Solstrålejenta Skrevet 24. juni 2009 #21 Skrevet 24. juni 2009 Min kjære har investert i en fin mørkegrå dress som han også kan bruke til senere anledning. Til bryllupet bytter han ut den grå vesten som hører til med en brokadevest og matchende kravat. Disse står i stil med kjolen min. Han har også fått skreddersydd hvit skjorte med doble mansjetter og kjøpt seg nye stilige sko. Antrekket hans ble totalt dyrere enn mitt, men det synes jeg også det er verdt når det er et antrekk som han kan bruke igjen flere ganger senere. Ihvertfall mesteparten av det Vi hadde forøvrig tenkt på tørkle i lommen, men de på brudesalongen fortalte oss at det ikke var vanlig å ha det på brudgommer ettersom de har knappehullsblomsten. Har man ikke den er det jo en annen sak...
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #22 Skrevet 24. juni 2009 Det dere syns er fint vel. Min kommende mann skal ha på seg sin bunad som han syns er kjempefin. Da skal vel du ha bunad også?
Gjest D-shol Skrevet 24. juni 2009 #23 Skrevet 24. juni 2009 http://www.abelone.no/component/page,shop....mart/Itemid,26/ Jeg synes sånt er utrolig fint WOW! Kjempefint! Men....er det en helt vanlig pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå