klibella Skrevet 17. juni 2009 #1 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei! Har malt stua hvit med en lyselilla/grå fondvegg med mønster. Finnes det noen regel/tips på hvor mange av de andre veggene som skal ha bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 17. juni 2009 #2 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei! Har malt stua hvit med en lyselilla/grå fondvegg med mønster. Finnes det noen regel/tips på hvor mange av de andre veggene som skal ha bilde? Dette kommer jo helt ann på rommet... Hvor mange vinduer, hvor stort etc. etc. Dette er jo helt opp til hva du mener er pent! Noen liker mange bilder, alle liker ikke bilder..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisnikk Skrevet 18. juni 2009 #3 Del Skrevet 18. juni 2009 Dette kommer jo helt ann på rommet... Hvor mange vinduer, hvor stort etc. etc. Dette er jo helt opp til hva du mener er pent! Noen liker mange bilder, alle liker ikke bilder..... Jeg synes det kan være ordentlig kult å "fylle" veggen med bilder i masse forskjellige formater nesten helt fra bunn til tak så det i et magasin, og falt bare for det. Begynte å bestille masse bilder fra studio memoria, men mistet litt motet midt oppi og spredte bildene rundt i leiligheten isteden veldig typisk meg, er litt "sprettball" på innredning... Kan man laste opp bilder her på forumet eller? Er litt ny her.. så kan vi jo få se veggen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klibella Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg synes det kan være ordentlig kult å "fylle" veggen med bilder i masse forskjellige formater nesten helt fra bunn til tak så det i et magasin, og falt bare for det. Begynte å bestille masse bilder fra studio memoria, men mistet litt motet midt oppi og spredte bildene rundt i leiligheten isteden veldig typisk meg, er litt "sprettball" på innredning... Kan man laste opp bilder her på forumet eller? Er litt ny her.. så kan vi jo få se veggen din? Er ikke så mye på veggen min enda, for å si det sånn;) Driver og maler. Men den nettsida du linka til virka jo GENIAL Men kommer de med rammer eller som plakat? Er mest fan av lerret egentlig Men var utrolig mange kule bilder der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. juni 2009 #5 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg har 4-5 bilder på veggen. Ikke stor stue men jeg liker å ha noe veggen. Ellers blir det så tomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå