Gjest D-shol Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Ja, vi har ikke peiling, og damene på begge brudesalongene jeg har vært på visste heller ikke: Hva har brudgommen på seg? Altså, vi vet alternativene, men hva er "vanlig", hva er "fint" og sånn...synes dere?
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 http://farm4.static.flickr.com/3058/262718...006d6c1.jpg?v=0 Sånt er fint Forloveden min er ikke så begeistret dessverre
kinkeline Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Det dere syns er fint vel. Min kommende mann skal ha på seg sin bunad som han syns er kjempefin.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Min hadde klassisk smoking i vårt bryllup.
LindaM Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Min kjære skal ha klassisk svart dress med vest og kravat i ivory farge
Gjest D-shol Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Min hadde klassisk smoking i vårt bryllup. Hva innebærer det utenom bukse, jakke og skjorte? Og hva koster det sånn ca.?
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 Det er stort sett det det innebærer, pluss sløyfe og sko. Hva det koster kommer nok litt an på hvor man kjøper det, vet at det er mulig å leie også. Min kjøpte sin på Follestad, de som jobber der har såpass peilig på det de driver med at det er bare å stikke innom så svarer de nok på alt du lurer på.
leirbål Skrevet 18. juni 2009 #8 Skrevet 18. juni 2009 Jeg ba forloveden min om å tenke seg grundig om, og finne ut det stiligste han kunne tenke seg å gå med. Han gjorde det, og har et antrekk som gjenspeiler han på en flott måte. Jeg har ikke sett alt, men jeg vet hva han skal ha på seg. Og han blir fantastisk flott. Så spør forloveden din hva han vil ha på seg. Da får du svaret ditt.
kinkeline Skrevet 18. juni 2009 #9 Skrevet 18. juni 2009 Oi, gifter du deg imorgen leirbål? Lykke til! Whiii, håper du koser deg masse!
Norbertine Skrevet 18. juni 2009 #10 Skrevet 18. juni 2009 Mannen hadde grå dress med vest og kalvekryss. Det var vel egentlig jeg som hintet veldig om at det var fint, jeg er ikke så glad i smoking eller sjakett.
Concertina Skrevet 18. juni 2009 #11 Skrevet 18. juni 2009 Min kommende mann har benyttet anledningen til å kjøpe seg en skikkelig dress, også har han kjøpt vest og kravat slik at han er litt ekstra pyntet. Hvordan det hele ser ut derimot har jeg ingen ide om
MellonCollie Skrevet 18. juni 2009 #12 Skrevet 18. juni 2009 Min kommende mann har benyttet anledningen til å kjøpe seg en skikkelig dress, også har han kjøpt vest og kravat slik at han er litt ekstra pyntet. Hvordan det hele ser ut derimot har jeg ingen ide om Akkurat det samme her hos oss! Han har lagt mye penger i en dress, for den kan han jo bruke masse senere. I tillegg skal han ha vest og kalvekryss, etter hva jeg har skjønt. Jeg ANER ikke hvordan det ser ut, men han er superfornøyd. Så jeg gleder meg til å se ham på lørdag
leirbål Skrevet 18. juni 2009 #13 Skrevet 18. juni 2009 Oi, gifter du deg imorgen leirbål? Lykke til! Whiii, håper du koser deg masse! Nesten. Tickeren viser litt feil, det er på lørdag. Jeg gleder meg enormt! (Og stresser nesten like mye . )
Strix Skrevet 18. juni 2009 #14 Skrevet 18. juni 2009 Min mann kjøpte en litt dyr, stilig dress og investerte i vest og kalvekryss for anledningen. Ny, strykefri skjorte til mansjettknapper og vanlige. Og så kjøpte vi noen stilige nye sko til han. Han ble kjempeflott! Dressen kan brukes mange ganger og var vel verdt pengene.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #15 Skrevet 23. juni 2009 Mannen min skal ha lys dress med vest og kravat. Er det vanlig å ha tørkle i lommen som matcher vesten/kravaten? Ser plutselig flere bilder av dette og da har vi isåfall skrekkelig dårlig tid til å finne dette..
Gjest D-shol Skrevet 23. juni 2009 #16 Skrevet 23. juni 2009 Mannen min skal ha lys dress med vest og kravat. Er det vanlig å ha tørkle i lommen som matcher vesten/kravaten? Ser plutselig flere bilder av dette og da har vi isåfall skrekkelig dårlig tid til å finne dette.. Kommer vel litt an på om han skal ha knapphullsblomst eller ikke. Begge deler blir kanskje litt mye?
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #17 Skrevet 23. juni 2009 Min hadde svart dress, sølvfarget mønstret vest med kalvekryss. Var veldig pent synes jeg (han er ikke typen som går med dress til støtt og stadig ellers)...
DDuck Skrevet 24. juni 2009 #18 Skrevet 24. juni 2009 Min brudgom har ikke en helt klassisk dress, men en litt mer rocka.. Snittet er litt annerledes på den, men den er ikke sååå forskjellig fra en klassisk en Så går den i mørkbrun/svart med lyse veldig tynne striper i. Samme med vesten. Hvit skjorte og brunt silkeslips med brokade-broderi i samme farge på Han blir så kjekk :rødme:
Sort Pastill Skrevet 24. juni 2009 #19 Skrevet 24. juni 2009 Vest-Agder herrebunad! Han blir kjempefin, det er jeg helt sikker på!
Minttu Skrevet 24. juni 2009 #20 Skrevet 24. juni 2009 http://www.abelone.no/component/page,shop....mart/Itemid,26/ Jeg synes sånt er utrolig fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå