Livets datter Skrevet 29. juli 2003 #1 Skrevet 29. juli 2003 Det vil jo alltid være slik at man har mer/mindre kontakt med visse brukere her inne. Men hvordan vil din liste se ut når du fyller ut denne? a) En bruker jeg føler veldig samhørighet med: B) En bruker jeg har stor respekt for: c) En bruker jeg er nysgjerrig på: d) En bruker jeg gjerne vil ha mer kontakt med:
Arwen Skrevet 29. juli 2003 #2 Skrevet 29. juli 2003 a) En bruker jeg føler veldig samhørighet med: Eowyn og Tjorven (måtte ta to jeg :D ) B) En bruker jeg har stor respekt for: Det tror jeg må bli deg Livets datter, og hvis jeg får lov til å nevne to her også, Lillian. c) En bruker jeg er nysgjerrig på: Waco - lurer på hvem han egentlig er og om han er en like stor dritt på ordentlig. Er også veldig nysgjerrig på Minnie E. d) En bruker jeg gjerne vil ha mer kontakt med: Lillian :D
Suzy Skrevet 29. juli 2003 #3 Skrevet 29. juli 2003 a) En bruker jeg føler veldig samhørighet med: Tja, jeg kjenner Jamila fra real life, så henne føler jeg meg veldig "på nett" med Dessuten liker jeg Salma veldig, veldig godt. Føler jeg har endel til felles med Lea... kjenner vel ikke forumet godt nok til å nevne fler B) En bruker jeg har stor respekt for: Alle de som jeg har nevnt ovenfor - og de fleste andre c) En bruker jeg er nysgjerrig på: OgaBoga for hun virker så morsom! Selvfølgelig den evig sylskarpe Minnie E, morsomme Lasse... tja... skulle gjerne ha møtt 10na fordi hun kan være så uberegnelig her inne og derfor er jeg nysgjerring på hvordan hun er ellers.. d) En bruker jeg gjerne vil ha mer kontakt med: Det vet jeg ikke. Ta kontakt etter behov jeg :blunke: Suzy
Tjorven Skrevet 29. juli 2003 #4 Skrevet 29. juli 2003 a) En bruker jeg føler veldig samhørighet med: Eowyn og Tjorven (måtte ta to jeg :D ) Det var hyggelig!!! :D a) En bruker jeg føler veldig samhørighet med: Det er mange jeg føler veldig samhørighet med, men det er også fordi jeg har veldig kontakt med dem. Først vil jeg nevne Astra. Vi er veldig like som personer og har fått god kontakt. Må også nevne ¤Arwen¤ og lmari. B) En bruker jeg har stor respekt for: Hege, synes hun er en flott person som gjør en stor innsats for KG. c) En bruker jeg er nysgjerrig på: Tja, den var ikke så enkel.... Minnie E kanskje. Mest fordi hun er aktiv her inne. d) En bruker jeg gjerne vil ha mer kontakt med: Vil jeg ha kontakt, så tar jeg kontakt jeg!
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #5 Skrevet 29. juli 2003 a) "Samhørighet" er et kraftig ord. JEg melder pass på denne. B) Livets datter. Definitivt. Og mange andre. c) Sandman, selvsagt. Hva har han som også jeg burde ha, bortsett fra kreative avataaaaaaarer?? d) Mange eller ingen. I praksis blir det nok ingen. Vanskelig spørsmål, dette her!
