Gjest Øyensminkefjerner -tips? Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Er det noen som har tips om en god øyensminkefjerner? Hva bruker dere? Jeg bruker Lancome sin Bi Facil Non Oily Instant Cleanser. Synes den rengjør godt, men den etterlater en litt fet hinne på huden etterpå. Noen bedre forslag der ute?
Lille84 Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Hva med den fra samme merke men som er uten olje? Jeg pleier faktisk å bruke renseservitetter for å fjerne øyensminke som funker kjempe bra, så bruker jeg Babor renseprodukt til hele ansiktet etter det.
kikki83 Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Har sett det er en del som faktisk sverger til simple ansiktsservietter. Men jeg får meg ikke helt til å tro at de er nok effektive. Noen med erfaring?
Lune Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Jeg elsker den sminkefjerneren, synes den er den beste. Ingen som kan måle seg med den!
Kamelia83 Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Jeg syns faktisk den rosa olja fra H&M er knallgod. Holder den noen sekunder over vippene (med bomull) og gnir forsiktig av. Tar vannfast mascara. Koster 29,50 ,-
Gjest Raptuza Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Eg har brukt Avene sminkefjernar i fire år no og treng ikkje leita lenger. Ufatteleg mild men gjer jobben sin. Kostar 130 på apotek og varar lenge. Test den!
Gjest No wonder women Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 Jeg bruker Guinot, men leste her om dagen i Kamille at babyolje er glimrende som øyesminkefjerner. Det skal jeg prøve når jeg går tom for den jeg har.
Gjest Gjest_may_* Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 Jeg bruker øyesminkefjerne fra The Bodyshop Camomille Genltle Eye Makeup Remover. Veldig godt fornøyd med den.
hvitveis1 Skrevet 17. juni 2009 #9 Skrevet 17. juni 2009 Jeg bruker Guinot, men leste her om dagen i Kamille at babyolje er glimrende som øyesminkefjerner. Det skal jeg prøve når jeg går tom for den jeg har. Babyolje er en veldig god sminkefjerner, men den etterlater huden veldig fet. Og det er dessverre ikke så lett å få bort olje med vann... Dessverre =(
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 17. juni 2009 #10 Skrevet 17. juni 2009 jeg prøvde simple sine servietter, men fikk sviende hud rundt øynene. Nå vet ikke jeg om jeg har veldig sart hud eller noe. Jeg har prøvd den Loreal sin som også er oljebasert og koster 50kr, synes ikke noe spes om den. Prøvde den tuba til Loreal også, ca 70kr som man må smøre på og ha vann på etterpå. Den likte jeg ikke noe særlig. Vichy sin tror jeg var uten olje og jeg synes den er ok. Fikk ikke prøvd den på vannfast sminke da men.. Min favoritt er nok Lancome sin med olje, selvom man blir litt oljete. Den fjerner så lett sminken selvom den er litt dyr ;-)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. juni 2009 #11 Skrevet 17. juni 2009 Æ bruke en fra Mary Kay, Oil-Free Eye Makeup Remover. Anbefales på d strekeste, leta lenge sjøl før æ fant en æ va fornøyd med! Tips, er å bestille på E-bay eller på QXL det er mye billigere enn til en konsulent.
Minttu Skrevet 17. juni 2009 #12 Skrevet 17. juni 2009 Jeg bruker den Nivea, rosa pakke Er kjempe fornøyd med den! Får ikke irritert hud (har gjort det før) og den fjerner alt
Purple Diamond Skrevet 17. juni 2009 #13 Skrevet 17. juni 2009 (endret) To-fasen fra Dior er den dårligste (og dyreste...=/) jeg har prøvd. Med serviettene fra Simple må jeg gni masse for å få bort øyesminken, noe som umulig kan være bra. Avene sin er ganske god, men jeg er ikke helt fornøyd med den heller. Den beste jeg har prøvd er to-fasen fra H&M. Den fungerer veldig bra, men jeg synes ikke den er helt super. Jeg har lest at de rosa serviettene fra The Body Shop skal være gode på sminkefjerning - noen som har prøvd? Endret 17. juni 2009 av Purple Diamond
Purple Diamond Skrevet 17. juni 2009 #14 Skrevet 17. juni 2009 Jeg bruker den Nivea, rosa pakke Er kjempe fornøyd med den! Får ikke irritert hud (har gjort det før) og den fjerner alt Er det renseserviettene du mener?
Parfumfreek Skrevet 17. juni 2009 #15 Skrevet 17. juni 2009 Jeg bruker øyesminkefjerne fra The Bodyshop Camomille Genltle Eye Makeup Remover. Veldig godt fornøyd med den. Jeg bruker også den fra Bodyshop, og er veldig fornøyd. Har også prøvd servietter fra Simple, men det blir mye gnukk og gni som andre nevner her
MissStiles Skrevet 18. juni 2009 #16 Skrevet 18. juni 2009 Jeg bruker også ansiktsservietter, nivea sine.
Gjest Malen Skrevet 18. juni 2009 #17 Skrevet 18. juni 2009 Jeg foretrekker en rens som også fjerner øyesminke. Kan anbefale guinot rens for sensitiv hud og rensekremen fra samme merke. Begge fjerner sminken bra. Nå bruker jeg rens med glycolsyre så må ha øyesminkefjerner i tilegg. Mary Kay sin er faktisk bra, det samme synes jeg om Nivea sin som skal fjerne vannfast øyesminke.
kikki83 Skrevet 18. juni 2009 #18 Skrevet 18. juni 2009 Er det noen som her testet Dermalogica sin? Er litt hekta på deres produkter for tiden. Men de er jo dyre da..
Honesty Skrevet 18. juni 2009 #19 Skrevet 18. juni 2009 Sminkefjerneren fra Dermalogica er ikke særlig effektiv, og jeg måtte gni mye, men fikk allikevel pandaøyne. Mine favoritter er tofasefjerneren fra YSL, samt kremgeleen fra Body Shop (i hvit tube).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå