Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Sims 3 har en hjemme side, thesims3.com, der de tar betalt for at folk skal kunne laste ned ting. Jeg synes vi alle skal boikotte den. Kanskje de stenger den og at det vil komme mer i spillet i den neste utgivelespacket. Synes også de bør få tilbale bodyshop. http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/32472.page Ser ut som en god del er misfornøyd med EA nå.
Gjest Coarvi Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Huh? Er det så rart da? Du kan fint laste ned det andre har laget der inne gratis, det bør da holde i massevis? dessuten kan du laste ned fra andre sider også. Synes innholdet andre har laget er mye mer spennende uansett, og det er helt gratis der inne også, så jeg forstår ikke sutringa. "Buhuh, the Sims driver butikk"??
Nausicaä Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 (endret) Du vil ikke laste ned utvalgte ting fra butikken, men heller kjøpe utvidelses-/stæsjpakker med masse du egentlig ikke vil ha/har bruk for? The Sims 3 var såpass billig at de godt kan tjene litt på å selge ting. Og det går fint an å spille spillet som det er, uten å måtte laste ned kule hårfrisyrer og kjøkkenskap. Endret 17. juni 2009 av frøken:)
Zealuu Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Jeg kunne kanskje forstått forargelsen dersom den var et resultat av at det manglet gjenstander i selve spillet som en mener er rimelig grunnleggende, som kun kan skaffes via Sims 3 store - men når det bare handler om at man vil ha ekstragreier i form av ørten utvidelser til 200 kroner stykket heller enn å kjøpe gjenstander enkeltvis ... :|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå