Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

I dag bestilte jeg time til voksing av legger, lår og binikinlinje, men jeg glemte å spørre hvor lenge jeg må gå uten å fjerne hår. Hvor lange må hårene egentlig være? Gjør det noe om hårene er "for lange"? Vet ikke hva som er vanlig, jeg :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hårene er ca 5 mm- 1 cm så får man et bra resultat :) Hårene bør ikke være lengre enn 1 cm, for da er det vanskelig å få med hårene fra roten av.

Jeg pleier å la være å barbere leggene ca 3 uker før voksing, men det kommer helt an på hvor fort hårene vokser.

Skrevet
Gjør det noe om hårene er "for lange"? Vet ikke hva som er vanlig, jeg :sjenert:

Du trenger ikke bekymre deg for at hårene dine er for lange, hvis de er det vil de trimme de før de vokser. :)

Charlotte

Skrevet

Takk for svar begge to:) Men 3 uker er jo veldig lenge å gå med hår på leggene nå som det er sommer.... Huff... :tristbla:

• 2 uker senere...
Skrevet

Må jeg virkelig gå med hårete legger i 3 uker før voksing? Trodde det holdt med 1 uke...

Skrevet

en uke er bra nok. Jeg får det aldri perfekt samme hva. Har så lyse hår at det nesten er umulig å få med ALT. Aldri fordi de er for korte.

Skrevet
en uke er bra nok. Jeg får det aldri perfekt samme hva. Har så lyse hår at det nesten er umulig å få med ALT. Aldri fordi de er for korte.

Takk for svar! Det hørtes bedre ut, det kan jeg klare :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...