Gjest tanketenkeren Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Jeg er en jente på snart 14 år som sliter med inngrodde og tykke sorte hår på leggene, ved bikinilinjen og littegran under armhulene.. Jeg har hatt det i hele år, men vet ikke hvordan jeg skal få fjernet dette.. Det kan være at jeg i en periode brukte barberhøvel, men jeg vet ikke.. KAN NOEN HJELPE MEG?? Jeg skal på stranda til helgen så det hadde vært fint med svar! Hilsen desperat jente!
Gjest tanketenkeren Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Ops, jeg tror jeg skrev under feil tema.. Skulle skrevet i "Skjønnhet og velvære" -eller noe lignende, men det ble "Kjæledyr".. haha
Gjest Smaragd Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Ops, jeg tror jeg skrev under feil tema.. Skulle skrevet i "Skjønnhet og velvære" -eller noe lignende, men det ble "Kjæledyr".. haha prøv å peele huda forsiktig, å pirk ut de hårene som sitter fast. dette vil iallefall ta bort den verste betennelsen som sitter i hårsekken så det blir mindre rødt. har du sånn antibakteriell krem som er beregnet til intimbarbering, er det også greit å kjøre på med lykke til
Gjest Gjest_Beate_* Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Hei! Fant noe som heter Tend Skin Liquid som skal hjelpe mot inngrodde hår. Det er vel egentlig ment for menn, men funker det for dem så må det vel funke for oss også? Har ikke prøvd det selv enda, men har tenkt til å teste det ut. Vet ikke om noen butikker som selger det, men man kan ihverfall kjøpe det på internett
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 jeg slet også med inngrodde hår etter barbering før, men etter at jeg begynte å smøre på sprit etter barbering og skrubbe 3 ganger i uka, har de forsvunnet
Gjest Gjest_cilla_* Skrevet 18. juli 2009 #6 Skrevet 18. juli 2009 Jeg hadde samme problem i mange år, samme om jeg vokset eller barberte. Det som hjalp veldig på meg er å smøre med antibac som jeg kjøper på apotek etter barbering eller voksing. Det svir litt, men så slipper jeg inngrodde hår. Så smører jeg med fuktighetskrem. Det finnes også produkter for dette, men de pleier å være dyrere.
Quirky Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 Feelunique har et produkt som skal funke bra- det er iallefall en bestselger der.
Gjest Tanketenkeren Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 takk for tipsene jeg har prøvd å nappe ut hårene etter barbering, men det varer jo ikke så lenge.. og det er noen hår som ikke vil ut så jeg blir rød på leggene og får røde sår litt her og der, men bare på innsiden av leggene.. skal prøve tipsene deres! takktakk
Gjest løp Skrevet 15. august 2009 #9 Skrevet 15. august 2009 Hei! Du kan også prøve å smøre leggene med en god/tykk bodylotion hver dag. Jeg bruker nivea sin som man får på dagligvarebutikker(den i krukke), og har ikke hatt problem med inngrodde hår siden jeg startet med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå