Gå til innhold

Dere menn her inne... hva hadde dere tenkt om en skilt kvinne på 23 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

med 2 barn?

Hva tenker dere generelt om skilte kvinner? Så unge som dette?

Jeg vil være 23 når jeg bli skilt.. Synes det er skummelt. Vært sammen med sammen mann i 7 år og gift i 2, nå skal vi skilles...

Tror dere menn vil avsky skilte unge kvinner, eller spiller det ingen rolle???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skyr kvinner som allerede har barn, har ikke noe ønske om å oppdra andres barn.

MEN, det finnes mange som ikke er som meg der ute, bare se deg rundt.

Skrevet

Jeg er ikke mann, men jeg vil tro barna dine vil være et større hinder enn at du er skilt. Det er ikke alle som er klare for å bli stefedre, men det skal neppe være umulig for deg å finne en ny kjæreste.

Skrevet (endret)
med 2 barn?

Jeg vil være 23 når jeg bli skilt.. Synes det er skummelt. Vært sammen med sammen mann i 7 år og gift i 2, nå skal vi skilles...

Spiller ingen rolle for meg om en jente er skilt eller ikke. Heller ikke noe problem om hun har barn..... Men må jeg si at jeg syns det "holder" med 1 barn...Har hun 2 barn og er så ung/på min alder, hadde jeg blitt skeptisk desverre....Hadde jeg hatt egne barn og vært i alderen at jeg ikke skulle ha flere barn, spiller det ingen rolle, men om man skal starte en familie med en som har 2 barn fra før...så må nok en del klaffe...

Endret av kristian82
Gjest brutal_mann
Skrevet
med 2 barn?

Du re ikke ferdig md ekteskapet ditt og allerede nå har du angst for å være singel?

Gjest Maxtor
Skrevet

Jeg ville neppe datet en kar som var skilt ved 23 og hadde 2 barn.

Skrevet

Det er jo helt klart at etthvert menneske som er alene om flere barn vil se seg om etter partnere for å hjelpe til med barna.

Uff, jeg som er barnløs ville aldri finne på å date eller nærme meg en som har mange unger.

For alle vet at i mødres liv så blir barna alltid plassert i første rekke.

For fedre er det annerledes, da vet alle at stekona kommer før barna.

Skrevet

Jeg ville gjort det enkelt: falskt navn, og kondom til enhver tid.

Skrevet
med 2 barn?

Om en mann møter deg og liker deg så er ikke barna noe hinder. Er dem det så er ikke mannen verdt noen ting for deg.

Er det så uvanlig i dag at menn møter kvinner som har barn?Tror ikke det.

Tror du har sjangse på mange jeg.Er jo endel menn som ikke vil starte med spedbarn og hos deg får dem full pakke i et sent stadium.MANGE menn foretrekker det:)

Gjest Gjest_Alexandra_*
Skrevet
Jeg skyr kvinner som allerede har barn, har ikke noe ønske om å oppdra andres barn.

Hvordan kan du si noe sånt? :frown:

Jeg var forlovet og 5 uker før bryllupet så omkom mannen min i en trafikkulykke! Jeg sitter igjen med barna mine og er kjempelei meg fordi min kommende mann brått døde,så sier du at du skyr kvinner som har barn!

Skjønner egentlig hva du mener men husk at ikke alle har valgt å bli alene. :tristbla:

Gjest Gutt 27
Skrevet

Jeg ville tenkt at her er en skilt kvinnepå 23 år!

Det ville jeg tenkt dersom du var 23 år og skilt.

Det spiller ingen rolle om du er 23 år og skilt sålenge du er snill, grei og omsorgsfull for dine barn :yvonne:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var forlovet og 5 uker før bryllupet så omkom mannen min i en trafikkulykke! Jeg sitter igjen med barna mine og er kjempelei meg fordi min kommende mann brått døde,så sier du at du skyr kvinner som har barn!

Skjønner egentlig hva du mener men husk at ikke alle har valgt å bli alene. :tristbla:

Forferdelig trist å høre om din forlovede. Du må ikke ta deg så nær av hva gjest her sier, det betyr ikke mer enn at du ikke er riktig for han og vise versa. Det er da masse damer og menn som ikke ser på barn eller tidligere ekteskap som noen hindring.

Gjest Brutal
Skrevet

Jeg har samme synspunkt som deg, selv om jeg er kvinne. Jeg ønsker ikke å oppfostre en annens avkom. Brutalt men sant, og ganske naturlig. I naturen dreper en hanne tidligere små avkom til hunnen for så og parre seg for å pre egne gen videre.

Gjest Gjest_Katrine_*
Skrevet

Så du skyr en kvinne som er alene og har barn1

Du vet ingenting om hvorfor hun er alene med barn men allikevel så skyr du dem.

Sier mye om deg det.

Gjest Glør
Skrevet

Jeg ble skilt da jeg var 21, og det har aldri vært noe problem i forhold til menn. De to kjærestene jeg har hatt etterpå traff jeg mens jeg bare var separert, og det var aldri noe tema, det eneste var at de ville forsikre seg om at forholdet faktisk var over. Jeg har ikke barn da, men jeg ser jo at andre som har barn fra før får seg nye kjærester også. Det er sikkert noen som vil styre unna pga det, men det er jo best å fokusere på de andre, som synes det er greit.

Gjest No wonder women
Skrevet
For alle vet at i mødres liv så blir barna alltid plassert i første rekke.

For fedre er det annerledes, da vet alle at stekona kommer før barna.

He he, sant sant.

Gjest Gjest_jada_*
Skrevet

Det er dessverre ikke alle skilte kvinner eller menn som har valgt selv å bli alene heller. :( Selv opplevde jeg å bli så grusomt bedratt at jeg ikke kunne fortsatt et forhold med den mannen. Også en stor, stor sorg som det er vanskelig å komme igjennom.

Fordelen med min situasjon, er jo at pappaen eksisterer og vil ha samvær og delt foreldreomsorg. Det regner jeg med at også er tilfelle for deg, trådstarter. Det gjør at du vil ha endel fri også hvor du kan være kun jente/kvinne og ikke mamma. Noen menn skyr nok damer med unger fra før, men mest de yngste mennene, tror jeg. Jeg er i 30-årene og har ikke sett på dette som et problem. Har ikke begynt å date enda, men den tiden jeg har uten barn, kan jeg faktisk nyte og bruke akkurat som jeg vil. Så når dagen kommer, vil nok menn oppleve at barna er det viktigste i livet mitt, men ikke så viktige at jeg ikke kan bruke mye tid og krefter på den mannen som fortjener min oppmerksomhet og kjærlighet ;)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeeeez. Jeg fatter ikke at dere gidder å spørre om og om igjen om man som alenemor har sjans på menn. Se dere rundt!

Det er bøttevis av familier med mine, dine, våre og deres barn. Så SELVSAGT er det håp om at man finner seg ny partner.

Gjest No wonder women
Skrevet
Jeeeez. Jeg fatter ikke at dere gidder å spørre om og om igjen om man som alenemor har sjans på menn. Se dere rundt!

Det er bøttevis av familier med mine, dine, våre og deres barn. Så SELVSAGT er det håp om at man finner seg ny partner.

Da har moderen konkludert. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...