Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I går da jeg kom litt tidlige hjem enn vanlig så tok jeg mann min på fersken der han har sex med vår datter på 18 år. Jeg satt meg bare i bilen og kjørte til ei venninne og har blitt der siden. Sa ikke til henne heller hva som hadde skjedd og har ikke snakket med noen hjemme.

Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre. Har fått roa meg ned litt siden i går, men klarer ikke å bestemme meg om jeg skal fortsette å være sammen med han, anmelde han eller bare dra min vei uten å si noe. Og hva med min datter? Jeg føler hun også virkelig har sviktet meg på det groveste for det så og hørtes nå ut som hun nøt det der huin lå.

Og hva kan egentlig skje med min datter eller min mann om folk får vite om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Dette høres litt for utrolig ut, ikke det som skjedde, men reaksjonen din... at du i det hele tatt vurderer å bli... men jeg skal ta utgangspunkt i at dette er reelt.

Hvorfor anmelde? Din datter er 18, myndig, og hvis noen skal anmelde noe, er det henne.

Hvorfor vurdere å bli? Mannen din har sviktet deg på det groveste. Dette er incest, og det kan ikke bortforklares på noen som helst måte.

Og selv om datteren deres hørtes ut som hun nøt det, kanskje gjorde hun det, men kanskje hun lot som, fordi hun har lært at han da blir fortere ferdig?

Du er skuffet over din datter, men hvem er den voksne av din datter og din mann?

Spør din datter om hva det var som skjedde... ha et åpent sinn, og lytt.

Kanskje har dette foregått over år, uten at du vet det?

Kanskje hun trenger din støtte nå, ikke din fordømmelse?

Mannen din snakker du ikke mer med, all kommunikasjon der bør gå igjennom advokat.

Hva som kan skje med din datter og din mann hvis dette kommer ut?

Jeg vet ikke!

Ingenting vil skje med din datter, hva som vil skje med din mann, vet jeg ørlig talt ikke. Det kommer vel an på om dette er noe som har pågått over lengre tid, om det er overgrep, eller frivillig... incest er det uansett.

Jeg håper på en måte at dette er en hypotetisk/konstruert problemstilling, men hvis ikke går du tøffe tider i møte.

Ta vare på deg selv, søk hjelp og støtte der du kan få det, du vil trenge det.

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Tar også utgangspunkt i at det er reelt.

Selvfølgelig skal du anmelde! Det spiller ingen rolle om hun er 18 år, det er overgrep, så lenge det er hennes far som har sex med henne. Og det er en politioppgave å etterforske overgrep.

Det er mannen din som har sviktet både deg og datteren din. Ikke datteren din som har sviktet deg. Men du kan ende med å svikte henne. Det er aldri barna sin skyld når det er snakk om overgrep, om de er 4, 12, 18 eller 28!

Kan det være at du føler deg sviktet av datteren din for å slippe å ta stilling til at din mann har oppført seg utilgivelig og at du dermed slipper å ta et valg ovenfor han?

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet

Tar også utgangpunkt i at det er reelt..

Du har sett din mann ha sex med din datter, ditt barn, og du føler deg sviktet av henne? Og du klarer ikke helt å bestemme deg for om du vil fortsette å være sammen med han eller ei, som gjorde det groveste og mest unaturlige overtrampet man omtrent kan finne på å gjøre i verden? Og du så dette, som må være noe av det forferdeligste en mor kan se, og sitter her på KG og funderer litt på hva du skal gjøre?

Oisann, det var visst litt vanskelig å ta utgangspunkt i at det var reelt likevel

Gjest Gjest
Skrevet

Var denne mannen også faren til barnet?

Gjest Gjest
Skrevet

Om din mann ikke er faren til barnet så føler jeg at historien er sann.

Din mann har et forhold til din myndige datter er forferdelig grusomt.

Du må selvsagt forlate han og ta for deg datteren din om dette overtrampet mot deg.

Hva sier de til deg nå om hendelsen?

Skrevet

Det har jo uthevet "vår" datter, så det er tydeligvis far og datter som har noe på gang. TS, jeg syns du skal flytte ut og godta at din mann og hans datter nå er et par.

Gjest Gjest
Skrevet

Er det deres datter eller er det adoptivdatter?

Skrevet

Tråden er ryddet.

Marianne Admin

Gjest Gjest_Martin_*
Skrevet

Med forbehold om at dette er tull og tøys:

Jenta er over 16 år - og dermed over den seksuelle- og kriminelle lavalder.

Dersom dette ikke er hans biologiske datter, er dette ikke kriminelt i juridisk forstand dersom sex'en mellom dem skjer frivillig. Er dette et incest-forhold, er både far og datter skyldig i incest og kan straffes for det.

Veldig rart å straks skrike ut her at det er datteren som er offeret her og at han er skurken.

Gjest Gjest
Skrevet
Veldig rart å straks skrike ut her at det er datteren som er offeret her og at han er skurken.

Forelderen er alltid skurken når slikt skjer!

Forelderen er ventet å være den voksne, den som setter en stopper for utilbørlig oppførsel... slik skal det være!

Skrevet

Det høres jo bare helt grusomt ut :hakeslepp::haar::sinna:

Jeg går utifra dette ikke er din datters biologiske far? Hvis evt det er tilfelle at dette er deres felles barn, må du jo anmelde svinet for incest.

Om det ikke er barnefaren, og dette er en samboer du har fått i ettertid, kan det også være snakk om overgrep, og at dette ikke skjer av din datters vilje.

Her må du først snakke med din datter, å få høre hennes versjon av saken! Dette kan ikke overses eller godtas på noe som helst måte.

Din mann er en voksen person som vet forskjell på rett og galt. At han i det hele tatt har tenkt tanken på å forføre, eller utføre makt eller manipulasjon til å utføre ett samleie med din datter, er ett så alvorlig tema, at du i det hele tatt kommer med den tanken på om du skal akseptere dette, er for meg helt på tryne.

Værste scenario!

Skal din datter fortsette med å bo i samme hus som dere , med en mann som skal opptre som en omsorgsperson, og har utnyttet situasjon til å ligge med din datter? kan du ligge med den mannen igjen, med tanke han har hatt sex med din datter! og være i det uvisse om det kan skje igjen?

Hva om denne mannen har skadet din datter på sjelen? kan det være snakk om at dette har pågått over flere år.

Snakk med din datter før du i det hele tatt vurdere å snakke med denne ubrukelige mannen igjen. og det er hensides all fornuft å kunne tilgi ett slikt tilfelle. Din datter vil for alltid være din datter, men vis nå at slikt ikke er tillatt om det er frivillig fra din datters side.

Sender deg uansett en varm tanke, dette må være helt for jævelig å oppleve :sukk:

Gjest Gjest
Skrevet

Dette må jo bare være tull.

Hvis det hadde vært reelt er det jo merkelig å reagere med å dra til en venninne og ikke fortelle noen om det. Men skrive om det på KG.

Den naturlige reaksjon ville jo være å gjøre mann og datter oppmerksom på at hun oppdaget dem, og skrike ut.

Reaksjonen med å klandre datteren og i det hele tatt vurdere å beholde mannen etter dette, er jo også rimelig spesiell.

Skrevet
Dette må jo bare være tull.

Hvis det hadde vært reelt er det jo merkelig å reagere med å dra til en venninne og ikke fortelle noen om det. Men skrive om det på KG.

Den naturlige reaksjon ville jo være å gjøre mann og datter oppmerksom på at hun oppdaget dem, og skrike ut.

Reaksjonen med å klandre datteren og i det hele tatt vurdere å beholde mannen etter dette, er jo også rimelig spesiell.

Du snakker om fornuftige reaksjoner, ikke naturlige. Når man havner i ekstreme situasjoner, er det ikke unaturlig å reagere ufornuftig.

Gjest lille_kvinne
Skrevet

For meg høres det her for far out ut til å være sant.

Om man ser sinn mann ha sex med sin datter burde man fly i taket og få de fra hverandre. Uansett hvor gammel datteren er.

Om det er den biologiske faren mener jeg.

Stikke av uten og gjøre noe med det, nei det kunne jeg aldri forestille meg at noen noensinne ville gjøre.

Om det derimot er en sann historie så ønsker jeg deg lykke til.

og håper du innser at dette er mannen din sin feil og at det første du må gjøre er å beskytte datteren din.

Får litt vondt i hjertet av at du gir henne skyld i det her.

Skrevet

Du forlater datteren din, så hun er igjen - alene med en overgriper???? uansett om hun har sagt ja eller ikke, så er det overgrep når en far, stefar har sex med henne!

Jeg håper denne tråden bare er tull. At denne stakkars jenta ikke trenger å ha sex med faren sin, og at hun ikke har en mor som bare stikker av fra problemene, og i tillegg gir henne en del av skylden!

Skrevet

I overskrifen skriver du min datter, men i tråden skriver du vår datter?

Hvordan går det? Er dette er trist historie for og få oppmerksomhet?

Gjest Gjest
Skrevet

Hva mener du? Hadde han sex med din datter, eller med sin egendatter?

Skrevet

Jeg vil gjerne få full klarhet i om dette er din datters biologiske far før jeg svarer, siden du uthever vår, så bør det jo helst bety nettopp det ?

Om det er deres felles barn, vet du selvfølgelig at dette er et grovt overgrep og kalles incest, hvordan kan du da løpe til en venninne og fortsatt vurdere å fortsette forholdet til denne mannen ?

Det siste forstår jeg ikke uansett.

Skrevet

Så lenge ts ikke har svart, kan man regne denne tråden som en "trolle-tråd"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...