Gjest uff Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Jeg har møtt en dame som jeg har falt litt for. Har sett henne noen ganger i virkeligheten, og har da alltid tenkt at hun ser pen ut og har utstråling. Fått tenning for henne. Men når jeg ser bilder av henne tatt samme kveld, så ser hun rett og slett forferdelig ut...på alle bildene. Så da begynner jeg å lure på om jeg har sett feil, eller noen faktisk kan være så utrolig forskjellig fra bilde til virkeligheten. Problemet nå er at jeg har mistet tenningen jeg hadde for henne. Hun ser jo helt rar og forferdelig ut på bildene, så da kanskje hun også ser sånn ut for andre folk? Er det bare jeg som synes hun er pen liksom? Det er snakk om minst 10 ulike bilder, og jeg var ikke full da jeg så henne i virkeligheten. Være så snill å kom med råd til dette
Gjest strykebrett Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Det du ser i virkeligheten er nok mye mer ekte enn det du ser på bilder. Mange folk ser bare helt jævlige ut på bilder, mye på grunn av at de blir litt anstrengte foran kamera og gjør seg til uten at de vet det selv en gang. Dama er nok akkurat så fin som du syns hun er i virkeligheten
yoga Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Er helt enig med Strykebrett! Stol på ditt eget syn du, og ikke det du ser på bildene...
Gjest Shallow Hal Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 hehe, vittig. det KAN jo være at du rett og slett har fått en slik diagnose at du ser jentas personlighet utenpå, sånn at de som er stygge og kule blir pene og vise versa? men neida,oddsen er vel minimal. selv er jeg relativt fornøyd med eget utseende,men sannsynligvis europas minst fotogene person. og de bildene,å gud de bildene! så kan man igjen ha folk som kanskje ikke er veldig pene, men ofte er heldige på bilder. hvorfor? ja, si det. men ikke fotogen betyr ikke IKKEpen! ta nå å møt denne dama, du må stole mer på øynene dine enn et par bilder kompis!
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Det må vel være virkeligheten som teller mest? Jeg ser heller ikke så bra ut på bilder, men håper ikke jeg blir dumpet pga det!
Miss Undercover Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Ikke alle er like fotogene,nei. Men jeg stusser likevel litt på problemstillingen din altså - du er bekymret for at andre ikke synes hun er pen? Om DU synes hun er pen, er vel det det enseste som teller, eller...?
Kamikatze Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 (endret) Du får bestemme deg for om du vil ha ham eller bildet hans i køya, da. Ja, for jeg tar selvsagt for gitt, at dette her er en av disse snu-kjønnene-på-hode-trådene. Fordi dette er en problemstilling som ikke eksisterer i mannsuniverset. Skulle du mot formodning være hankjønn trådstarter, trenger du mer en ryggrad enn ei dame. Endret 17. juni 2009 av Kamikatze
Gjest Grafica Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 Som fotograf kan jeg skrive under på at noen mennesker gjør seg bare ikke foran kamera. Noen finnes ikke fotogene, og slik er det. Så damen er nok akkurat så pen som du ser i virkeligheten, men er blant de uheldige få som bare ikke tar seg ut på bilder.
kristian82 Skrevet 17. juni 2009 #9 Skrevet 17. juni 2009 Jeg har møtt en dame som jeg har falt litt for. Har sett henne noen ganger i virkeligheten, og har da alltid tenkt at hun ser pen ut og har utstråling. Fått tenning for henne. Men når jeg ser bilder av henne tatt samme kveld, så ser hun rett og slett forferdelig ut...på alle bildene. Så da begynner jeg å lure på om jeg har sett feil, eller noen faktisk kan være så utrolig forskjellig fra bilde til virkeligheten. Problemet nå er at jeg har mistet tenningen jeg hadde for henne. Hun ser jo helt rar og forferdelig ut på bildene, så da kanskje hun også ser sånn ut for andre folk? Er det bare jeg som synes hun er pen liksom? Det er snakk om minst 10 ulike bilder, og jeg var ikke full da jeg så henne i virkeligheten. Være så snill å kom med råd til dette Herregud, har du møtt dama in real life og syns hun er fin spiller det vel ingen trille hvordan hun ser ut på bilder! Du har mistet tenningen ja..redd for om andre syns hun ikke er fin.....hmmm...merker jeg føler at det nok er best om dama slipper å plages med en som deg.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #10 Skrevet 17. juni 2009 Det er ikke alle som ser like bra ut på bilder, ei heller alle som bryr seg om å se spesielt bra ut på alle bilder. Jeg har truffet ei som er mindre heldig på bilder enn hva hun er i virkeligheten, kan ikke si jeg bryr meg om bildene
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #11 Skrevet 17. juni 2009 hallo .. seriøst . du kan vel ikke bry deg om andre syns hun er fin eller ikke.. det er jo DU og ikke andre som skal eventuelt som skal være sammen med hun. og det at hun ikke er fin på bilder ..... det bør du heller ikke bry deg om. det er jo ikke bildene du skal være med.. det er jo henne i virkeligheten.
Ethereal Skrevet 17. juni 2009 #12 Skrevet 17. juni 2009 Det er mange som ikke er fotogene. Hvis du selv syns hu er pen i virkeligheten, men redd for at andre skal syns hu er stygg - så syns jeg bare du skal holde deg unna. Slike holdninger beviser bare at hu fortjener noe bedre enn en idiot som bare bryr seg om hva andre mener.
Lady La-Laa Skrevet 17. juni 2009 #13 Skrevet 17. juni 2009 Jeg skjønner ikke helt problemstillingen og må si meg enig med flere andre her! Du føler deg tiltrukket, burde ikke det holde? Eller er det et levende trofèe du er ute etter? Jeg selv har funnet fyrer som jeg syntes var ultimate kjekkasser (i mine øyne) Og selv om mine venninner ikke kunne dele min oppfatning, så spilte da det ingen rolle for meg... det holder at jeg føler en tiltrekning, har ikke behov for at venninnene mine (eller andre på gaten) skal føle det samme....
Gjest uff Skrevet 17. juni 2009 #14 Skrevet 17. juni 2009 Problemet er at jeg rett og slett har mistet tenningen etter å ha sett alle bildene. Jeg har gått igjennom alle bildene, og absolutt ingen er i nærheten av å være fine. Hun ser rett og slett ikke bra ut på bildene. Det som skjer da, er at jeg begynner å tvile på hva jeg egentlig ser? Er hun slik hun ser ut på bildene? eller er det faktisk mulig å være så forskjellig på bilder og i virkeligheten. Jeg vet at dette høres overflatisk ut, men bildene sitter i bakhodet og gjør meg veldig forvirret om hva jeg synes om henne. Kan ikke noe for det.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #16 Skrevet 17. juni 2009 Manfolk azz,, Jeg synes du skal bry deg om virkeligheten. Men si meg en ting, hva er det som teller mest for deg, at hu er pen innvendig eller utvendig?
Lady La-Laa Skrevet 17. juni 2009 #17 Skrevet 17. juni 2009 Det er nok det du ser i virkeligheten som er det rette! Men spiller vel ikke lenger noen rolle når tenningen likevel er borte, da får du gå videre til neste og håpe at denne er mer fotogen, eller bare slutte å se på bilder!
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #18 Skrevet 17. juni 2009 Manfolk azz,, Jeg synes du skal bry deg om virkeligheten. Men si meg en ting, hva er det som teller mest for deg, at hu er pen innvendig eller utvendig? Det teller like mye. Jeg prøver å fokusere på virkeligheten, men blir helt satt ut av alle bildene. Selv om jeg sier til meg selv at bilder er bilder, så klarer jeg ikke å la være å tenke på det.
Gjest Gjest_Lene Skrevet 18. juni 2009 #19 Skrevet 18. juni 2009 Hehe. Jeg ser helt jævlig ut på bilder, og har også fått kommentarer fra andre at de kjenner meg nesten ikke igjen på dem...Alle, inkludert meg selv, synes jeg ser mye bedre ut i virkeligheten. Siden jeg har en jobb som innebærer mye reising kan du tenke deg hvor slitsomt det er å bli stående lenge (varierer fra 20-30 minutter) i passkontrollen fordi de alltid blir usikre om det virkelig er samme person!! Det samme når jeg søker visum til land i Asia, og i USA og må møte opp personlig...Det er så forbanna slitsomt å måtte hele tiden overbevise at det virkelig er meg. "Is this really you? Yes, it IS me!!" Utrolig, men sant. Heldigvis har jeg en kjæreste som ikke bryr seg om hvordan jeg ser ut på bildene. Han sier at han ser jo meg i virkeligheten mye mer enn han ser bilder på av meg. Når jeg er på reise ukesvis av gangen, pleier han heller å ringe meg når han savner meg enn å se på bilder
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juni 2009 #20 Skrevet 18. juni 2009 Jeg ser stort sett ut som en dass på alle bilder. For å teste ut om jeg virkelig er lite fotogen, tok en kompis av meg rundt 200 bilder av meg. På fire av dem så jeg normal ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå