Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min sier bare at han er glad i meg når han har drukket. Da kan han til gjengjeld si veldig fine ting til meg.

Det er som om han ikke får seg til å si at han er glad i meg når han er edru. Hvis jeg sier at jeg er glad i ham blir han bare rar, som om det er flaut.

Derfor er jeg usikker på om han virkelig mener de tingene han sier når han har drukket. Kan jeg anta at han gjør det? Jeg har ikke lyst til å ha en slik Vi Må Snakke Sammen-samtale med ham dette, btw. Er bare nysgjerrig på hva andre tenker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kjæresten min sier bare at han er glad i meg når han har drukket. Da kan han til gjengjeld si veldig fine ting til meg.

Det er som om han ikke får seg til å si at han er glad i meg når han er edru. Hvis jeg sier at jeg er glad i ham blir han bare rar, som om det er flaut.

Derfor er jeg usikker på om han virkelig mener de tingene han sier når han har drukket. Kan jeg anta at han gjør det? Jeg har ikke lyst til å ha en slik Vi Må Snakke Sammen-samtale med ham dette, btw. Er bare nysgjerrig på hva andre tenker.

Siden han blir litt "brydd" når du sier at du er glad i han når han er edru, er han nok bare litt sjenert. Det er jo ganske mange menn som ikke er helt komfortable med å sette ord på følelser...At han sier det når han er full, tror jeg da tyder på at han er litt tøffere...Er jo fra fulle folk og barn man får høre sannheten :) Så syns ikke det høres ut som noe grunn til å mistenke at han ikke mener det, i tillegg viser han kanskje at han er glad i deg på andre måter, enn å si det direkte lissom...

Endret av kristian82
Gjest Gjest
Skrevet

"Det er av fulle folk og barn man får høre sannheten."

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Uff, men det er jo litt avstumpet å ikke kunne si noe. Å være litt mer verbal skader ikke for en del menn.

Greit å vsie det i handling, men det kan bli litt stutt å ikke få ord.

Skrevet

Det er jo det jeg håper på, da. :)

Han er fysisk kjærlig, kysser meg, tar hånda mi på gata osv. Men det er jo vanskelig å vite hvor mye slike ting egentlig betyr, om de betyr noe særlig i det hele tatt.

Skrevet

Hmm, fulle folk ser da sjeldent noen grunn til å juge, så da vil jeg anta at han mener det, med mindre han er ute etter noe da, sex for eksempel. Noen blir jo veldig kåte når alkoholen bruser i årene! Vet han at han får sex hvis han sier han er glad i deg?

Kan selvfølgelig mene det han sier uansett, bare at han synes det er vanskelig og snakke om sine følelser og si slikt i edru tilstand...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...