Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Er fast bruker av I.d. sminke, bruker både concealer,pudder osv.. og har brukt det i ca 2,5 år. Er egentlig ganske fornøyd med d, men i det siste så synes jeg at huden min har fått mer og mer porer spesielt i pannen, og litt rundt nesen. Har hørt at det er flere som har opplevd dette. Jeg har prøvd å gå uten sminke i noen dager og legge masker mot store porer, og merker at de blir mindre, men tvert jeg har på i.d pudder så er de "tilbake" på noen få dager. Er det noen som har noen bra pudder å annbefale der en ikke får så mye porer. ? Og hva er det som gjør at porene blir større? Er det noe i.d minerals inneholder? Noen som vet?
Kiyo Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 bruk søkefeltet så finner du maange tråder som omhandler det =)
tante fiolett Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Ja, jeg opplevde det samme, og hvis du søker her ser du at mange har hatt samme problem. ID inneholder bl.a. bismuth - det er det som gir det litt skinnende resultatet. Dette fremhever porene. Se etter mineralsminke uten bismuth Jeg har prøvd ganske mange merker, av de jeg har prøvd er jeg mest fornøyd med det fra Meow Cosmetics (jeg har hud som lett blir blank, noe store porer rundt t-sonen) Men, som sagt, om du søker finner du mange tråder om alternativer til ID
Ida* Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Ja, det har jeg - i likhet med mange andre! Merket det ikke i starten, men etterhvert ble huden verre og verre. Aldri mer i.d.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Ja, det har jeg - i likhet med mange andre! Merket det ikke i starten, men etterhvert ble huden verre og verre. Aldri mer i.d. Hva ble det at du gikk over til da?
Ida* Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Hva ble det at du gikk over til da? Glo, veldig fornøyd
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Glo, veldig fornøyd Å hva vil en medium tan fra I.d tilsvare i Glo da? En natural medium?? hmm
Ida* Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 Å hva vil en medium tan fra I.d tilsvare i Glo da? En natural medium?? hmm Tja, du må nesten prøve deg litt frem. Har ikke noe bedre svar enn det Her kan du få kjøpt prøver til 20 kr, da kan du jo bestille litt flere og se hva som passer!
Hilde Christina Skrevet 19. juni 2009 #9 Skrevet 19. juni 2009 ID ga meg både store porer og grå hud. Byttet til mineralmakeup uten bismuth og problemet forsvant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå