Gå til innhold

stua

klibella

Anbefalte innlegg

Hei!

Har malt stua hvit med en lyselilla/grå fondvegg med mønster. Finnes det noen regel/tips på hvor mange av de andre veggene som skal ha bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Merete_*
Hei!

Har malt stua hvit med en lyselilla/grå fondvegg med mønster. Finnes det noen regel/tips på hvor mange av de andre veggene som skal ha bilde?

Dette kommer jo helt ann på rommet... Hvor mange vinduer, hvor stort etc. etc. Dette er jo helt opp til hva du mener er pent!

Noen liker mange bilder, alle liker ikke bilder.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer jo helt ann på rommet... Hvor mange vinduer, hvor stort etc. etc. Dette er jo helt opp til hva du mener er pent!

Noen liker mange bilder, alle liker ikke bilder.....

Jeg synes det kan være ordentlig kult å "fylle" veggen med bilder i masse forskjellige formater nesten helt fra bunn til tak :) så det i et magasin, og falt bare for det. Begynte å bestille masse bilder fra studio memoria, men mistet litt motet midt oppi og spredte bildene rundt i leiligheten isteden :) veldig typisk meg, er litt "sprettball" på innredning...

Kan man laste opp bilder her på forumet eller? Er litt ny her.. så kan vi jo få se veggen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kan være ordentlig kult å "fylle" veggen med bilder i masse forskjellige formater nesten helt fra bunn til tak :) så det i et magasin, og falt bare for det. Begynte å bestille masse bilder fra studio memoria, men mistet litt motet midt oppi og spredte bildene rundt i leiligheten isteden :) veldig typisk meg, er litt "sprettball" på innredning...

Kan man laste opp bilder her på forumet eller? Er litt ny her.. så kan vi jo få se veggen din?

Er ikke så mye på veggen min enda, for å si det sånn;) Driver og maler. Men den nettsida du linka til virka jo GENIAL :) Men kommer de med rammer eller som plakat? Er mest fan av lerret egentlig ;) Men var utrolig mange kule bilder der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4-5 bilder på veggen. Ikke stor stue men jeg liker å ha noe veggen. Ellers blir det så tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...