Gå til innhold

Leilighetspriser i Oslo..

Anbefalte innlegg

Gjest GjestKA
Skrevet

Hei!

Noen som har erfaring med salg eller kjøp av leiilighet i Oslo som vet om leiilghetene for tiden blir solgt til prisantydning? eller over / under?

Jeg lurer også på om noen vet om markedet i Oslo har fulgt markedet i resten av landet de siste par årene?

Håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi solgte nylig leiligheten vår for nærmere 200 000 over prisantydning. Den ligger sentralt. Statistikken viser at prisene har økt igjen i april og mai, etter en relativt rolig start på året.

Oslo har vel tildels fulgt prisutviklingen til landet forøvrig, men i sentrumsnære områder har det vært rimelig greit å få solgt hele tiden, så vidt jeg har sett. Rekkehus har også gått fort, da det ikke er altfor mange av dem i byen. Det er vel leiligheter i borettslag med vanvittig høy fellesgjeld og som har vært vanskeligst å få solgt de siste par årene.

Endret av *Joyce*
Skrevet

Oslo er jo stort (etter målestokk Norge hvertfall), så det kommer nok an på hvor i Oslo det er snakk om, type bolig, ja alt ettersom hva som er attraktivt i det område. (Har du garasje på Frogner, feks, ligger du rimelig godt an.)

Men jeg tror boligmarkedet har tatt seg opp igjen, folk er villige til å by i budrunder, så du skal ikke se bort i fra at bolig kan gå over takst og vel så det.

Men som sagt, det kommer alt an på hva og hvor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...