Gå til innhold

Dating og overvekt...

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg er forrige gjest, og vil gjerne legge til at det sikkert er mulig at en mann som er 1.90 eller to meter kan veie 120 kg uten å være feit. Men det finnes imidlertid (antakelig) ingen kvinner i denne vektklassen som ikke er overvektige/tjukke/feite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Steinar
Beklager, nå er jeg ikke med. Kan jeg få det med teskjeer....hvilken jente - og hva sa hun?

:)

Det er bare en måte å si det på når man ikke føler seg helt sikker på det en annen sier. Kan jo hende det var ei jente som sa noe sånt en gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe mot at en mann har litt mage. Men dersom han kan kvalifiseres som en tjukkas og er veldig glad i pølser, burgere og annen junkfood, er han fullstendig uaktuell som partner for meg.

Hørt at det er veldig godt å legge hodet på en mann som ikke er bare muskler og bein :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Hørt at det er veldig godt å legge hodet på en mann som ikke er bare muskler og bein :)

Ville jeg ikke ha trodd noe på. Overvekt er for late folk som ikke har en sunn livsstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Det er bare en måte å si det på når man ikke føler seg helt sikker på det en annen sier. Kan jo hende det var ei jente som sa noe sånt en gang :ler:

Ah, så jeg gjør deg usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Ah, så jeg gjør deg usikker.

Du har en i mine øyne litt merkelig personlighet.

Men jeg ser jo bare hvordan du er her, så det blir veldig begrenset selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe
Du har en i mine øyne litt merkelig personlighet.

Hva er det du synes er så merkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Hva er det du synes er så merkelig?

Nei, jeg kan faktisk ikke helt sette fingeren på det eller forklare det.

Det blir altfor begrenset her til at jeg kan danne meg noe virkelig bilde av hvordan du egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Nei, jeg kan faktisk ikke helt sette fingeren på det eller forklare det.

Det blir altfor begrenset her til at jeg kan danne meg noe virkelig bilde av hvordan du egentlig er.

Jeg synes det var merkelig.

Og hvorfor skulle du danne deg et bilde av hvordan jeg "egentlig" er? Jeg er slik jeg er. Det er ikke noe "egentlig" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Jeg synes det var merkelig.

Og hvorfor skulle du danne deg et bilde av hvordan jeg "egentlig" er? Jeg er slik jeg er. Det er ikke noe "egentlig" her.

Nei, men det er menneskelig å prøve å få et inntrykk av hvordan du "egentlig" er allikevel. Men det blir jo selvfølgelig alltid feil pga for få "interface" - altså inntrykk fra sanser som syn og hørsel etc.

Sikkert dumt å kaste bort tiden på å gjøre det her da, ja.

Det er for lenge siden jeg var på slike forum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Nei, men det er menneskelig å prøve å få et inntrykk av hvordan du "egentlig" er allikevel. Men det blir jo selvfølgelig alltid feil pga for få "interface" - altså inntrykk fra sanser som syn og hørsel etc.

Sikkert dumt å kaste bort tiden på å gjøre det her da, ja.

Det er for lenge siden jeg var på slike forum :)

Det hadde nok vært lettere "live".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Det hadde nok vært lettere "live".

Ja, sikkert. Men jeg liker veldig dårlig å bli sammenliknet med andre.

Har ikke noe tro på at det kommer noe positivt ut av det da. Blir bare surr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Ja, sikkert. Men jeg liker veldig dårlig å bli sammenliknet med andre.

Har ikke noe tro på at det kommer noe positivt ut av det da. Blir bare surr.

Jeg sammenlikner ikke i den forstand, det var ikke slik ment. Jeg dater ikke flere samtidig. Og en "date" betyr ofte bare en kaffe, altså et slags treff/prat.

Så det er ikke "Sex and the city" dette.

Når man møter den ene som man bare vet at man vil være sammen med, så er det ingen andre.

Tenkte det var kjekt å fortelle det til deg, siden du har så dårlig/"merkelig" inntrykk av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sammenlikner ikke i den forstand, det var ikke slik ment. Jeg dater ikke flere samtidig. Og en "date" betyr ofte bare en kaffe, altså et slags treff/prat.

Når man møter den ene som man bare vet at man vil være sammen med, så er det ingen andre.

Tenkte det var kjekt å fortelle det til deg, siden du har så dårlig/"merkelig" inntrykk av meg.

Syns det høres så slitsomt ut å date flere samtidig jeg hehe, men mulig det bare er meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar

Okay, greit å vite :) Har ikke noe dårlig inntrykk av deg egentlig, men jeg vet jo egentlig ingenting om deg nesten. Du liker noen filmer jeg liker - det er vel omtrent alt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Syns det høres så slitsomt ut å date flere samtidig jeg hehe, men mulig det bare er meg. ;)

Ja, herlighet! Jeg har aldri prøvd det engang og har ingen planer om det heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, herlighet! Jeg har aldri prøvd det engang og har ingen planer om det heller :)

Nei, sett bort i fra alle andre grunnene jeg har til å ikke date flere samtidig - at jeg rett og slett føler det blir feil, så hadde jeg faktisk ikke orket det heller tror jeg. For krevende rett og slett ;). hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Hva når kroppen til dama mister spensten og tyngdekraften trår til, klarer dere ikke å ha sex med dama da? Jeg foretrekker iallefall menn som har sex for sexens skyld og ikke nødvendigvis pga en vakker kropp...

Noen av innleggene i denne tråden bærer preg av mennesker som kanskje ikke har vært i lange forhold. Grunnen til at jeg tror det er fordi utseende er så viktig. Hva med kjærligheten? Den gode følelsen av at dere hører sammen og er glad i hverandre tross feil og mangler?

Tror også at det er mannens usikkerhet som trår frem her til tider. Han må ha noe vakkert å vise frem for å føle seg på høyden selv.

Men for all del, jeg respekterer dere som må ha en dame etter visse kriterier. Jeg kan bare ikke selv forstå at utseende hos noen blir viktigere enn en behagelig personlighet å leve med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hva når kroppen til dama mister spensten og tyngdekraften trår til, klarer dere ikke å ha sex med dama da? Jeg foretrekker iallefall menn som har sex for sexens skyld og ikke nødvendigvis pga en vakker kropp...

Noen av innleggene i denne tråden bærer preg av mennesker som kanskje ikke har vært i lange forhold. Grunnen til at jeg tror det er fordi utseende er så viktig. Hva med kjærligheten? Den gode følelsen av at dere hører sammen og er glad i hverandre tross feil og mangler?

Tror også at det er mannens usikkerhet som trår frem her til tider. Han må ha noe vakkert å vise frem for å føle seg på høyden selv.

Men for all del, jeg respekterer dere som må ha en dame etter visse kriterier. Jeg kan bare ikke selv forstå at utseende hos noen blir viktigere enn en behagelig personlighet å leve med....

Hva?

Jeg blir ikke forelsket dersom jeg ikke synes at personen har et tiltalende ytre, noe som blant annet også innebærer en vakker kropp. Men selvfølgelig er personlighet også veldig viktig! Ja takk begge deler, sier nå jeg. Samtlige av de jeg har vært forelsket i, vært sammen med, hatt sex med osv, har hatt både en kropp jeg liker, og bra personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...