det ikke flott? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. juni 2009 #36 Del Skrevet 18. juni 2009 Nja, ytterst tvilsomt om jeg ville ha datet en overvektig. Da skulle han ha hatt topposisjon i et firma jeg ønsket jobb i. Men da snakker vi om 5-8 kg ekstra over "slank og veltrent". Ikke noe mer! Eller s ville jeg ikek ha datet noen overvektige. Synes det er bare ekkelt med overflødog fettansamlinger som disser....det er så turn-off med utrente menn. Nå skal det sies at jeg selvsagt ikke er perfekt selv (!) men jeg forsøker i alle fall å spise sunt og trene jevnlig. Når jeg tenker etter så har jeg kun datet slanke menn i god fysisk form. Noe annet er bare utenkelig. Så er det noe ganger personligheten gjør så det ikke hjelper hvor slank og fast man er i kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juni 2009 #37 Del Skrevet 18. juni 2009 Så er det noe ganger personligheten gjør så det ikke hjelper hvor slank og fast man er i kroppen Men kjære deg. Hvem sa noe om at man ikke skulle like personligheten? Jeg tokdet som en selvfølge at man likte personligheten/vesenete/utstrålingen/helheten jeg da...for meg er det utenkelig å være sammen med en som man ikek kan prate med og le sammen med. Og i tillegg må jeg synes at mannen er kjekk. I all verden...er det uvanlig på dette forumet det, at man ønsker både et utseende og en personlighet som harmonerer med sin egen/hva en ser etter? Det var da svært... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juni 2009 #38 Del Skrevet 18. juni 2009 Unnskyld for alle skrivefeil. Jeg har tastaturet i en merkelig posisjon, så det kan gå litt for fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. juni 2009 #39 Del Skrevet 18. juni 2009 Men kjære deg. Hvem sa noe om at man ikke skulle like personligheten? Jeg tokdet som en selvfølge at man likte personligheten/vesenete/utstrålingen/helheten jeg da...for meg er det utenkelig å være sammen med en som man ikek kan prate med og le sammen med. Og i tillegg må jeg synes at mannen er kjekk. I all verden...er det uvanlig på dette forumet det, at man ønsker både et utseende og en personlighet som harmonerer med sin egen/hva en ser etter? Det var da svært... Kremt...Kremt...Tror ikke du helt "tok den".... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juni 2009 #40 Del Skrevet 18. juni 2009 Kremt...Kremt...Tror ikke du helt "tok den".... hehe Du mente vel at en slett personlighet ikke kan kompensere for en fin kropp? Om det var det du mente, så tenker jeg jo liksom at det blir helt feil å komme med et eksempel som det. Fordi det er jo ikek enten-eller. Man vil gjeren ha begge deler. Hvis ikke kan du jo forklare hva du mente...om du orker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå