Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #1 Del Skrevet 17. juni 2009 (Trouble in Paradise) Britisk dokumentarserie. Drømmeferien blir til et mareritt for menneskene som drar på tur til eksotiske feriemål, men opplever hendelser de helst skulle vært foruten. 18 år gamle Lia McCord risikerer dødsstraff I Bangladesh etter at hun blir tatt for heroinsmugling. Det går nå på tv25 zebra. Man ser en del klipp fra det som skjer. Nå står ei dame å roper til en mann "du tapet det på meg", og vi ser vaktene. Er dette skuespill når vi ser klipp. For det er vel lite sansynlig at de hadde kamerar der? Forie uke så var det noen som var i Kongo og de hadde blitt tat som gissel og de det ble truet med å bli drept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lælalæ Skrevet 17. juni 2009 #2 Del Skrevet 17. juni 2009 hehe. mulig dette er ett tullespm, men selvsagt er det skuespill. man ser også stor forskjell på skuespilleren og den faktiske jenta dette handlet om. ikke tro på alt du ser på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #3 Del Skrevet 17. juni 2009 Det var et seriøst spørsmål. Ser ikke på det, bare har på mens jeg venter på pacific blue og måtte bare spørre for synes det var noe som ikke stemte da jeg plutselig så at dama i klippene så anderledes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 18. juni 2009 #4 Del Skrevet 18. juni 2009 De "klippene" er jo skuespill for å vise hva som skjedde utifra hva personen forteller. Seriöst ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 18. juni 2009 #5 Del Skrevet 18. juni 2009 Det hender da ofte at dokumentarprogram tyr til dramatiserte klipp for å gjenskape et hendelsesforløp. Dette opplyser de vanligvis tydelig om i programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå