Gå til innhold

Et godt Ikea-kjøp.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Mitt beste kjøp fra IKEA har vært en treseter's sovesofa. Utrolig god å sove i og trekket har blitt vasket mange ganger og er like fint. Men nå var den dyr til IKEA å være også da.....

Elsker å kjøpe masse krimskrams når jeg er der, har egentlig alltid likt meg best på slependen, men av praktiske årsaker havner jeg alltid på furuset nå til dags...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt en del rammer og gulvtepper på Ikea. Og et stort skap til dvd`ene. Det er genialt! Høyt og smalt i sort og hvitt og med plass til et par hundre dvd`er. Med bare cd`er er det plass til nesten 1000.

Det er jeg kjempefornøyd med. Har en filmgal mann nemlig.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Ikea.

Jeg kjøper alltid stearinlys der.

Og ribba - rammer.

Vi trengte en gjesteseng, men ungdommen hadde ikke plass til sovesofa. Geniale Ikea har sovestol! Smart.

(tror jeg kunne fortsatt i det uendelige)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine

Nå skal vi se...

- De der resirkulerings-/søppelsorteringsstasjonene er geniale. Har et sett på kjøkkenet, og det er så ryddig atte. :ler:

- Servietter

- noen av glassene er bra (har også vært plaget med at de knuser lett)

- noen ganger har de flettede kurver i mørk farge. De er fine til å organisere og sortere

- oppvaskkoster og hansker

Det jeg holder meg unna er tekstiler (både p.g.a. av at fargene kan være litt for sprelske for min smak, og fordi kvaliteten ikke alltid er på topp), telys (har opplevd flere ganger at de flammet opp med nesten en meters flamme, og nesten satte fyr på kåken), panner (grøss, alt brant seg) og kommoder (bunnen faller ut :( ).

Jeg liker også å dra på IKEA for å hygge meg. De er alltid noe å finne, og hyggelig å cruise rundt med bestevenninnen og kommentere og se og vurdere. :briller:

Den på Slependen er best, ja. Den på Furuset er så.. ulogisk. Først man må gå opp, for å gå ned og hit og dit. Også er de alltid tomme for endel.

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cruella

Husker ikke navnene på produktene, men har høyttalerstativ som jeg er veldig fornøyd med, ser ut som sementklosser med stålrør. Dødsbillige.

Har en Lack hylle som jeg har satt hjul på, liggende, bruker den foran et vindu i stua med planter oppå og bøker inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinglass. De har store vinglass som egentlig er hvitvinsglass, men de er formet som perfekte rødvinsglass, store med tulipanform. Koster 19 kr. pr stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEPP! IKEA RULER!

Er svoren ikea-fan og er der så ofte jeg kan (sånn, når vi låner bilen :ler: )

Kjøper alltid lys og batterier og servietter

Ellers så har vi masse kjøkkenting: Glass, bestikk, tallerkner, gryter og stekepanner osv osv osv

Vasene til 15kr har vi noen av.. Brukte de forresten i bryllupet vårt, og jeg synes de er skikkelig fine!

Lamper! Både store og små.. Skrivebordslamper, leselamper, taklamper (sånn på skinner) og pendler til vinduet..

MASSE RAMMER! Ribba-rammene er skikkelig stilige! Vi har endel av de svarte! De rammene (tror det og er ribba) som er 3 bilder i en ramme, er stilige!

Ellers så har vi nettopp kjøpt 2 Benno CD søyler, og de er SÅ kul! Holder orden, og ser skikkelig stilige ut! Bra plass i de og!

Skap og tv-bord har vi også derfra...

Og, sist men ikke minst så har vi IKEA-kjøkken! Fungerer som bare det.. Eneste er at vasken er grådig liten, og at det er hvitt.. *HATER hvite kjøkken!!!*

Og selvfølgelig masse småpell!!! Aviskurv, pappesker til å lagre ting i boden, kontorting, små dingser til badet og kjøkket og endel hyller!

Ingen tvil! Her i huset så :hjerte: vi IKEA!

OG, jeg fikk heldigvis den nye IKEA-katalogen i posten igår!! Skal koooose meg med den i dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKEA in my

:lol:

Liker IKEA veldig godt- fine ting og mye tang, billig og grei kvalitet.

Det eneste aberet er KASSAKØENE som ofte er time-lange...

Kjøper på IKEA:

-lyspærer

-servietter

-telys og telys-holdere

-kjøkken-stæsj

-oppbevaringsenheter

-kleshengere

-søppelbøtte og papirkurv

-skittentøykurv

-hyller

-baderomstilbehør

-gjeste-sengetøy og gjestelakener

-kurver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...