Gå til innhold

Countryfestivalen i Seljord, siste helga i Juli!:-)

Anbefalte innlegg

Gjest Countryfrøkna:D
Skrevet

Hei dere!

Har noen spm til dere som skal eller har vært på country'n i Seljord tidligere. Hvordan var det? Verdt å reise på? Jeg tenker å reise i år:) Men hvordan kle seg? Mange som går vanlig kledd, eller går de fleste i cowboyskjorter, hatt og støvletter, hehe? Noen som vet hvor jeg kan få tak i en stilig cowboyhatt? Gjerne bestille på nett?:D Og et spm til: Må man kunne danse swing? hehe. Er vel mange som ikke danser også?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fleste har vel hatt og boots, men ikke noe must. Dette kan du få kjøpt på plassen, mange boder som selger sånt utstyr. For de som har lyst til å lære seg linedans, så arrangeres dette på dagtid.

http://www.countryfestivalen.no/seljord/

Endret av Wonders
Skrevet

Mange venner av meg er helt frelst av denne festivalen og er der hvert år, inkludert søstern min , vurderer å dra dit selv i år.

Det er mest for stemninga og "syng-med" sanger og drekka at de drar dit. De kler seg alltid vanlig .. Som de pleier å gå ? Men er jo ikke akkurat noe sted å ha på seg høyhælte med hvitt skjørt og topp med splitt liksom. Er mer jeans og topp man ser. hatter og slikt får du kjøpt der.

du MÅ ikke kunne danse noen ting, husk at folk går dit for å ha seg en god fest og. Ikke akkurat "Nei du slipper ikke inn hvis du ikke kan danse swing". Hvis du vil kan du late deg i campingstolen utafor teltet, er jo ikke værre enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...