*Lillian* Skrevet 29. juli 2003 #6 Skrevet 29. juli 2003 Med vilje så leste jeg ingen av de andre innleggene før jeg svarte nå, jeg har det med å være lettpåvirkelig a) En bruker jeg føler veldig samhørighet med: Det må definitivt være Skusla og Virgo. Mange likheter jeg føler med disse to, og jeg har oppdaget enda mer etterhvert som jeg har blitt mer og mer kjent med dem :D B) En bruker jeg har stor respekt for: Vanskelig å si en eller to personer bare her, egentlig, det å jeg innrømme. Men jeg vil nevne spesielt Embla s og Lea. Fordi de fortjener det :blunke: c) En bruker jeg er nysgjerrig på: Nysgjerrig på mange, jeg, da.. Jeg var alltid veldig nysgjerrig på care av en eller annen grunn, men jeg har jo fått truffet henne så jeg har fått tilfredsstilt min nysgjerrighet litt der Jeg må si jeg er ganske nysgjerrig på Dorian, om han virkelig ER så morsom eller bare later som d) En bruker jeg gjerne vil ha mer kontakt med: Det er jo flere, og egentlig tør jeg jo ikke spørre.... Men de første jeg tenker på er Lea (har jo sporadisk kontakt egentlig, da, men), ¤Arwen¤ som virker så snill, og Embla s som jeg tror må være den mest fantastiske kvinnen jeg har møtt, hun er jo så utrolig GOD tvers igjennom, tror ikke det finnes noe vondt i henne, jeg! (Isåfall har hun skjult det godt!!) :blunke: Lillian
Livets datter Skrevet 29. juli 2003 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2003 a) En bruker jeg føler samhørighet med: Tja... kanskje "perle-Tjorven", he he... B) En bruker jeg har stor respekt for: Trøffelhelten c) En bruker jeg er nysgjerrig på: Kanskje ¤Arwen¤ og Hilde K S. Begge virker som to oppegående jenter. d) En bruker jeg gjerne vil ha mer kontakt med: Mange. Veldig mange.
Gjest care Skrevet 29. juli 2003 #8 Skrevet 29. juli 2003 Det vil jo alltid være slik at man har mer/mindre kontakt med visse brukere her inne. Men hvordan vil din liste se ut når du fyller ut denne? a) En bruker jeg føler veldig samhørighet med: B) En bruker jeg har stor respekt for: c) En bruker jeg er nysgjerrig på: d) En bruker jeg gjerne vil ha mer kontakt med: Vanskelig spørsmål dette her. Samhørighet? Vanskelig å si, men tolker dette begrepet som de man liker og føler er mest lik seg selv. Vel, tja, tjo, hmmmmm Jeg har respekt for alle, men føler jo at enkelte har mer fornuftige ting å komme med en andre==> Tusenfryd, hege, vibeke, embla, lillian, astra, tjorven, lea, usikker, litago, væren, lasse, dorian, kristian71, pjusk, starie, veslejenta, virgo, mzfire, leo, livest datter,jordbær, retz, sandman, midnattsol, hilde k s, kreps, sissan, donpedro, jamila, vega, ceNedra, fredagsbarn, kid-a, thea og 1000 andre... Nysjerrig? Hm, de fleste som jeg har nevnt og enda ikke møtt!! Kontakt?? Hm, de som er snille og alltid bare har gode ord å si om andre, de som ser positivt på livet og har et nyansert perspektiv. Elsker å ha mange orginale venner rundt meg, det gir meg variasjon og bekrikelse...og som elsker å drikke rødvin og snakke om alt mellom vær og vind.... :blunke:
Tjorven Skrevet 29. juli 2003 #9 Skrevet 29. juli 2003 Vedig hyggelig at jeg blir nevn i denne tråden, også flere ganger da! :D care er også et menneske jeg vil legge til i min liste, jeg har respekt for den damen! :D
Gjest lmari Skrevet 29. juli 2003 #10 Skrevet 29. juli 2003 a) En bruker jeg føler veldig samhørighet med Tjorven, fordi vi er fra samme sted og kjenner mange av de samme menneskene. Janna, fordi vi tenker likt om mange ting Lillian, fordi jeg kjenner meg igjen i mye av det hun tenker på Helenius, fordi vi er i samme bransje og har funnet tonen godt. MarianneE, fordi vi ligner på hverandre (ikke utseende, da... ) B) En bruker jeg har stor respekt for Livets datter, hun er så klok! Klips, hun mestrer så mye! Lea, hun har alltid et godt svar på lur! Fredagsbarn, hun står på selv om hun ikke har drømmejobben.. c) En bruker jeg er nysgjerrig på Trøffelhelten, han er alltid så morsom! MinnieE, kan ikke hjelpe for at hun gjør meg nysgjerrig på hva som foregår oppe i hodet hennes... d) En bruker jeg gjerne vil ha mer kontakt med Vil egentlig ha kontakt med mange, jeg. Skulle bare vært litt tøffere, vet du... :oops:
Klips Skrevet 29. juli 2003 #11 Skrevet 29. juli 2003 Æsj, nå glemmer jeg sikkert noen. Forbeholder meg retten til å komme tilbake og endre når jeg får tenkt meg om. a) En bruker jeg føler veldig samhørighet med: Janna er jo jenta mi, da Graviditetsdagbok H-N er det vanskelig å klippe navlestrengen til. Camelia, Qlio og Sessa er også med i "gjengen min", samt noen til.
