Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Hei der Nå er det ingen vei tilbake! Mobilen min har sluttet å virke og nå må jeg ha en ny. Siden jeg ikke er helt ung og ikke så god greie på dette med mobiler spør jeg dere om anbefalinger til en bra mobiltelefon. Mine ønsker for telefonen er at det SKAL være med kamera Noen ideer? Mvh Lise
feuerstein Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Prisklasse billigst mulig? Eller villig til å betale ekstra for bedre kamera?
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Prisklasse billigst mulig? Eller villig til å betale ekstra for bedre kamera? Jeg er villig til å betale ekstra for et godt kamera ja
Aftensol Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Spørs hvor mye penger du vil legge i telefonen og hvor godt kamera du vil ha, men jeg har sony ericsson c905 og er super fornøyd med den! Helt fantastisk kamera, og gode taster
Sekretæren Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 En eller annen cybershot-telefon fra Sony Ericsson, ja! Jeg har nettopp kjøpt C902, og er utrolig fornøyd.
Skylines Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Jeg anbefaler de fleste fra Samsung, alle jeg har hatt har fungert i flere år. Det jeg har hatt av Sony E., har sluttet å virke etter relativt kort tid sammenlignet med Samsung. SE har bra kamera og musikkspillere, men de er ikke nødvendigvis så solide. Jeg anbefaler helt klart Samsung
Aftensol Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Jeg anbefaler de fleste fra Samsung, alle jeg har hatt har fungert i flere år. Det jeg har hatt av Sony E., har sluttet å virke etter relativt kort tid sammenlignet med Samsung. SE har bra kamera og musikkspillere, men de er ikke nødvendigvis så solide. Jeg anbefaler helt klart Samsung Er enig i at samsung sine mobiler holder lengre! Det er så å si ikke feil på de i det hele tatt og de holder gjerne i flere år! Men de har ofte litt vanskeligere menyer enn nokia og sony ericsson har.. Men det er jo selvfølgelig en vane sak, etter litt øvelse så blir man jo like "flink" på samsung menyene som nokia og ericsson
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 20. juni 2009 #8 Skrevet 20. juni 2009 Er enig i at samsung sine mobiler holder lengre! Det er så å si ikke feil på de i det hele tatt og de holder gjerne i flere år! Men de har ofte litt vanskeligere menyer enn nokia og sony ericsson har.. Men det er jo selvfølgelig en vane sak, etter litt øvelse så blir man jo like "flink" på samsung menyene som nokia og ericsson Dere gjør det ikke akkurat lettere for meg å finne en mobil :gjeiper: Er nok som du sier en vanesak ja Tittet litt på Samsung F480 Noen som har vært borti den og kan fortelle hvordan den er? Også har jeg tittet litt på Nokia N95 Noen som har vært borti den og kan fortelle om den? Takker dere for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå