Purple Diamond Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Hei:) I dag bestilte jeg time til voksing av legger, lår og binikinlinje, men jeg glemte å spørre hvor lenge jeg må gå uten å fjerne hår. Hvor lange må hårene egentlig være? Gjør det noe om hårene er "for lange"? Vet ikke hva som er vanlig, jeg
Bahia Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Om hårene er ca 5 mm- 1 cm så får man et bra resultat Hårene bør ikke være lengre enn 1 cm, for da er det vanskelig å få med hårene fra roten av. Jeg pleier å la være å barbere leggene ca 3 uker før voksing, men det kommer helt an på hvor fort hårene vokser.
charlott Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Gjør det noe om hårene er "for lange"? Vet ikke hva som er vanlig, jeg Du trenger ikke bekymre deg for at hårene dine er for lange, hvis de er det vil de trimme de før de vokser. Charlotte
Purple Diamond Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2009 Takk for svar begge to:) Men 3 uker er jo veldig lenge å gå med hår på leggene nå som det er sommer.... Huff...
Purple Diamond Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2009 Må jeg virkelig gå med hårete legger i 3 uker før voksing? Trodde det holdt med 1 uke...
Wonders Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 en uke er bra nok. Jeg får det aldri perfekt samme hva. Har så lyse hår at det nesten er umulig å få med ALT. Aldri fordi de er for korte.
Purple Diamond Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2009 en uke er bra nok. Jeg får det aldri perfekt samme hva. Har så lyse hår at det nesten er umulig å få med ALT. Aldri fordi de er for korte. Takk for svar! Det hørtes bedre ut, det kan jeg klare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå