Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Ser noen andre allerede har spurt om plasser å bo i Oslo- slenger meg på! Vi er også ett par som skal studere, har en onkel av en venn som kan gi oss en god deal på en stor og fin leilighet i Fetsund. Er dette for langt borte fra Oslo eller?
Gjest Badabing Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Det kommer jo an på hvor sentralt dere liker å ha det. Jeg ville nok takket ja i første omgang, og heller sett om jeg ville flyttet mer sentralt etter hvert. Men det er relativt gode forbindelser til Fetsund med både tog, buss og nattbuss i helgene.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Hvis dere trenger månedskort til og i Oslo fra Fetsund bør dere regne med ekstrakostnaden.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Jeg ville ikke bodd i Fetsund, for lite sentralt og for langt unna det meste for min del.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Sjekk ut hvor nærme det er til togstasjonen fra der dere eventuelt skal bo. Og hvor ofte det går + buss. Om du/dere ikke er av typen som føler det nødvendig å henge ute og ta en pils annenhver dag med studiekompiser, eller er av den spontane typen som vil på konsert med kort varsel eller andre ting, så er Fetsund ok. For det tar sin tid å komme seg til og fra, spesielt hvis det er langt fra tog. Det er raskeste vei til og fra Oslo. Hvor ofte/sent det går kveld og natt vet jeg ikke. Ellers er ikke Fetsund så usentralt. Nærme Lillestrøm hvor du kan dra ut, spise, handle. Men altså. Er det studentlivet med uteliv og spontaniteter som er interessant, så hadde jeg satset på Oslo eller noe nærmere sentrum i hvert fall. Lillestrøm er enklere å bo om du studerer i Oslo. Ellers kan det være lurt å sjekke ut Nordstrand og områdene rundt der. Litt utenfor sentrumskjernen, men fremdeles med Oslo innenfor nærmeste rekkevidde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå