Gjest sol_gjest Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Hei! Jeg er en gutt på 22 som tar litt solarium nå før sommeren setter inn, kanskje et par ganger i uken. Jeg blir ikke så lett brun, og synes det er greit å få litt grunnlag. (Og her i Bergen er det ikke sommervær enda) Hensikten er å få litt "frisk" farge (får mest fregner, så er ganske langt fra å se ut som vestkantguttene i Oslo. Jeg synes selv det er litt flaut, og har ikke fortalt det til noen jeg kjenner, samtidig som jeg prøver å holde lav profil når jeg stikker på solsenteret. Spørsmålet mitt er hvordan jenter ser på gutter som tar solarium. Er det greit, og i såfall innenfor hvilke rammer?
FantasDick Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Gutter må ta like mye sol som jenter, for min del. Å ta sol eller bruke selvbruning er ikke noe som er forbeholdt jenter, synes jeg. Men jeg synes verken jenter eller gutter er særlig lekre om de har "grilla" seg skikkelig eller er gulrotoransje.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Jeg synes det er helt i orden. På solstudioet jeg bruker, er det like mange menn som kvinner.
Purple Diamond Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Det er jeg helt for! Gutter har like mye "rett" til å bruke solarium som jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå