Gjest obama Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Jeg gikk på date i forrige uke med en mann. Daten varte i 4 timer. Jeg var i veldig godt humør og trodde han likte meg. Han kopierte mine bevegelser, tok på meg sånn "tilfeldig" for å understreke et poeng, betalte for alt, sa "jeg betaler DENNE gangen", ga meg konkrete komplimenter og sa at hadde hygget seg veldig. Det dumme er at vi avtalte å treffes via msn da vi begge sitter på jobb og chatter av og til, men vi sitter i forskjellige etasjer, og firmaet er svært, så vi ser hverandre ikke til daglig. Og da jeg skulle ta taxi hjem kl. 2 ga jeg ham ikke nummeret mitt, men hoppet inn i taxien veldig fort, ga ham et raskt kyss på kinnet og sa "det var hyggelig å treffe deg N". Jeg har altså ikke hørt noe og det er gått 5 dager. Dette er ikke en player, men en veldig søt mann og kanskje, muligens litt blyg. Har "he's not into you" ringing in my head. Er det en sjanse for at han kanskje tror at det er teit å ta kontakt på msn igjen (dette er den eneste måten)? Eller hadde han uansett tatt kontakt hvis han virkelig var interessert? jeg bare fikk sånne signaler og vanligvis vet man om det kan bli noe eller ikke, men denne gangen skjønner jeg ingenting..
Gjest strykebrett Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Kan ikke skjønne hvorfor han skulle syns det var teit å snakkes på msn. Jeg ville gitt det to dager til hvis jeg var deg (en uke er en grei frist egentlig). Du kan jo eventuelt ta kontakt selv? Det ser jo ikke så lovende ut, men jeg vil ikke si at alt håp er ute altså
kristian82 Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 (endret) Jeg gikk på date i forrige uke med en mann. Daten varte i 4 timer. Jeg var i veldig godt humør og trodde han likte meg. Han kopierte mine bevegelser, tok på meg sånn "tilfeldig" for å understreke et poeng, betalte for alt, sa "jeg betaler DENNE gangen", ga meg konkrete komplimenter og sa at hadde hygget seg veldig. Det dumme er at vi avtalte å treffes via msn da vi begge sitter på jobb og chatter av og til, men vi sitter i forskjellige etasjer, og firmaet er svært, så vi ser hverandre ikke til daglig. Og da jeg skulle ta taxi hjem kl. 2 ga jeg ham ikke nummeret mitt, men hoppet inn i taxien veldig fort, ga ham et raskt kyss på kinnet og sa "det var hyggelig å treffe deg N". Jeg har altså ikke hørt noe og det er gått 5 dager. Dette er ikke en player, men en veldig søt mann og kanskje, muligens litt blyg. Har "he's not into you" ringing in my head. Er det en sjanse for at han kanskje tror at det er teit å ta kontakt på msn igjen (dette er den eneste måten)? Eller hadde han uansett tatt kontakt hvis han virkelig var interessert? jeg bare fikk sånne signaler og vanligvis vet man om det kan bli noe eller ikke, men denne gangen skjønner jeg ingenting.. Kan jo hende han er litt vel treg på avtrekkeren/ noe har skjedd/ at han spiller litt hard2get/ er litt blyg...Mao kan det være mye annet enn at han ikke er interessert hehe ....Du kan si Hei til han på msn du da, sende en mail eller noe? Endret 17. juni 2009 av kristian82
Gjest obama Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Kan jo hende han er litt vel treg på avtrekkeren/ noe har skjedd/ at han spiller litt hard2get/ er litt blyg...Mao kan det være mye annet enn at han ikke er interessert hehe ....Du kan si Hei til han på msn du da, sende en mail eller noe? kan det det? fra en manns synspunkt, er en mann noengang blyg i sånne situasjoner? fordi, kall meg rar, men jeg har googlet dette, og side etter side forteller meg at menn ALLTID, uten unntak, går etter jenter de liker.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Mitt inntrykk er at få single dater kun en om gangen. Kan hende han hadde det kjempefint på date med deg, og mente der og da at han ville gjenta det, men så har han kanskje datet en i mellomtiden som var enda litt bedre, og vil se om det fører noen vei før han evt tar kontakt med deg igjen.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Mitt inntrykk er at få single dater kun en om gangen. Kan hende han hadde det kjempefint på date med deg, og mente der og da at han ville gjenta det, men så har han kanskje datet en i mellomtiden som var enda litt bedre, og vil se om det fører noen vei før han evt tar kontakt med deg igjen. IKKE alle single dater flere om gangen! det er bare tull!! Jeg har forresten vørt på date med gutter som har vært kjempehyggelige, vi har hatt god tone, og vi har til og med kyssa. likevel er det noe som ikke har stemt, og jeg har sagt nei til andre date selv om jeg hadde en kjempefin førstedate, og ville der og da treffe han igjen... noen ganger må inntrykkene fordøyes litt og man får andre meninger enn det man ga uttrykk for.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 kan det det? fra en manns synspunkt, er en mann noengang blyg i sånne situasjoner? fordi, kall meg rar, men jeg har googlet dette, og side etter side forteller meg at menn ALLTID, uten unntak, går etter jenter de liker. Dette har jeg tenkt mye på også. Jeg kan virkelig ikke fatte og begripe at gutter er så annerledes fra jenter når det gjelder blyghet, redsel osv når det er følelser inni bildet. Men alle mulige teite guider og sånne ting sier at gutter; joda de går etter jenter de liker uansett. Selv om situajonen er teit, vanskelig osv osv. Men jeg skjønner ikke - ut i fra et menneskelig psykologisk ståsted at gutter ikke er redd og blyg slik jenter ofte er. Hvis noen gutter har noe lurt å si om dette så er det fler som er interessert i å høre!
Gjest milkyway Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 Kanskje han sitter og tenker "hvorfor har jeg ikke hørt noe fra henne på fem dager?" da? Ta kontakt, det er ikke mas :D
kristian82 Skrevet 17. juni 2009 #9 Skrevet 17. juni 2009 (endret) kan det det? fra en manns synspunkt, er en mann noengang blyg i sånne situasjoner? fordi, kall meg rar, men jeg har googlet dette, og side etter side forteller meg at menn ALLTID, uten unntak, går etter jenter de liker. Er jo helt åpenbart at en sjenert mann, selv om han syns dama er heeelt innertier, kan trikse og mixe i sitt hode at - hun var i alle fall ikke interessert, hun har jeg ikke sjangs på, hun var så kort når hun sa hade, jeg har jo tatt initiativ de fleste gangene, nei hun ringer nok om hun er interessert osv....Og da kan det godt være at du ikke hører noe fra han, men de fleste tør nok om de virkelige liker dama å i alle fall sende en SMS eller sånn, for å sondre terrenget... Ser noen har lest en del artikler som sier at menn bestandig tar initiativ overfor en de liker, å akkurat det stemmer ikke med min personlige erfaring og kompiser opp igjennom årene. Rett og slett psykologisk kan jo også gutter ha dårlig selvtillit, problemer med å ta initiativ osv, å da er det jo såklart ikke sånn at bare pga man har pratet med en jente på et forspill engang som man likte superb godt at man da automatisk tør å legge henne til på facebook, sende en sms osv...Jeg har i alle fall ofte tatt meg i å tenke "nei, hun kan ikke være singel....nope, der tror jeg det ikke er sjangs" så har jeg jo ikke gjort noe mer ut av det....Tror det er veldig farlig å forvente at en gutt skal ta alt initiativ og om han ikke gjør det så er det = 100% sikkert ikke interessert. Pluss hvor lite initiativ skal en jente vise lissom? De fleste gutter vil jo ikke være en "stalker" heller, å da er det ikke så lett å "jojo, hun bare venter på meg hun, selv om jeg ikke har hørt noe osv"...dersom jenta sender ut nesten like signaler når hun er interessert som når hun er uinteressert.... Jeg tenker i alle fall sånn at er det en dame jeg er hypp på, og jeg tar 1.initiativ til f.eks en date/ samtale osv. og så føler at jeg også må ta initiativ "2.gangen" igjen skal det skje noe, så tolker jeg det fort som hun ikke er interessert og så spretter jeg videre... i min lille røde sportsbil mens vinden leker med håret mitt Endret 17. juni 2009 av kristian82
Gjest Hilde K S Skrevet 17. juni 2009 #10 Skrevet 17. juni 2009 Få ut fingeren og spør om han er ledig i helgen og om han vil finne på noe. Herregud. Det verste er jo å gå og vente på at HAN skal ta kontakt. Tenk om han venter på at du skal ta kontakt? Hva er det å tape?
Gjest obama Skrevet 17. juni 2009 #11 Skrevet 17. juni 2009 Få ut fingeren og spør om han er ledig i helgen og om han vil finne på noe. Herregud. Det verste er jo å gå og vente på at HAN skal ta kontakt. Tenk om han venter på at du skal ta kontakt? Hva er det å tape? min selvtillit.
Gjest Hilde K S Skrevet 17. juni 2009 #12 Skrevet 17. juni 2009 min selvtillit. Og den blir bedre av å ikke ta kontakt?
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #13 Skrevet 17. juni 2009 Ta kontakt med han da vel! Hvis begge er så sjenerte at ingen tør å være førstemann til å ta initiativ, så kommer dere aldri noen vei videre.
Gjest brutal_mann Skrevet 17. juni 2009 #14 Skrevet 17. juni 2009 IKKE alle single dater flere om gangen! det er bare tull!! Nei, men nesten alle gjør det.
Gjest brutal_mann Skrevet 17. juni 2009 #15 Skrevet 17. juni 2009 Om du ikke tar kontakt så skjer ingenting. Hva har du å tape på å ta kontakt?
kristian82 Skrevet 18. juni 2009 #16 Skrevet 18. juni 2009 Nei, men nesten alle gjør det. Da har vi tydeligvis helt ulik vennekrets.
Fjesingen Skrevet 18. juni 2009 #17 Skrevet 18. juni 2009 Det skjer ikke noe hvis man ikke jobber litt for det som regel... Det at man sitter på hver sin vagle og venter på den andre i dagevis med å ta kontakt, for liksom ikke være den som maser, prøver være dyrebar eller spille et eller annet spill... Vel, da fortjener man det man får - og det er som regel ikke en dritt!
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #18 Skrevet 18. juni 2009 Merkelig. Jeg mener at forhold skjer av seg selv. Naturlig. Ikke via hard jobbing
Fjesingen Skrevet 18. juni 2009 #19 Skrevet 18. juni 2009 Merkelig. Jeg mener at forhold skjer av seg selv. Naturlig. Ikke via hard jobbing Kanskje i dårlige Hollywood filmer. Men så en dag oppdager man at julenissen ikke eksisterer og at ikke alt detter i fanget på en. Det er ikke bra å gi single damer slike vrangforestillinger; om at det bare er å sitte hjemme og vente at på drømmeprinsen på den hvite hesten skal komme rennende inn døra en vakker dag. Få ut fingern, da kanskje "det bare skjer av seg selv"...
Gjest brutal_mann Skrevet 18. juni 2009 #20 Skrevet 18. juni 2009 Da har vi tydeligvis helt ulik vennekrets. Eventuelt at en av oss ikke er spesielt naiv. Og/eller innbyr til mye mere fortrolige samtaler med mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå