Gå til innhold

Hvaler/Fredrikstad

Anbefalte innlegg

Gjest Reveal ii
Skrevet

Da har jeg endelig fått booket hytte en uke på Hvaler i sommer. Det er kun jeg og datter (8) som skal reise. Vi har jo selvfølgelig bestilt strålende sommervær hele uka- men bare sånn just in case- kom med innspill på hvilke backupmuligheter vi har?

Hytta er forholdsvis liten og enkel så ser for meg at hele dager inne kan bli litt mye. Vi har venner i området- men kan jo ikke "bo" hos dem hele tiden. Derfor spørsmålet; hvilke regnværsaktiviteter finnes det i området i slutten av juli?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Dra på Harry-handling?? :gjeiper:

Ellers kan jeg trøste deg med at det stort sett er fint vær på Hvaler. Det kan regne i Frederikstad, men fortsatt være fint på Hvaler.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Ellers så er jo skjærhalden der ute, som regel er det alltid marked og søte små boder å titte i. Små butikker osv.

Pleier alltid å være frimarked på hvaler også (på rød om jeg ikke husker feil)

Og det går en ferje fra skjærhalden til strømstad (tror jeg, ikke helt sikker)

Vi pleide alltid å dra på disse stedene når vi hadde hytte på hvaler før, noen år siden jeg har vært der nå, solgte hytta.

Skrevet (endret)

I Sarpsborg har du badeland på Quality-hotellet rett ved E6, og Eventyrfabrikken, et lekeland ikke så langt unna. Begge disse delene faller nok i smak hos en 8åring, og det er jo ikke så langt å dra :)

Endret av MellonCollie
Gjest Reveal ii
Skrevet

Tusen takk for svar:-)

Noterer her. Har ikke vært i Fredrikstadtraktene siden barneskolen, så dette blir artig.

Gleder meg enormt!

• 4 uker senere...
Skrevet

Quality Resort i Sarpsborg har i tillegg til badelandet også noe de kaller superland. Der er det, klatrelabyrint, minigolf, klatrevegg, ballbinge, skøytebane osv. Ikke dumt på en regnværsdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...