Gå til innhold

Demetrios

Anbefalte innlegg

Gjest Foxy Mary
Skrevet

Hei!

Jeg skal gifte meg om ett år. Og har begynt å lete etter den perfekte brudekjolen.

Og så lang er det flere kjoler fra Demetrios som jeg virkelig har falt for.

Jeg lurer på hvor i landet de selger dette merket og om priser.

Hvis det er noen som kan hjelpe meg med dette, blir jeg kjempe glad......

:oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er oxo kjempefan av Demetrios!!! Hadde selv en lys grå modell derfra da jeg giftet meg (kan maile bilde om du vil. Send meg en pm med mailadr.)

Christiane brudesalong i Oslo fører Demetrios. På www.demetriosbride.com finner du kolleksjonene, og du kan oxo etterspørre andre forhandlere. Tror dog ikke det er så veldig mange i Norge som fører dette merket. Men Christiane har et godt utvalg, i hvertfall. Kjolen min finnes ikke på nettet, men jeg kontaktet Demetrios i USA, og de sendte meg bilde av kjolen min både på email og snailmail.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du går på www.christiane.no og onlinebutikken kan du se en del av utvalget og kjolene til Demetrios, samt pris.

Christiane har alltid salg i løpet av september og da kan du gjøre et kupp på Demetrios.

Lykke til!

Skrevet

Helt enig! :Nikke:

Se min brudekjole! Det er også en Demetrios.

Gjest Foxy Mary
Skrevet

Tusen takk for de gode tipsene. Da er jeg ett steg foran til å få min drømme kjole fra Demetrios.

Jeg skal gå innom Christianes med det samme jeg kommer hjem fra ferie. Og svippe innomunder salget... Tusen takk, nok en gang til dere alle!!!!

:D

Skrevet

Hei Foxy Mary!!!!

Skulle så gjerne sendt deg en pm ang en demetrios kjole. For å si det sånn så har jeg nettopp giftet meg i en slik, og nå henger den her nyvasket og fin... Tar du hintet? :D

Skrevet

Hei Foxy Mary!!!!

Skulle så gjerne sendt deg en pm ang en demetrios kjole. For å si det sånn så har jeg nettopp giftet meg i en slik, og nå henger den her nyvasket og fin... Tar du hintet? :D

Skrevet

www.lisenett.no

jeg så noe om demetrios kjoler der men jeg har ikke vært å kikket..er maggie sotero fan jeg :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
www.lisenett.no  

jeg så noe om demetrios kjoler der men jeg har ikke vært å kikket..er maggie sotero fan jeg :wink:

Åh, ja Maggie Sottero har også mange fine kjoler, jeg har litt lyst på en slik kjole også. Men er usikker på hvor jeg kan få tak i det merket også.

Det er så vanskelig å velge.... Demetrios... eller Maggie Sottero....... :roll:

Gjest Foxy Mary
Skrevet
www.lisenett.no  

Åh, ja Maggie Sottero har også mange fine kjoler, jeg har litt lyst på en slik kjole også. Men er usikker på hvor jeg kan få tak i det merket også.

Skrevet

Kristins Brudesalong på Lillestrøm fører Maggie Sottero-kjoler og har godt utvalg.

Gjør deg selv en tjeneste, og bruk god tid på å surfe etter brudekjoler på forhånd, så du vet litt om hva du ønsker deg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg surfer jo hver dag, for å se på de ulike designene.......

Men er like usikker ennå, detter er vanskelig........

Må få med meg en venninne for å prøve de ulike modellene, når jeg er ferdig med ferien.

:forvirra:

Skrevet
Jeg surfer jo hver dag, for å se på de ulike designene.......

Men er like usikker ennå, detter er vanskelig........

GJør som meg, jeg lagde en tekstfil på PC'en hvor jeg limte inn URL til kjoler som jeg likte godt.

Deretter vurderte jeg de etterhvert, og forkastet noen etterhvert.

(jeg hadde jo egentlig forlengst funnet Drømmekjolen, men jeg ville ha et alternativ tilfelle jeg ikke fikk kjole i tide)

Funket veldig fint!

Da kan du enkelt få input fra venninner også.

Gjest Anonymous
Skrevet

GJør som meg, jeg lagde en tekstfil på PC'en hvor jeg limte inn URL til kjoler som jeg likte godt.

Deretter vurderte jeg de etterhvert, og forkastet noen etterhvert.

(jeg hadde jo egentlig forlengst funnet Drømmekjolen, men jeg ville ha et alternativ tilfelle jeg ikke fikk kjole i tide)

Funket veldig fint!

Da kan du enkelt få input fra venninner også.

Hmmmm, det hørtes lurt ut. Takk for tipset, Pusekatt!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det er like vanskelig fremdeles. jeg står fremdeles fast......

Det er jo så mange fine kjoler at jeg blir sprø. Må logge meg på hver dag for å se på dem alle sammen.

Men jeg liker mange av dem like mye.......

Skrevet
Ja, det er like vanskelig fremdeles. jeg står fremdeles fast......

Det er jo så mange fine kjoler at jeg  blir sprø. Må logge meg på hver dag for å se på dem alle sammen.

Men jeg liker mange av dem like mye.......

Det er nå du må være kritisk, både mtp kjoler og mtp deg selv!

Selv om mange av kjolene ser helt nyyyyyydelige ut på bilder, så skal de helst se like nydelige ut på deg også.

Det kan være vanskelig å finne ut selv hva slags kjoler (les: hva slags snitt og fasong og stoff) man kler best. Hvilke kroppslige features ønsker du å fremheve? Hvilke(n) del(er) av kroppen din er du mest fornøyd med? Smal midje? Flotte pupper? Spenstig rompe? Veltrente armer? Lange bein? Andre ting? Alt dette har mye å si for hva slags kjole du bør velge.Ta gjerne turen innom en kjolesalong og prøv en del kjoler i butikken, og få gode tips om hva slags type kjoler du kler best. Du er i profesjonelle hender, og det hele er gratis. Ta gjerne med en venninne med digitalkamera, slik at dere kan se resultatene i ro og mak hjemme siden.

Det er hvertfall mitt heteste tips - lykke til med valg av kjole :D !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...