Gå til innhold

De beste slankepillene dere har prøvd

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er de beste slankepillene dere har prøvd, og hvordan ble resultatet av dem? Noen av dere har sikkert bare prøvd en sort. Hva synes du om den, og virker den?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hva er de beste slankepillene dere har prøvd, og hvordan ble resultatet av dem? Noen av dere har sikkert bare prøvd en sort. Hva synes du om den, og virker den?

Reductil... den virker :jepp: har gått ned 12 kg nå på 3 mnd.

• 2 uker senere...
Skrevet

M Double you Stack2, uten tvil!

Skrevet

vann, gode treningsrutiner og sunt kosthold :erter:

Skrevet
vann, gode treningsrutiner og sunt kosthold :erter:

Eneste slankekuren som funker!

Og garantert den beste. Med mindre du vil gå opp igjen med en gang

(min venninne har gått ned 10kg fra februar kun med å spise lite karbohydrater(unngå brød, pasta, potetter, sukker ol) og moderat trening, som å gå turer, trapper ol. Garantert den beste slankekuren)

Skrevet
Eneste slankekuren som funker!

Og garantert den beste. Med mindre du vil gå opp igjen med en gang

(min venninne har gått ned 10kg fra februar kun med å spise lite karbohydrater(unngå brød, pasta, potetter, sukker ol) og moderat trening, som å gå turer, trapper ol. Garantert den beste slankekuren)

Helt enig i dette, men for en person som er vant til å spise mye og spise usunt er det veldig greit med noe som gir deg den ekstra lille drahjelpen til å klare å bare spise "det riktige". Er man ikke særlig sulten, blir det naturlig å ikke småspise. For meg ble det er problem å trene da jeg var på diett, fordi jeg følte meg helt tom for energi siden jeg ikke hadde spist masse karbo osv. Men med pillene som nevn over, merket jeg ingen ting til dette, på tross av at jeg ikke hadde spist mer en det jeg "skulle" i følge dietten. Det er ikke pillene som gjør deg slankere, men effekten av dem, altså at man får mer energi og mindre sultfølelse, gjør at det er mye lettere å komme i mål med det som frk.strøken over her sier er den garantert beste slankekuren.

Og bare så det er sagt, jeg mener ikke at man skal fortsette å dytte i seg disse pillene for alltid, for om man kutter de ut så faller man tilbake igjen og går opp alle kg igjen. Kroppen venner seg etterhvert til det nye kostholdet, og roper ikke etter mat, karbo og sukker på samme måte som før etter en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...