Gå til innhold

Gutters krav til one night stands

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Her er gutter veldig forskjellige. Noen er kresne mens andre ligger med hvem som helst. Selv ordentlig kjekke gutter kan finne på å dra med seg en utrolig stygg jente hjem for å ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville dere hatt et ons med en jomfru? :P

Soooleklart ja... :skya:

Men spørs vel om hun jenta ikke helst ville hatt første gangen i et forhold da, men om hun ikke ville det, så ja...hehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Har du vært borte i damer som ikke har egne tenner?!

Er ikke det bare pensjonister?

Var det alle kriteriene?

Jeg har møtt damer som ikek har alle sine egne tenner ja... I store trekk var det alle kriteriene som er absolutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola
Jeg bare spør av nysgjerrighet;

Hvor pen må jenta være for at gutten sjekker henne opp for natta? Har utseendet noe å si, eller er hullet alt som betyr noe? Er det av betydning om hun er fin eller funker det selv om hun er uattraktiv?

Er hun sjarmerende, morsom, sexy, flørtende med brukbare linjer er jeg med.

Hullet? Hva tar du oss for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola
[quote name='Gorgonzola' date='18.06.2009 (22:28) ' post='7030272'

Hullet? Hva tar du oss for?

Vel, noen er jo faktisk så desperate at de tar de første de ser, samme hvor stygg den måtte være. Eller når det nærmer seg stengetid(sengetid), er det jo mange som bare må ta til takke med det de får fordi de var innstilt på å få seg noe den kvelden, men ikke fikk kontakt med noen pene...

Dette gjelder sikkert ikke bare menn, bare så det er sagt.

Snakk for deg sjøl..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_j19_*

Haha denne tråden var morsom.

Den ene fortanna mi er falsk fordi jeg slo den ut.

Da betyr det at jeg er for ekkel for one night stands : p

Hehe.

Men ut fra det dere skriver, betyr det at om man blir sjekket opp tidlig på kvelden, så er man fin? :)

Og hvis man blir sjekket opp like før utestedet stenger så er man burugle? :P

Skjønner ikke hvem de mennene er som vil pule med en stygg dame bare for å pule? ganske desperat.

Til kvinnene:

blir dere med mennene hjem på ONS (og walk of shame dagen etter), eller drar dere til ditt sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ølbrillene blir tykkere og det nærmer seg stengetid så vil jeg si kravene synker 2 poeng. Når det er stengt og det spises kebab på gata så roper mannfolk "Nachsschhpieel" til omtrent alle som går forbi som har pupper. Utseende her er nesten totalt irrelevant, det holder å f eks ha miniskjørt på.

Når man havner på dette nachspielet så ender fyren til sengs med den dama som tydeligst er interessert og lettest å få, eller rett og slett hun som sitter igjen etter at kompisen tok hun dritfulle med på rommet og den fine dama gikk hjem.

Konklusjon: Alle damer kan få seg et ONS, hvis det var det du lurte på.

Ja, enig i konklusjonen din, men ikke alle damer kan få seg et ONS med de kjekkeste mennene!

De menn jeg kjenner drikker seg ikke fulle, de drikker bare litt, slik at de har det hyggelig. Vin og annet i moderate mengder.

De roper heller ikke etter jenter...men snakker med aktuelle de møter på ute. Og de står aldri i kebab-kø...Og ONS er forbeholdt lekre jenter (skala 7-10) med potensiale for noe mer.

Så det her må bare vær harry-gutta det da: 80 % av norske gutter/"menn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Celina, 36
Til kvinnene:

blir dere med mennene hjem på ONS (og walk of shame dagen etter), eller drar dere til ditt sted?

Blir alltid med mennene hjem til de. Er aldri hos meg, det føles skittent.

Og det er aldri "walk of shame". Det er walk of "I am proud that I do what I feel like".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, enig i konklusjonen din, men ikke alle damer kan få seg et ONS med de kjekkeste mennene!

De menn jeg kjenner drikker seg ikke fulle, de drikker bare litt, slik at de har det hyggelig. Vin og annet i moderate mengder.

De roper heller ikke etter jenter...men snakker med aktuelle de møter på ute. Og de står aldri i kebab-kø...Og ONS er forbeholdt lekre jenter (skala 7-10) med potensiale for noe mer.

Så det her må bare vær harry-gutta det da: 80 % av norske gutter/"menn".

Hehe, her virker det som de kjekkeste mennene per definisjon må drikke moderat, ikke være villig til å ta med seg damer under 7 hjem osv, altså forhold som går på helt andre ting enn utseendet. Når jeg snakker om pene jenter tar jeg ikke forbehold om at de ikke må være dumme, ekle, uansvarlige osv, da forholder jeg meg bare til utseendet. Det er ingen selvfølge at jeg skal like en jente selv om jeg innrømmer at hun er pen. Tilsvarende burde du som jente kunne innrømme at gutter kan være kjekke uten å oppføre seg så overmåte fornuftig og ordentlig, selv om dette åpenbart er ditt ideal.

Jeg mistenker at du kanskje også kan ha blitt tatt litt ved nesen hvis du tar for gitt at det du har sett når du er ute med kamerater er den hele og fulle sannhet om hvordan de kan oppføre seg. Det kan vel tenkes at noen hver vil være litt mer kresen og heller gå alene hjem enn å gå for langt ned i standard dersom man er ute og hygger seg med både mannlige og kvinnelige venner. Det betyr ikke at disse ikke i en annen situasjon kunne tatt med seg en 5-er, eller kanskje til og med en 4-er. Hvis kjemien var der og det ikke var noen nære venner i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at du kanskje også kan ha blitt tatt litt ved nesen hvis du tar for gitt at det du har sett når du er ute med kamerater er den hele og fulle sannhet om hvordan de kan oppføre seg. Det kan vel tenkes at noen hver vil være litt mer kresen og heller gå alene hjem enn å gå for langt ned i standard dersom man er ute og hygger seg med både mannlige og kvinnelige venner. Det betyr ikke at disse ikke i en annen situasjon kunne tatt med seg en 5-er, eller kanskje til og med en 4-er. Hvis kjemien var der og det ikke var noen nære venner i nærheten.

Uff, jeg skjønner ikke helt det der... Er det ikke bedre å bruke høyrehånda heller da? Eller er det behovet for annet kjøtt som er så stort? Nei, det ligger vel i genene hos menn, det å spre sæden mest mulig... For vi kvinner har det virkelig ikke på samme måte. Skal jeg ta med en mann hjem for en natt så er det fordi han er spesielt deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg skjønner ikke helt det der... Er det ikke bedre å bruke høyrehånda heller da? Eller er det behovet for annet kjøtt som er så stort? Nei, det ligger vel i genene hos menn, det å spre sæden mest mulig... For vi kvinner har det virkelig ikke på samme måte. Skal jeg ta med en mann hjem for en natt så er det fordi han er spesielt deilig.

Ja, det er nok stor forskjell på kjønnene her. En kvinne kan være verd å begjære seksuelt selv om hun er ganske midt på treet utseendemessig. Det betyr ikke at man tar hva som helst, men for mange av oss er det nok flere jenter man kan tenke seg å ha sex med enn jenter man ikke kan tenke seg å ha sex med, innenfor de aktuelle aldersgrupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_j19_*

jeg er enig med Gjest jeg og. Skjønner meg ikke helt på menn :s

men jeg har planer om å ha et ONS neste helg hvertfall.

da skal det være med en spesielt kjekk fyr ja. som ikke ser på meg som en burugle hehe.

men han må sjekke opp meg i starten av kvelden da i så fall.

har noe på med g med en fyr da. håper jeg møter han ute neste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: svart på denne før gitt...

Svarte du det samme da? Eller har du blitt mer desp siden juni...

Suze, jeg mistenker at puls holder... Og fravær av pikk om man er hetero, selv om jeg ikke er helt sikker på det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at pupper og puls er de eneste kriteriene :ler:

Men jeg kan selvsagt ta helt feil.

Du har nok glemt en viktig "ting", ja ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...