Gjest Nokia 5800 Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Jeg har nå hatt min 5800 i en uke og begynner og komme litt inn i den. Men i går kom over noe, som jeg ikke klarte å finne ut av. Jeg klarer ikke å stille vekkerklokken. Mener jeg klarte det første dagen jeg hadde telefonen, men nå går det ikke. Jeg går inn på "ny alarm" og velger der. Og når jeg kommer inn dit, så går det ikke ann og endre tiden. Eller jeg skjønner i hvert fall ikke hvordan jeg skal gjøre det. Og hvis noen har noen andre smarte tips til denne telefonen som kan være grei og ta med seg, så kom gjerne med de!
Aftensol Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Vet ikke det med alarmen, men jeg kan spørre mamma i morgen... Hun har samme telefon Men et veldig godt tips hvis du ikke har funnet ut av det: Hvis du ringer til feks kontofonen eller andre steder der du trenger taste valg, så trykk på valg på skjermen, og tilbake.. Da får du opp samme tegnet for taster som du har på skjermen for å ringe... Brukte lang tid på å finne ut av det!
Mistyen Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Trykk på klokken på skjermen, velg "ny alarm" og "alarmtid"....der trykker du og får opp tallene slik at du kan stille alarm. Og avslutt med utført.
Gjest TS Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Trykk på klokken på skjermen, velg "ny alarm" og "alarmtid"....der trykker du og får opp tallene slik at du kan stille alarm. Og avslutt med utført. Takk for svar. Jeg har klart og komme så langt, men når jeg trykker der det står alarmtid, så skjer det ingenting. Et farget felt flytter seg fra tallene før og etter :, men ingensteder jeg kan velge ny tall. Blir helt fortvilet her.. hehe. Og jeg som pleier og være litt flink med sånne tekniske ting.
Gjest TS Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Vet ikke det med alarmen, men jeg kan spørre mamma i morgen... Hun har samme telefon Men et veldig godt tips hvis du ikke har funnet ut av det: Hvis du ringer til feks kontofonen eller andre steder der du trenger taste valg, så trykk på valg på skjermen, og tilbake.. Da får du opp samme tegnet for taster som du har på skjermen for å ringe... Brukte lang tid på å finne ut av det! Ja dette lurt jeg også på forresten. Men jeg prøvde sånn som du har beskrevet her nå nettopp og ingenting skjer. Begynner og lure på om jeg har fått en telefon som lever sitt eget liv. Hehe. For du mener valg-tasten nede i venstre hjørne?
Aftensol Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Mente valg tasten nede i hjørnet ja... Siden du ikke fikk til det, eller alarmen vil jeg tro at programvaren i telefonen din enten er gammel eller sliter litt... Ta kopi av alt du har på telefonen din over på minnekortet (bilder, kontaker osv) Gå inn her: http://softwareupdater.nokia.no/ Last ned programvaren for å oppdatere telefonen din og følg det som står på skjermen... Da vil du nok få en telefon som fungerer bedre vil jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå