Fun Light Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Jeg ELSKER vaniljestang!! Denne herlige vaniljeisen på pinne.. Nam nam! Men hvor får jeg tak i den?? Ser den på butikker som Rema og sånt, men da i multipack med Sandwich, Lollipop og Krone-is. På landsbygda der jeg kommer fra selges denne isen i egne, blå esker til rundt 20 kroner. Ti is i hver pakke. Men her jeg bor nå finner jeg ingenting noen steder.. Noen som vet??
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Den isen har jeg aldri hørt om. Hvilkem er det som produserer den?
Fun Light Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 Diplom-is! Blå eske. Vaniljestang, altså bare vaniljeis uten noe trekk på. Den er såå god!!
Eske Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Ja, den er virkelig fantastisk! Og her hvor jeg bor, langt nord i landet, har de dem i allefall på Rea vet jeg Muligens på Ica også, men det kan jeg ikke garantere. Hva om du rett og slett ringer Diplom Is og spør dem hvor du kan få tak i dem i byen du bor? De skal ha oversikt over sånt
Fun Light Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2009 Ja, den er virkelig fantastisk! Og her hvor jeg bor, langt nord i landet, har de dem i allefall på Rea vet jeg Muligens på Ica også, men det kan jeg ikke garantere. Hva om du rett og slett ringer Diplom Is og spør dem hvor du kan få tak i dem i byen du bor? De skal ha oversikt over sånt Takk for tipset - mail til Diplom-is er herved oversendt!
Gjest vaniljestang Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Øy den har jeg og leita lenge etter! :O De hadde den på rema før, men så sluttet de bare med den.
Fun Light Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2009 Her er svaret jeg fikk fra Diplom-is: Vi har mottatt din henvendelse vedrørende ovennevnte produkt som du har hatt problemer med å få tak i. Det er ikke så mange butikker som fører Vaniljestang. Den er rett og slett ikke av de mest etterspurte produktene, og de store kjedene setter selv sammen sitt sortiment av våre produkter. Coop Mega og Obs! er blant de få butikkene som har såkalt fullsortiment, dvs. at de har muligheten til å bestille et produkt selv om de ikke har det i disken. Hvis du har en av de nevnte butikkene i nærheten, så hør med betjeningen der. Fortell at du har vært i kontakt med oss og spør om de kan bestille Vaniljestang 10pk.
Solstorm Skrevet 21. juni 2009 #9 Skrevet 21. juni 2009 Jeg liker også vanlijestang! -og har kjøpt det på Rema når "min" Rema har hatt det inne vel og merke! Mitt tips, i tillegg til svaret fra Diplom-is, er å se i isdiskene i de butikkene du orker å besøke regelmessig. På "min" Rema var vaniljestangen plutselig tilbake i isdisken igjen etter en lengre fravær.
Gjest Gjest_Tonje_* Skrevet 24. juni 2009 #10 Skrevet 24. juni 2009 Jeg ELSKER vaniljestang!! Denne herlige vaniljeisen på pinne.. Nam nam! Men hvor får jeg tak i den?? Ser den på butikker som Rema og sånt, men da i multipack med Sandwich, Lollipop og Krone-is. På landsbygda der jeg kommer fra selges denne isen i egne, blå esker til rundt 20 kroner. Ti is i hver pakke. Men her jeg bor nå finner jeg ingenting noen steder.. Noen som vet?? Jeg og elsker denne isen. Kjøper alltid den multipacken bare for å få vaniljestengene=P i fjor ringte jeg faktisk diplom-is fordi jeg så gjerne ville beestille masse av denne isen. Det de sa var at den kun selges i småsteder rundt i norge, ikke i oslo og at jeg kunne høre med min nærmeste dagligvare om de kunne bestille. Gjorde aldri det, følte det ble litt pinlig. Den burde virkelig komme i 10-pk her og!!!!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #11 Skrevet 20. juni 2012 Skulle ønske at de hadde denne isen i Bergen. Den er kjempegod! Anonym poster: 5ca379bb9663e38c438a7732fbcd3903
Lykkelise Skrevet 20. juni 2012 #12 Skrevet 20. juni 2012 Vet ikke hvor du bor, men Obs på Lillestrøm har den "alltid"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå