Gå til innhold

Nå er jeg lei

Gjest Gjest_Broken_*

Anbefalte innlegg

Foretrekker å være meg selv jeg. Og hvis det ikke er nok - ja da vil jeg heller ikke ha han he he ;)

Veldig enig i det der! Er også enig med Brutal mann lenger nede, som sier at man må bruke diverse triks for å få oppmerksomheten.

Men man må ikke gå rundt å tenke at man skal forandre hele seg selv for å få seg partner. Kanskje det noe så enkelt som å bli flinkere til å si "Hei" til vedkommende i kassa på Rimi, eller sette seg på nabobenken i parken fremfor ha en benk som buffer-zone vil hjelpe?

Jeg er derimot spy lei av alle sjekketriksene som blir presentert i øst og vest, og tar heller ting som det kommer. Litt frustererende litt for ofte, men å bruke energi på triks som ikke ligger for meg er i alle fall utelukket.

Har sagt det før, og sier det igjen: Hver dag fører meg nærmere et bevis på at nice guys, finsh´ last, men jeg begynner å bli lei av å vente likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger helt klart et dytt i ryggen for å få selvtilliten tilbake, er ikke noe tvil om det. Men det er faktisk lettere sagt enn gjort. Jeg burde ikke har dårlig selvtillit, når jeg vet om mange som synes jeg er pen. Men jeg tenker for mye, rett og slett.

Vel, du får sende over noen bilder for en ærlig vurdering da :D

Men uansett, vær deg selv - ja - men vær det på best mulig måte hvis du kan! Smil og vær morsom, men med din humor selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest-jente
At du går etter de typiske idiotene? :lur:

HA HA, ja kanskje det ja!

Næ, der har jeg allerede vært i yngre alder, men må innrømme at jeg brukte litt tid på å finne ut at de ikke var noe særlig ;)

Men enig med en annen her inne - Ventetiden er aaaaalt for lang! Og har ikke noe tro på at det kommer når man minst venter det, for da burde han vært her for lengst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scott
Men enig med en annen her inne - Ventetiden er aaaaalt for lang! Og har ikke noe tro på at det kommer når man minst venter det, for da burde han vært her for lengst :fnise:

Helt sant! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...