Skusla Skrevet 29. juli 2003 #12 Skrevet 29. juli 2003 Men det er jo så MANGE jooo.... :-? Skal prøve: a) En bruker jeg føler veldig samhørighet med: Lillian, Kverula, Midnattsol.. Det er ett par andre også, men det er disse jeg har mest kontakt med og føler meg mest lik med. B) En bruker jeg har stor respekt for: Fredagsbarn!! og Usikker. c) En bruker jeg er nysgjerrig på: Er nysgjerrig på mange jeg.. Kan nesten ikke trekke ut EN, for det er mange jeg gjerne kunne tenkt meg å bli bedre kjent med. d) En bruker jeg gjerne vil ha mer kontakt med: Som over.. Er mange jeg kunnet tenkt meg å få bedre kontakt med. Indiangranny er en av de... Men de som vil ha kontakt med meg, håper jeg at tar kontakt.. For jeg biter ikke og jeg vil bli super glad!
Skusla Skrevet 29. juli 2003 #13 Skrevet 29. juli 2003 Eller GJØØØR jeg det???????? ( biter altså)... Moahahahahahaaaa...
Skusla Skrevet 29. juli 2003 #14 Skrevet 29. juli 2003 Nei jeg gjør ikke det altså.. Bare i tilfelle det siste innlegget mitt skremte vannet av noen her.. Ond latter kan få den mest hardbarka til å fryse på ryggen vet jeg...
Midnattsol Skrevet 29. juli 2003 #15 Skrevet 29. juli 2003 Hva styyrer du med nåå da??? Til info..hun biter ikke så veldig...bare bittelitt.
MarianneE Skrevet 29. juli 2003 #17 Skrevet 29. juli 2003 MarianneE' date=' fordi vi ligner på hverandre (ikke utseende, da... ) [/quote'] Meg?? Pussig.....jeg hadde nemelig samme tanken!!! Så, right back at ya`!! De øvrige spørsmålene blir for vanskelige og svare på. Rett og slett fordi det blir for vrient og plukke ut noen!
Joplaya Skrevet 29. juli 2003 #18 Skrevet 29. juli 2003 a) En bruker jeg føler veldig samhørighet med: Don Pedro, ofte slipper jeg si mitt fordi hun har allerede sagt det. B) En bruker jeg har stor respekt for: Don Pedro, hun kan veldig mye om det jeg interesserer meg for. c) En bruker jeg er nysgjerrig på: Don Pedro, Waco, Sandman, Chimp, Zirine - er noe med nicket ditt, og egentlig en hel haug med andre... Og ikke minst Acmed, han er jeg av en eller annen grunn meget nysgjerrig på d) En bruker jeg gjerne vil ha mer kontakt med: Kommer nesten ut som en don pedro-tilhenger her... Jaja, har sansen for henne.
Arwen Skrevet 29. juli 2003 #19 Skrevet 29. juli 2003 c) En bruker jeg er nysgjerrig på: Kanskje ¤Arwen¤ og Hilde K S. Begge virker som to oppegående jenter. hva vil du vite? jeg svarer gjerne
Achmed Skrevet 29. juli 2003 #20 Skrevet 29. juli 2003 Og ikke minst Acmed' date=' han er jeg av en eller annen grunn meget nysgjerrig på [/quote'] Jeg lærte en gang på barneskolen at man skulle spørre om det var noe man lurte på, og det har jeg stort sett fulgt opp til i dag. Nå har du lært det også, så det er bare å fyre løs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå