Gjest Reveal ii Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Da har jeg endelig fått booket hytte en uke på Hvaler i sommer. Det er kun jeg og datter (8) som skal reise. Vi har jo selvfølgelig bestilt strålende sommervær hele uka- men bare sånn just in case- kom med innspill på hvilke backupmuligheter vi har? Hytta er forholdsvis liten og enkel så ser for meg at hele dager inne kan bli litt mye. Vi har venner i området- men kan jo ikke "bo" hos dem hele tiden. Derfor spørsmålet; hvilke regnværsaktiviteter finnes det i området i slutten av juli?
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Dra på Harry-handling?? :gjeiper: Ellers kan jeg trøste deg med at det stort sett er fint vær på Hvaler. Det kan regne i Frederikstad, men fortsatt være fint på Hvaler.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Ellers så er jo skjærhalden der ute, som regel er det alltid marked og søte små boder å titte i. Små butikker osv. Pleier alltid å være frimarked på hvaler også (på rød om jeg ikke husker feil) Og det går en ferje fra skjærhalden til strømstad (tror jeg, ikke helt sikker) Vi pleide alltid å dra på disse stedene når vi hadde hytte på hvaler før, noen år siden jeg har vært der nå, solgte hytta.
MellonCollie Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 (endret) I Sarpsborg har du badeland på Quality-hotellet rett ved E6, og Eventyrfabrikken, et lekeland ikke så langt unna. Begge disse delene faller nok i smak hos en 8åring, og det er jo ikke så langt å dra Endret 17. juni 2009 av MellonCollie
Gjest Reveal ii Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Tusen takk for svar:-) Noterer her. Har ikke vært i Fredrikstadtraktene siden barneskolen, så dette blir artig. Gleder meg enormt!
Midna Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Quality Resort i Sarpsborg har i tillegg til badelandet også noe de kaller superland. Der er det, klatrelabyrint, minigolf, klatrevegg, ballbinge, skøytebane osv. Ikke dumt på en regnværsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå