Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Noen som har tips til hvordan jeg kan få vekk den permanente rødmen i kinnene mine? Har sett på "You're bluffing" fra Benefit, er den bra?
hvitveis1 Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Enten kan du bruke denne primeren i grønn. Den er jeg veldig fornøyd med! =) Eller så kan du bruke mintconcealeren til Evereyday Minerals. Med mintconcealeren er det viktig at du påfører ekstremt lite. Jeg bruker Evereyday Minerals flat top brush, og tar på så lite at jeg så vidt kan se det på kosten. Veldig effektivt til å fjerne røde kinn! =)
hvitveis1 Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Litt skriveleif visst =S Mente selvfølgelig Everyday Minerals =)
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Kan ikke bruke pudder-concealer, siden jeg bruker flytende foundation, men den primeren så interessant ut. Brukes den over hele ansiktet? Litt kjipt å kjøpe en primer, siden jeg har en superdyr god en fra Guerlian fra før.
hvitveis1 Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Kan ikke bruke pudder-concealer, siden jeg bruker flytende foundation, men den primeren så interessant ut. Brukes den over hele ansiktet? Litt kjipt å kjøpe en primer, siden jeg har en superdyr god en fra Guerlian fra før. Jeg bruker den i hele ansiktet ja, men det holder jo egentlig å bruke den der du har behov for det eller der du er rød. Jeg bruker den mest i kinnene og på haka. Prøvde den på øyenlokkene en gang også, gikk helt fint, men smurte den ikke helt inntil vippekanten da. Det er en pumpeflaske, men du behøver ikke å trykke helt ned. Det gjorde jeg første gangen, men det ble altfor mye. Den er altså drøy i bruk =) Jeg synes bodyography-primeren fukter samtidig som den matter ned. I tillegg til at det grønne demper rødhet, så tror jeg den inneholder noe som roer ned huden min. Har ikke studert inneholdet så nøye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå