Gå til innhold

barnebursdag (1 år)

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Skal ha bursdagsselskap for gutten min som blir 1 år, og har invitert noen få barn i alderen 6 mnd til 2 år. Trenger noen forslag til litt "opplegg" eller ting jeg bør kjøpe inn for at det skal bli stas for alle små... Kanskje litt oppskjært frukt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke noe organisert opp legg er nødvendig.

Barna spiser kanskje litt frukt, is eller pølser, i hvert fall 1-2 åringer må fores de voksne vil ha kaffe og evt en kake - ellers er gavene barnet ditt får (som sikkert forlanges pakkes opp med en gang!) og hans leker som er nye og spennende for de små gjestene, mer en nok. Noen oppblåste ballonger og det er partai for småttisene.

To timer er plenty av tid og de kommer til å ha evig nok med å være sammen.

Skrevet

Ville ikke lagt opp til noe svære greier nei. Vi hadde bare familiebursdag da vår unge ble ett år. Vi kjenner ikke noe særlig med andre unger da, men hadde ikke invitert noen om vi hadde gjort det heller. Venter til neste år med sånt. To timer er evig nok ja - det sier til og med dem med unger over skolealder ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Det kommer 4 barn, og dette er venninner av meg som har barn på omtrent samme alder. Venninner som jeg har trilla sammen med og med barn som babyen har møtt mange ganger. Så tenkte det ville bli koselig:) Da skal jeg sørge for litt mat til de eldste jeg, så regner jeg med resten går av seg selv:)

Skrevet
Noen oppblåste ballonger og det er partai for småttisene.

jeg ville ikke hatt ballonger med så små barn.. Hvis de biter hull på ballongen, kan de få en del i halsen og kveles... Og så små barn putter jo alt i munn...

Koselig med 1 årsdag da.. Tror ikke du trenger noe stort opplegg nei, kanskje du kan sette på en cd - de fleste barn har jo rytme og dansefot fra de er ganske så små...

Kaffe/te til de voksne, vann/saft til barna..

Boller er jo en grei ting å servere små barn.. Kake er vel også greit å ha i en bursdag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...