Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Når jeg er forelsket mister jeg matlysten. Leste i en annen tråd at det er vanlig å spise mer når man er forelsket? Hva er mest vanlig? Hva er din erfaring?
Afaia Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Omvendt her.. Jeg spiser ingenting når jeg har kjærlighetssorg. Nå blir det gjerne gode middager sammen, snop til filmkveld, is når vi er ute på tur... Og jeg er bare betatt, ikke forelska
Gjest Elfrida Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 (endret) Det spørs litt hvor i forelskelsen man er, og hva man liker å gjøre når man skal kose seg. Noen blir veldig glad i å sitte i sofaen sammen og kose seg med mat og film og sånn. (Og når jeg skriver noen mener jeg selvsagt ikke meg selv. ) Endret 17. juni 2009 av Elfrida
Gjest KateW Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Elfrida, du altså. Noen jeg kjenner da, spiser ikke noe, bare går rundt og gliser fårete. Sammen spiser man god mat, men dog...
*Numi* Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Jeg blir ofte på tuppa når jeg er nyforelska, og da hender det magen vrenger seg og jeg nærmest spyr når jeg skal møte vedkommende... Sommerfuglene bare velter om på alt for meg, og først når jeg "blir vant til" vedkommende, så går det over etter hvert. Ganske slitsomt å ikke klare å spise noe om man blir bedt på middag eller skal ut å spise, skal jeg si deg. Da får jeg det bare ikke ned. Nei vettu... jeg er glad jeg er i fast forhold nå, og slipper å forholde meg til slik nervøs nyforelskelse. Forelsket blir jeg heldigvis på nytt og på nytt i min samboer, men da mister jeg ikke matlysten.
Cashpink Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Jeg er også sånn som mister matlysten da. Også får jeg mer matlyst når forholdet går mot slutten:P
Kamikatze Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 Jeg er også sånn som mister matlysten da. Også får jeg mer matlyst når forholdet går mot slutten:P Pistasjis! Mat er noe av det siste en har i tankene etter å ha slurpet og smattet, og lepjet på frøkna noen timer...
HappySoul Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 I begynnelsen, da jeg ikke kjente personen i noen særlig grad, kun flørt på jobben, men skikkelig betatt, DA var det så vidt jeg fikk i meg noe mat. Nå som det er fast, spiser jeg igrunn mye mer enn det jeg gjorde før - jepp forelsket. Men ved kjærlighetssorg/bekymringer spiser jeg så å si ingenting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå